Bekijk originele versie : Maagdenvlies
Jongens en meiden,
Ik ben een getrouwde vrouw en ik wil dan mijn ervaring met jullie delen:
2 jaar geleden ben ik getrouwd. Keurig opgevoed en hield me keurig aan de regels. Ook de maagdelijkheid; dus geen sex voor het huwelijk. Om even alle fabeltjes uit de wereld te helpen:
De een bloedt wel en de ander niet; ik dus niet. En mijn man die zei: ja dat komt omdat je lekker ontspannen en vochtig was.
Het is dus niet zo dat het vlies helemaal dicht is en hard zoals een muur dat een man daar doorheen moet rammen. Bij de een is het wat strakker, bij de ander wat losser en het heeft te maken aan je stemming.
Duss bloed of geen bloed bij de allereerste keer heeft niks te maken met het feit of je maagd was of niet.
Doeg :zwaai:.
hoi hoi
meen je dat nou
wat is je man dan een berber of een arabier.
daar ben ik echt wel bang voor als ik later geen bloedt naar beneden valt .
socialedienst
30-12-2003, 21:48
als er geen bloed naar beneden VALT?? de meiden van tegenwoordig :jammer: niet alle mannen zijn kortzichtig hbiba....niet allemaal
zinna_arif
30-12-2003, 23:35
Wat wil je zeggen met is je man berber of arabier, het gaat erom is je man geleerd de ja of de nee niet is hij berber of arabier.
Dit is toch een gegeven dat je al tijdens je puberteit hebt meegekregen dmv biologie etc...????
Ik weet wel dat er nog een heel grote groep onwetenen zijn en die ondanks genuttigde informatie er toch niet in geloven en dat maakt echt niet uit of je een arabier of berber bent....
En niet alle mannen zijn kortzichtig integendeel de mannen hebben er nu veel meer begrip op.....:zwaai:
Miss_Wafae
31-12-2003, 00:07
Nou meid je mag blij zijn met de reactie van je man...!
Vele zijn onwetend en denken dat elke vrouw moet bloeden...:jammer:
nope, wil gewoon bloed zien hoor :hihi:
het is toch algemeen bekend joh
Hoi Britney,
Volgens mij heeft je man een kleine dunne penis hoor vandaar dat je hebt niet gebloed. De vrouw die nog maagd is, bloedt altijd hoor of zij nou ontspannen en vochtig is of niet! Als de vrouw niet nat is, dan ervaart ze het (penetratie) als verkrachting!
By the way, het is wel zo dat bij ene vrouw veel bloedt en bij de andere een paar druppels is.....
Groetjes,
Ajdir.
EI_fouad,
Ik praat uit ervaringen kale zombie ....
En wat in die boeken staat die jij gelezen hebt, klopt niet altijd hoor!
Origineel gepost door Britney
EI_fouad
Jongen dat zijn die kerels die onwetend zijn en blijven vasthouden aan een cultuur van een tijd waarin men niet echt geleerd was.
De islam is inderdaad perfect en heel duidelijk maar dan moet je het wel kunnen begrijpen.
Het feit dat hij jou een kale zombie noemt, zegt genoeg over zijn persoonlijkheid.
Zuster maak je niet druk om de dwalende, hun dwaling zal hun leiden tot de hel...
Wie blind is zal niet zien waar hij/zij loopt...
Probeer hun ogen te openen maar als ze het gesloten houden, moeten we ze helaas over laten aan hun lot...
Jazak allaahoe gairan ...
jamilababy
05-01-2004, 12:11
het maagdenvlies bestaat niet eens. in die zin, het is geen vlies die alles afsluit, het is slechts een ribbeltje aan de binnenkant. bij de ene vrouw is het wat dikker dan bij de ander, vandaar dat niet iedere vrouw bloedt bij een ontmaagding. trouwens het kan ook opgerekt worden door sporten, tampongebruik etc..
Als je elkaar als man en vrouw vertrouwt, en je bent allebei goede moslims en dat weet je van elkaar, dan meot er geen reden zijn bij wel of geen bloeding je druk te maken...
maar ja toch zijn er mensen die helemaal beginnen te flippen en bij geen bloed zien denken dat ze neit maagd is of blablabla.
sorry hoor gasten maar als je het geod doet dan bloedt ze juist NIET!!!
denk daar maar eens over na... een meisje bloedt als je haar verkracht.... dus ja als je vrouw bloed ben je dus verkeerd bezig!!!
groetjes dpdp
melie1ena
07-01-2004, 11:17
Salaam aleikoum,
Dat is inderdaad ook wat ik geleerd en gelezen heb, maar subhannallah sommige mensen willen het niet weten, houden zich vast aan fabeltjes die ze ooit hebben gehoord. Zelf wat uitzoeken no way.....daar zijn ze niet van gediend.
Moge allah sobghana wa taghala ons allen leiden op zijn pad enschallah!!!!
Aleikoum salaam,
Melie1ena
p.s.: 'britney' vind het tof van je dat je jou ervaring wilt delen....thx!!!
Origineel gepost door EI_fouad
hahaha ervaring :giechel:
Het gaat hier om t idee dat vrouw verplicht moet "bloeden"
in de islam wordt er gesproken van kuisheid van man en vrouw
MAAGDENVLIES KOMT ER NIET IN VOOR omdat niet iedere vrouw het heeft
tis net een bingo die wel die niet
maar als t er wel in voor zou komen(in de koran) zou iedere meisje ermee geboren zijn STANDAARD
maar dat is dus niet zo
kortom
islam is perfect in alle opzichten
kale zombie :verdomme:
Ik ben het volkomen met je eens :) wasalaam ou alaikoem wr wb :zwaai: :zwaai:
gewoon met elkaar vrijen maagd of geen maagd wat maakt het allemaal uit joh je komt tog allebei klaar is meer als geneoeg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.