Bekijk originele versie : hellp antwepen
paarserozen
23-05-2008, 10:39
Wie kan me helpen om me een paar leuke plekjes in antwerpen te laten zien. ik wil binnekort gaan maar wil graag na zon straat waar ze allerlei verschillende dingen verkopen net zoals rue de brabant met marokanen enzo
dan moet je in borgerhout zijn.
paarserozen
23-05-2008, 11:42
dan moet je in borgerhout zijn.
heyy maar hoe kan ik daar komen zo je me misschien dat willen uitleggen en wat vekopen ze daar allemaal?
Hanane_17
23-05-2008, 14:01
Je hebt van alles de turnhoustsebaan , offeranderstraat, handelstraat , de meir , shoppingcenter in wijnegem .... abdijstraat in kiel
paarserozen
23-05-2008, 14:07
Je hebt van alles de turnhoustsebaan , offeranderstraat, handelstraat , de meir , shoppingcenter in wijnegem .... abdijstraat in kiel
Wat raadt je mij aan ik wil na zon straat waar ze verschillende dingen verkopen met marokanen enzo en een beetje goedkoop
Hanane_17
23-05-2008, 14:09
Wat raadt je mij aan ik wil na zon straat waar ze verschillende dingen verkopen met marokanen enzo en een beetje goedkoop
Dan zou ik die shoppingcenter als afslaan , dan zou je naar de offerander moeten gaan vind ik persoonelijk daar vind je van alles of naar de handelstraat kun je groenten fruit alles kopen kleren schoenen sieraden ...
paarserozen
23-05-2008, 14:13
ze je mij ook aub kunen uitleggen hoe ik van centraal na daar toe kan gaan welke tram enzo ik moet hebebn sorry ik vraag te veel
Hanane_17
23-05-2008, 14:17
ze je mij ook aub kunen uitleggen hoe ik van centraal na daar toe kan gaan welke tram enzo ik moet hebebn sorry ik vraag te veel
Nee , hoor denie henia , als je komt met de trein stap je best af bij centraal station aan de astridplein en daarvlak bij vind je de offerander en om naar de abijstraat te gaan neem je best een tram 24 allé die neem ik toch je kan ook nog andere nemen bijv tram 4 ...
paarserozen
23-05-2008, 14:24
o ke meid erg bedankt als je verder nog wat leuek tips hebt waar ik heen kan gaan laat het em weten bye bye
Hanane_17
23-05-2008, 14:29
o ke meid erg bedankt als je verder nog wat leuek tips hebt waar ik heen kan gaan laat het em weten bye bye
Heel graag gedaan hoor , ja zkr als me iets te binnen schiet zal ik je zkr iets laten weten
m3asalama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.