Bekijk originele versie : Ik zoek, hij zoekt, zij zoekt: WIJ ZOEKEN
Darine_Chamalia
30-12-2003, 12:59
Ik zoek, hij zoekt, zij zoekt: WIJ ZOEKEN!
Dit bericht vraagt om aandacht en concentratie.
Na vele oproepen die hier op marokko.nl lopen, heb ik maar eens besloten om zelf een oproep te plaatsen die vrij anders is dan de anderen...!
Je komt de gekste dingen tegen: om jullie een aantal zaken duidelijker te maken zal ik daarbij ook vb. van geven.
1. Ik zoek mijn droom vrouw??
2. Ik zoek een vrouw met geld??
3. Een Moslima gezocht! Da's mooi, maar als je de inhoud van de tekst leest nou nou nou....kortom INHOUDLOOS. (Met hoofddoek en strakke kleding, en een mooi figuur) heel vaag!
4. Een hoogopgeleide dame gezocht?? Ben je zelf wel hoogopgeleid dat je zo'n vrouw zoekt? En die volgens de mannen toch achter de aanrecht komt te staan..is dat onze RECHT???
Maar goed voor de verandering, hier komt ie aan!
Heren: ik ben opzoek naar een slanke man, met volle heupen, en lekkere bibs. Het liefst met volle wimpers, en dikke winkies (wenkbrauwen).........en hij moet denken wat hij zegt! En zien wat hij voelt! Het liefst moet hij woonachtig zijn in de Randstad. In het dagelijkse leven moet hij een maatschappelijke functie bekleden..doekoes zijn altijd welkom. En om niet te vergeten, mooie volle lippen!
Een man...(met een takieja en een Tjammiera en geen prada's of elders draagt maar een Belga, en daarop een driedelig kostuum, merk Joop zonder Hoop)
Tenslotte: voor degenen die zich aangesproken voelen of zelfs aangevallen voelen---> alle reacties zijn van harte welkom.
En als afsluiting: HEREN HOE KLINKT DIT IN DE OREN? DIT ZIJN DE DINGEN DIE WIJ DAGELIJKS VAN JULLIE AANHOREN.
Weet wat je wilt, voordat je verder zoekt!
Ben je bereidt om te trouwen, heb eerst zelfvertrouwen!
Trouwen is samen verder leven, en niet voor een maand of twee of heel even.
Zoek niet naar de perfectie partner: want die bestaat niet. Zoek naar de meest geschikte partner...
Salaam,
Darine
:rolleyes: laat ze lekker als ze het leuk vinden ze kunnen die droomvrouwen van hun tog nooit vinden want in hun ogen is zij perfect en niemand is perfect
Lady_moi
30-12-2003, 13:34
Ik vind da gewoon kapot zielig een oproep plaatsen zema voor een man of vrouw te vinden..Who the hell kunt ge erachter komen hoe die mens in mekaar zit? Ahja playas zoeken players
01LaHbIbAh09
30-12-2003, 13:36
Origineel gepost door Lady_moi
Ik vind da gewoon kapot zielig een oproep plaatsen zema voor een man of vrouw te vinden..Who the hell kunt ge erachter komen hoe die mens in mekaar zit? Ahja playas zoeken players
Dieptriest is dat!!! :hihi:
Lady_moi
30-12-2003, 13:39
Iwa jah..Ik lach me altijd kapot als ik de oproepen zie van hopeloze dames en heren bij de date rubriek :hihi:
Mja die moete et ma zelf weten eh :zwaai:
yasmineNR1
30-12-2003, 13:39
Aka Reda......Being Doelloozz Izz A Way Of Life :zwaai:
01LaHbIbAh09
30-12-2003, 13:45
Iwa jah..Ik lach me altijd kapot als ik de oproepen zie van hopeloze dames en heren bij de date rubriek :hihi:
Mja die moete et ma zelf weten eh :zwaai:
Hoe wanhopig ben je dan!!! :giechel: Maar jah, het is zoals jij het zegt, isj hun leven>>>>>>> Dus.........Geen Leven!!!!! :hihi:
Darine_Chamalia
30-12-2003, 13:49
Origineel gepost door moiself
:rolleyes: laat ze lekker als ze het leuk vinden ze kunnen die droomvrouwen van hun tog nooit vinden want in hun ogen is zij perfect en niemand is perfect
Nee meid, we moeten ze niet meer lekker hun gangetje laten gaan. Vele meiden zijn slachtoffers van tabboe relaties die nergens op gebasseerd zijn, dus dan heb ik het over liefde of een relatie aangaan met als doel te trouwen. Het wordt eens tijd dat de meiden ergens een lijn trekken, en niet zo zeer voor de mannen maar meer voor de vrouw zelf: respect, het behouden van je eer (Scharaf) wij hebben teveel van hun al die jaren moeten accepteren. Perfect bestaat niet (dat kun je ook in mijn tekst lezen) meest geschikte partner da's waar het om gaan.
Grt,
Darine_Chamalia
30-12-2003, 13:51
Ach ja, alhoewel het lachen is als je ziet wat voor oproepen er worden geplaats. En dat is eigenlijk de achterliggende reden van mijn topic.
Salaam
Lady_moi
30-12-2003, 13:58
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
Hoe wanhopig ben je dan!!! :giechel: Maar jah, het is zoals jij het zegt, isj hun leven>>>>>>> Dus.........Geen Leven!!!!! :hihi:
:lol: :hihi:
Origineel gepost door Darine_Chamalia
Nee meid, we moeten ze niet meer lekker hun gangetje laten gaan. Vele meiden zijn slachtoffers van tabboe relaties die nergens op gebasseerd zijn, dus dan heb ik het over liefde of een relatie aangaan met als doel te trouwen. Het wordt eens tijd dat de meiden ergens een lijn trekken, en niet zo zeer voor de mannen maar meer voor de vrouw zelf: respect, het behouden van je eer (Scharaf) wij hebben teveel van hun al die jaren moeten accepteren. Perfect bestaat niet (dat kun je ook in mijn tekst lezen) meest geschikte partner da's waar het om gaan.
Grt, je hebt wel gelijk maar ze weten het zel ook wel maar doen gewoon alsof ze dom zijn dus het helpt nix om het ze te vertellen
Darine_Chamalia
30-12-2003, 15:29
Vertellen? Ik probeer ze alleen iets duidelijk te maken en de rest tja, ieder voor zich!
hallo Darine_Chamalia,
ik vind het jammer dat je deze oproep hebt geplaats. in je andere topic had je het over mannen die players zijn enzo. en je wilt dat echte mannen een bent ness nemen, maar hier laat je zien dat je zelf geen bent ness bent, je verlaagt je echt met deze oproep :jammer:
Darine_Chamalia
30-12-2003, 16:42
Origineel gepost door Zolodo
hallo Darine_Chamalia,
ik vind het jammer dat je deze oproep hebt geplaats. in je andere topic had je het over mannen die players zijn enzo. en je wilt dat echte mannen een bent ness nemen, maar hier laat je zien dat je zelf geen bent ness bent, je verlaagt je echt met deze oproep :jammer:
Ho ho STOP!
Bezaf ehliek...ik ben geen bent e nass?...Sorry, vooroordelen waar heb je het over?
Ik heb het over twee soorten zaken, soms moet je dingen kunnen onderscheiden. De inhoud van deze topic gaat meer over de mannen die hier een oproep plaatsen onder: Man zoekt vrouw, en totaal de verkeerde woorden gebruiken. Hoe kan iemand ja rabbie el hbieb zegen, ik zoek een meid met hoofddoek maar ze moet wel een mooie body hebben en volle ****?? etc. etc. Begrijp je een beetje welk richting ik op wil gaan? De lichaam van een vrouw moet altijd ter sprake komen, ze moet slank zijn en dit en dat. Weet je ik kan me daar persoonlijk heel erg aan irriteren. Ik heb nergens ooit een oproep van een vrouw gezien die de totale lichaamsbouw van een man naar voren brengt!!! Zoek je een vrouw of een pop?
Of he....heb ik iets gevoeligs naar voren gebracht??? Takieja en tajmierra?? Persoonlijk zou eerder voor zo'n man kiezen dan een "man" die allerlei accesoires om heeft etc. etc...
Ik vind het heel erg dat je zegt dat ik geen bent e nass ben, echt maar goed..dat jij zoiets al gauw kunt zeggen zegt voor mij al genoeg. El iensan goessoe jehraf schoennoe kaj koel!
Aan Allah de taak om te oordelen, beoordelen....soebhana Allah!
Wa alfie Salaam
xxMocro_girlyxx
30-12-2003, 18:01
Heren: ik ben opzoek naar een slanke man, met volle heupen, en lekkere bibs. Het liefst met volle wimpers, en dikke winkies (wenkbrauwen).........en hij moet denken wat hij zegt! En zien wat hij voelt! Het liefst moet hij woonachtig zijn in de Randstad. In het dagelijkse leven moet hij een maatschappelijke functie bekleden..doekoes zijn altijd welkom. En om niet te vergeten, mooie volle lippen!
WAT HEB JIJ VOOR SMAAK?? YEGHHH :maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.