Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn opa van 75 is pas getrouwd

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Tnawie
30-12-2003, 15:34

mn opa heeft 5 dochter en 4 zoons, allemaal boven de 30. De oudste is 57, mn vader zelf is 48. lmoehim waar t mij omgaat is dat mn opa al die tijd met mijn oma heeft samen gewoond, ze zijn pas vorig jaar getrouwd. komt dit vaker voor bij marocs? ps; k heb wel de moeilijkste en vetste opa van heel maroco + hollanda

Shining_Star
30-12-2003, 15:36
Ja, is toch standaard bij marokkanen?? ahahah ehmm eerlijk ? NEE komt bijna niet voor

misstomaatje
30-12-2003, 15:37
Origineel gepost door Tnawie mn opa heeft 5 dochter en 4 zoons, allemaal boven de 30. De oudste is 57, mn vader zelf is 48. lmoehim waar t mij omgaat is dat mn opa al die tijd met mijn oma heeft samen gewoond, ze zijn pas vorig jaar getrouwd. komt dit vaker voor bij marocs? dit meen je toch niet? heeft je opa al die tijd gewoon samen gewoont met je oma zonder te trouwen? nasty opa :stout:

Afrodite
30-12-2003, 15:38
Dat heet bij ons een buitenechtelijke relatie! :rolleyes:

Masriya
30-12-2003, 15:40

Origineel gepost door misstomaatje dit meen je toch niet? heeft je opa al die tijd gewoon samen gewoont met je oma zonder te trouwen? nasty opa :stout: :hihi:

Jeblia_Tetouania
30-12-2003, 15:41
Origineel gepost door Tnawie mn opa heeft 5 dochter en 4 zoons, allemaal boven de 30. De oudste is 57, mn vader zelf is 48. lmoehim waar t mij omgaat is dat mn opa al die tijd met mijn oma heeft samen gewoond, ze zijn pas vorig jaar getrouwd. komt dit vaker voor bij marocs? Slim:) Ciao:wijs:

Tnawie
30-12-2003, 15:43
Origineel gepost door hebbermermer bij mij ook, zo weten wij nu door hun, dat als wij oud zijn, dat wij nog steeds geil zijn!!! dus trouw met een jonge wijf!!!! mn opa slaapt nie meer met mn oma. hij is alleen pas met haar getrouwd, daarvoor gingen ze alleenmaar met elkaar samen wonen.

Tnawie
30-12-2003, 15:45
wat k wilde weten is ben ik een wald la7raam aangezien mn vader en de rest van opa's kinderen dat zijn.

misstomaatje
30-12-2003, 15:45
Origineel gepost door Tnawie mn opa slaapt nie meer met mn oma. hij is alleen pas met haar getrouwd, daarvoor gingen ze alleenmaar met elkaar samen wonen. met wie slaapt ie dan . en wil je zeggen dat hij al die tijd dat hij met haar heeft samengewoont , niet met haar sliep :confused:

Tnawie
30-12-2003, 15:46
Origineel gepost door Rezella_Jeblia Ja, is toch standaard bij marokkanen?? ahahah ehmm eerlijk ? NEE komt bijna niet voor k moest lachen toen mn opa, vorig jaar ging trouwen. :D

Jeblia_Tetouania
30-12-2003, 15:47
Origineel gepost door Tnawie wat k wilde weten is ben ik een wald la7raam aangezien mn vader en de rest van opa's kinderen dat zijn. Jouw ouders zijn toch gewoon getrouwd dan ben jij gewoon weld lehlaal:p Ciao:wijs:

Tnawie
30-12-2003, 15:48
Origineel gepost door misstomaatje met wie slaapt ie dan . en wil je zeggen dat hij al die tijd dat hij met haar heeft samengewoont , niet met haar sliep :confused: er staat slaap nie meer, daarvoor heeft ie wel met haar geslapen, ze hebben toch kinderen samen.

Tnawie
30-12-2003, 15:50
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania Jouw ouders zijn toch gewoon getrouwd dan ben jij gewoon weld lehlaal:p Ciao:wijs: is wald la7raam geen erfelijke titel?:hihi: ps: ik heb een moeilijke opa

misstomaatje
30-12-2003, 15:52
Origineel gepost door Tnawie er staat slaap nie meer, daarvoor heeft ie wel met haar geslapen, ze hebben toch kinderen samen. ooh oke dan ik verkeerd begrijp. excuus

Jeblia_Tetouania
30-12-2003, 15:52

Origineel gepost door Tnawie is wald la7raam geen erfelijke titel?:hihi: ps: ik heb een moeilijke opa Zijn de moeder en vader van jouw opa ook zo getrouwd zoals jou opa en oma :p Als dat zo is, zijn alleen je pa en je opa wlad lehraam anders alleen je pa, jij bent er geen :p Ciao:wijs:

Pagina's : [1] 2 3 4 5