Bekijk originele versie : Mijn eerste echte stoot van mijn broer
Tfoe 3le grote mond van mij... ben 21 heb 6 broers en geen vader meer... en krijg op mijn 21ste pas een keiharde stoot tegen mijn kop???
what to do??
1 aangifte
2 vieren dat ik hem eindelijk heb gekregen
3 me voornemen mijn broer niet meer tegen te spreken?
x
Lady_moi
30-12-2003, 13:12
Of 4 hem terug ene geven :)
hahah geen een van alle aangiften doen hahhahahhahaha ik zou gewoon terug slaan maar daar ben je nu denk ik wel een beedje te laat mee...
HappyGurl
30-12-2003, 13:13
Keuze 1 raad ik je zeker af.. dan weet je al dat je 2e egte stoot er aan komt... ;)
wallah hij was mijn beste maatje .. en hij heeft nu echt afgedaan.. hijs net geweest om zijn excusses te maken... met een douglasbon van 150 euro...
en terugslaan
hijs BIGGGGGG hoe moet ik dat doen... ik ben als eenmier langs hem/./.
Lady_moi
30-12-2003, 13:22
Origineel gepost door Mouny
wallah hij was mijn beste maatje .. en hij heeft nu echt afgedaan.. hijs net geweest om zijn excusses te maken... met een douglasbon van 150 euro...
en terugslaan
hijs BIGGGGGG hoe moet ik dat doen... ik ben als eenmier langs hem/./.
Iwa vergeef em dan.. komaan zoiets laat ge toch nie langs u neus voorbij gaan :stout: :hihi:
Nene ..ge moogt blij zijn dat die zn excuses aanbied nie alle broers doen da :)
Origineel gepost door Lady_moi
Iwa vergeef em dan.. komaan zoiets laat ge toch nie langs u neus voorbij gaan :stout: :hihi:
Nene ..ge moogt blij zijn dat die zn excuses aanbied nie alle broers doen da :) hahahha ja man je krijgt een excuus ....das al heel wat ;)
damzzz nog nooit geslagen door mijn ouders komt die boer!!!!
maar de bon is binnen
Persoonlijk zou ik mijn broer een poosje negeren. Gewoon zodat ik een beetje afkoel. :p
Lady_moi
30-12-2003, 13:25
Iwa en gij ook nie meer een grote mond zetten :)
Zo vermijd ge ook ruzies :zwaai:
yasmineNR1
30-12-2003, 13:28
Ik zou zeggen zorg dat je die bon binnen krijgt, en daarna beetje kung fu uitproberen op hem, beetje late reactie maar jah :D
Ah joh, ooit zou die stoot wel komen, ik word nu al in elkaar geslagen door mijn broertje van 10 jr :maf:
I know what ya feeling girl :D
Origineel gepost door BentFes
Persoonlijk zou ik mijn broer een poosje negeren. Gewoon zodat ik een beetje afkoel. :p
het enige wat ik erg vind is dat we niet meer de relatie kunne hebben die we hadden! hij weet dat ik het hem vergeef alleen is er IETS beschadigd (behalve mijn kop dan)
xx
Origineel gepost door Lady_moi
Iwa en gij ook nie meer een grote mond zetten :)
Zo vermijd ge ook ruzies :zwaai:
O das mijn belangrijkste voornemen voor 2004
insha allah ... al mijn ZES broers waaarschuwen mijn moeder al tien jaar sinds mijnvader overleden is dat die stoten er nog eenkeer aankomen... en vandaag was blijkbaar de druppellll en het ergste is dat ik nog steeds vind dat IK gelijk had///// wie ik hij om mij een hmara zenoemen
Angel_82
30-12-2003, 13:52
WATTTT???????????
PIK JE DA??????
Weet je wat ik zou doen: :stomp:
Zou m eerst lief aankijken :) (afleidend)
Dan zou ik als eerst naar zn hoofd grijpen en eens lekker hard aan zn haar trekken.. (it's only the beginning... ;) )
Dan met mn stilleto hakken op zn tenen stampen.. :D (nu begint t leuk te worden)
Als hij bukt naar zn voeten van de pijn, een goeie kniestoot op zn voorhoofd :stout:
Als ie achterover valt eens een goeie trap in zn ballen! :zweep:
Hij weet niet wat m overkomt! :maf2:
En hij denkt de volgende keer 2 keer na als ie je weer een mep wilt verkopen.. :verdomme:
:D
:zwaai:
yasmineNR1
30-12-2003, 13:53
You´re Badddddd :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.