Bekijk originele versie : Een meisje kwam gisteren op C.S. naar me toe ...
Leuszandhaven, 16 september 2002
Gisteren op het C.S. zag ik een bloedmooie meid. Een meisje die in elke jongensdroom voorkomt (nee ze is geen prostituee), ze stond daar midden in de hal zo fel als een zomerzonnetje te stralen. Haar schoonheid ging niet ongemerkt voorbij aan de passerende mensen. De een na de ander sukkelde achterover na een aanschouwing van dit fenomeen. Sommige jongens liepen zelfs tegen palen en borden aan. Maar goed ze stond dus daar in al haar praal en glorie te kijken hoe laat haar trein zou vertrekken.
Mijn mond viel van verbazing open (wat zelden voorkomt), "Could This Be My Lucky Bride", schoot er door me heen. Haar prachtig mooie ogen en haar superlief gezichtje, deden me in een klap beseffen wat mensen bedoelden met de voorheen voor mij onbekende term "verliefdheid". Ineens begreep ik waarom mensen om mij heen de meest gekke fratsen hadden uitgehaald in het bijzijn van (voor mij) doodgewone meisjes. Zij konden zich niet beheersen en raakten natuurlijk overmand door emoties.
Geen moment weken mijn ogen af van deze schoonheid. Alsof het voorbestemd was, draaide ze zich om en keek eens om zich heen. Voordat ik er erg in had keek ze me recht in de ogen aan, dit gecombineerd met de mooiste lach die ik ooit had gezien. Ik deed mijn best om een blik te generen van een arend die op zoek is naar een prooi, helaas lukte dit niet omdat ik stond te trillen op mijn benen (gierende zenuwen).
Ze keek me doordringend aan en stapte op me af. Op dat moment stierf ik duizend doden en zag ik mijn Casanova Enclopedie met vleugeltjes wegvliegen. Wat moest ik in godsnaam tegen de potentiele Mevr. Flow zeggen. Gedachten zijn sneller dan de menselijke handelingen, maar op een gegeven moment stond ze toch echt voor mijn neus. "Weet je mischien hoe laat het is", vroeg ze met een zwoele zachte stemmetje. Uitgerekend die dag was ik mijn horloge en mobiele telefoon vergeten. "Nee, maar mag ik jou een vraag stellen. Wil je met mij trouwen" was mijn antwoord. Toen rende ze gillend weg en ik zag haar nooit meer terug, o nee **** het is gisteren gebeurd, mischien zie ik haar wel terug.
Miss_Junk
17-09-2002, 12:14
Gek... :giechel: :goedzo:
ciao :zwaai:
Origineel gepost door fardou
En toen liet ze een keiharde boer :D
En toen kon ik me niet meer beheersen en greep ik naar haar billen. Ze sloeg me met haar handtas (gevuld met 2 bakstenen) en toen ik me omdraaide om bij te komen stond haar broer achter me. Het waz zo een anabole steroide gevalletje en toen ik zei dat die nare karma om zich heen had, sloeg die me met een mokerslag knock out. Ik werd in het ziekenhuis wakker en toevallig lag Fardou naast me, zij was ook geslagen, omdat ze niet om 17.00 thuis was.
Ik keek naast me en dacht :verliefd:
Dus mensen!! als jullie ooit 2 mensen met die bulten tegenkomen;dan weet he het: het zijn FLOWTJE & FARDOU!!!!
Close But Not Good Enough :)
Want ik lag dus in coma en dokter Clooney uit E.R. die kwam eens een diagnose stellen. "Ik zie het al, we moeten zijn bult amputeren", en zo gebeurde het ook.
Dus ik ben bultvrij mensen, trap er niet in ... !!!
;) ;) ;)
Origineel gepost door angel20
:haha: :haha: :haha: :haha: jij hebt ze echt niet meer op een rijtje man :haha: :haha: :haha: :haha:
Ennu daarom heb ik dus iemand nodig die ze wel op een rijtje heeft ... snappie het nu eindelijk. Het is namelijk niet zo dat een rijtje het probleem is. Maar meer dat ik het probleem ben, omdat het rijtje niet meer een rijtje is.
Kijk een simpel voorbeeld: jij hebt ze op een rijtje .. yek. Ik heb ze niet op een rijtje. Dus we hebben 1 rijtje en 1 niet rijtje
1 rijtje
1 niet rijtje
---------------
1 niet wel rijtje
Das toch ideaal als je kinderen krijgt later, dan kan het zo zijn dat die ze wel op een rijtje hebben of juist niet of juist een combinatie ervan. Dat zou toch ideaal zijn. Dat is het mooie ervan, You Just Don't Know. Zou dat niet het geval zijn dan krijg je of een droogkloot op de wereld of een gestoorde en dat is ook niet zo fijn.
:zweep: :hammer: :stomp:
Nu niet meer :giechel:
You can`t get away with it!!
I'did already :D
You are not a nice person :kwaad:, beating me .. SHAME ON YOU
You are not a sweet person :kwaad: , beating me .. SHAME ON YOU
You are a evil person ;) , beating you .. SHAME ON YOU
whahwahawhahawhaha deze is echt leuk
WILLIE WILLIE, wallah ik heb buikpijn van het lachen deze is zeker leuk....
LIEFS,
MOI
Azina en Amira vinden het dus grappig ... :kwaad:
GUESS WHAT ---) Het was helemaal niet zo grappig als dat ik het heb doen lijken. Het was de zwartste dag uit mijn leven (op die veroordeling na), nooit heb ik zoveel pijn gevoeld. Op het moment dat ze wegrende (alla Forest Gump) schoten de tranen me binnen. Het was een hele ontroerende moment toen de tranen over mijn wangen rolden. Ik besefte namelijk dat zij niet Ms. Flow wou worden (niet vrijwillig althans) en dat deed me realiseren dat ik haar nooit meer zou zien. Ze was letterlijk uit mijn leven weggelopen. Zelfs nu huil ik tranen met schuiten, het is zo een pijnlijk moment geweest. Waarom moets zij wegrennen, ze kon toch ook gewoon nee zeggen. Het zijn allemaal vragen die door mijn hoofd spoken. Antwoorden blijven uit. Hoe kom ik deze donkere periode in mijn leven (ps. valt het jullie ook op dat we zwart en donker gebruiken om iets negatiefs aan te geven, zullen de negers leuk vinden) ooit te boven.
Goed dat kan jullie natuurlijk niets schelen, in plaats dat jullie mij een hart onder de riem steken, lachen jullie me uit. Ik wil jullie nog 1 ding meegeven en dat is dat je ook een beetje medeleven kunt tonen, al is het maar voor eventjes (NU DUS).
ACH GEKKERD TOCH,
ZAL IK EFFE MET JE MEE HUILEN :huil: :huil: :huil:
OF WORDT HET JE NU TE DOL?? :D
ZEG HET MAAR HOOR.
NIET TE VEEL :huil: , WANT DAN KOMT DE
:iblies: WEER IN ME NAAR BOVEN.
BE PREPARED!!
We gaan effe wat afspreken ... :)
Ik zorg voor de benzine en breng jij jezelf maar mee .. gaan we gezellig een kampvuurtje maken :D
ZAL IK DAN HET TOUW EN DE SPIES MEE NEMEN :D
Nee nee is overbodig .. we zoeken een open plek en dan zegen ik je met een handjevol benzine en daar jij toch licht ontvlambaar bent, zal de rest wel vanzelf gaan.
Vervolgens ga ik er bij zitten, neem ik een stokje ter hand en ga ik marshmallows roosteren. De thermoscan met muntthee kan natuurlijk niet achterwege blijven, waarna ik mijzelf effe een borrel inschenk om van de stress bij te komen. Als alles volgens plan gaat ben jij dan opgebrand en kan ik de autoriteiten inlichten, waarna er een grootsxcheepse onderzoek plaats zal vinden en ik uiteindelijk weer veroordeeld wordt.
Wat vind je van mijn plan voor zover, persoonlijk vind ik die laatste zin niet helemaal in een MASTERPLAN thuishoren.
Nou, volgens mij zocht die bloedmooie meid wel degelijk een een smoesje om je aan te spreken. Ik ken namelijk geen een C.S. dat niet volhangt met stationsklokken.
Meskien da_flow ik vind het zo zielig voor je, gewoon niet te geloven ik moet er gewoon van huilen :huil:........
Origineel gepost door Da_flow
Leuszandhaven, 16 september 2002
Gisteren op het C.S. zag ik een bloedmooie meid. Een meisje die in elke jongensdroom voorkomt (nee ze is geen prostituee), ze stond daar midden in de hal zo fel als een zomerzonnetje te stralen. Haar schoonheid ging niet ongemerkt voorbij aan de passerende mensen. De een na de ander sukkelde achterover na een aanschouwing van dit fenomeen. Sommige jongens liepen zelfs tegen palen en borden aan. Maar goed ze stond dus daar in al haar praal en glorie te kijken hoe laat haar trein zou vertrekken.
Mijn mond viel van verbazing open (wat zelden voorkomt), "Could This Be My Lucky Bride", schoot er door me heen. Haar prachtig mooie ogen en haar superlief gezichtje, deden me in een klap beseffen wat mensen bedoelden met de voorheen voor mij onbekende term "verliefdheid". Ineens begreep ik waarom mensen om mij heen de meest gekke fratsen hadden uitgehaald in het bijzijn van (voor mij) doodgewone meisjes. Zij konden zich niet beheersen en raakten natuurlijk overmand door emoties.
Geen moment weken mijn ogen af van deze schoonheid. Alsof het voorbestemd was, draaide ze zich om en keek eens om zich heen. Voordat ik er erg in had keek ze me recht in de ogen aan, dit gecombineerd met de mooiste lach die ik ooit had gezien. Ik deed mijn best om een blik te generen van een arend die op zoek is naar een prooi, helaas lukte dit niet omdat ik stond te trillen op mijn benen (gierende zenuwen).
Ze keek me doordringend aan en stapte op me af. Op dat moment stierf ik duizend doden en zag ik mijn Casanova Enclopedie met vleugeltjes wegvliegen. Wat moest ik in godsnaam tegen de potentiele Mevr. Flow zeggen. Gedachten zijn sneller dan de menselijke handelingen, maar op een gegeven moment stond ze toch echt voor mijn neus. "Weet je mischien hoe laat het is", vroeg ze met een zwoele zachte stemmetje. Uitgerekend die dag was ik mijn horloge en mobiele telefoon vergeten. "Nee, maar mag ik jou een vraag stellen. Wil je met mij trouwen" was mijn antwoord. Toen rende ze gillend weg en ik zag haar nooit meer terug, o nee **** het is gisteren gebeurd, mischien zie ik haar wel terug.
aaaaaaaaaaaaaaaaa gekkieeee!!!!!!!
ze wou heus niet weten hoe laat het was (hoe laat is het ??? dat is een versier truc!!!)
maar dan ga je toch niet gelijk vragen wil je trouwen???
willie willie
sommige marokaan toch :rolleyes:
jahhhh eigen scheult zal ik zeggen
maar als het mekteb is dan zal ze heus wel terug komen!!!
=emsoem=
ik dacht eindelijk dat je een normale topic had geopent het begon zo normaal..... maar nee hoor het werd weer zo gek als ik weet niet wat
ik had trouwens wel een meisje gezien dat heel hard wegrende alsof ze een spook had gezien of zo misschien was zij dat en jij die spook
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.