Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan dit vertalen aub.

oujit
24-05-2008, 10:48

kidayra m3a lkhadma maziane raki 3ad fi la caisse oui ok iwa jarkom raki tla9ay bih no jma3 rassou fin mcha maskin mate hehe walah no 3andi ana mayte ok kayan chi had akhor no walooooooooo no des amis safi onta aussi amie fin fi chat les 2 kifach les 2 3ndi f internet o f agadi r ok fi internet kayan chi ma39ol wala ri kaytfalaw mawsaltch ma3ahom hadik hadra ri klame ok fin fi europa??????????? no ok mazyan oui raki bohdak drok oui nji nwansak no radi andir charal dar daba ankhlik une autre fois hrabti maradich nji no maatkhafich pas ca ja 3andi khoya m3ah nasrani ri kharjou lihom la3cha li holanda oui desole rlat machi lik ah ok chekon hadi bant ok. aller beslama iwa baslama ankhlik m3a sahabtk makayan walo rani bohdi bhal halouf hehe mouhim khasni ankmal thanks girls xxx

anisaleila
24-05-2008, 11:16
[QUOTE=oujit;48747334]kidayra m3a lkhadma maziane raki 3ad fi la caisse oui ok iwa jarkom raki tla9ay bih no jma3 rassou fin mcha maskin mate hehe walah no 3andi ana mayte ok (Hoe is t op je werk?werk je nog steeds al cassiere?Ja.Ok.Ewa je buurman kom je hem nog tegen?Nee.Heeft hij zijn biezen gepakt,waar is hij naartoe meskien?Dood hehe.Wolah?Nee.Bij mij istie wel dood.Ok.) rest volgt....

anisaleila
24-05-2008, 11:21
kayan chi had akhor no walooooooooo no des amis safi onta aussi amie (Is er iemand anders?Nee.Niemand??Nee alleen vrienden en jij?Ook alleen vrienden. fin fi chat les 2 kifach les 2 3ndi f internet o f agadi r ok (Op de chat?2 vrienden.hoe bedoel je 2 vrienden?Ik heb er 2 op internet en in agadir.Ok.) fi internet kayan chi ma39ol wala ri kaytfalaw mawsaltch ma3ahom hadik hadra ri klame ok fin fi europa??????????? no ok mazyan oui (Op internet zijn er serieuzen of alleen players?ik ben nog niet op dat onderwerp gekomen, alleen nog maar praten.Ok.In Europa?Nee.Oke.Mezian.Ja) raki bohdak drok oui nji nwansak no radi andir charal dar daba ankhlik une autre fois hrabti maradich nji (Ben je nu alleen?Ja.Moet ik je gezelschap komen houden?Nee.Ik heb nu huishoudelijke dingen te doen, een andere keer.Ben je weg?Ik kom niet.) rest volgt...

anisaleila
24-05-2008, 11:27
no maatkhafich pas ca ja 3andi khoya m3ah nasrani ri kharjou lihom la3cha li holanda oui (Nee wees niet bang,bedoel het niet zo.Ja ik heb een broer met een nl vriend/vriendin van hem,ze zijn net weg,moet eten voor ze maken.Voor de nederlander?ja.) desole rlat machi lik ah ok chekon hadi bant ok. aller beslama iwa baslama ankhlik m3a sahabtk makayan walo rani bohdi bhal halouf hehe mouhim khasni ankmal (Mijn fout,niet voor jou.Ah ok.Wie is dat?Een meisje.ok.Oke beslama.Ewa beslama ik laat je met jou vriendin.Er is niemand ben helemaal alleen net een varken.Hehe.Mouhim ik moet het afmaken.)

anisaleila
24-05-2008, 11:28

Nou dat was het hele gesprek, heb het zo goed mogelijk proberen te vertalen, maar sommige dingen zijn beetje vaag, kon het niet helemaal volgen :) maar de verhaallijn is er wel uit te halen denk ik hahaha :kus:

oujit
24-05-2008, 12:12
bedankt xxxx

anisaleila
24-05-2008, 14:18
bedankt xxxx ;) ik zie dat je ook van berkane bent..znasnia?...ga je dit jaar??

oujit
24-05-2008, 17:02
neen want moet bevallen in juli maar ga wel in december incha allah

anisaleila
24-05-2008, 19:10
Ik zou je graag willen helpen, maar mijn Arabisch is niet erg denderend. Ik kan proberen na te gaan waar het gesprek vooral over gaat. Een momentje. ik heb het verhaal al vertaald voor haar meid ;)

anisaleila
24-05-2008, 19:11
neen want moet bevallen in juli maar ga wel in december incha allah inshallah....wat leuk....nog eventjes dus....inshallah zal de bevalling soepel verlopen en krijg je een schat van een baby :kus:

men_zotia
24-05-2008, 19:36
grappig, zon gesprek na te lezen haha echt moet aan marokko denken :hihi: Mag ik je vragen waar je deze gesprek hebt gevonden, op je pc wela??