Bekijk originele versie : Wie helpt mij ???
Hasna_real
30-12-2003, 12:20
Hallo meiden,
Op een nederlandse website vond ik onderstaande tekst. Is iemand van jullie creatief genoeg om de tekst te veranderen en het zo te maken dat de tekst voor nederlanders een verschutting is. Ik had namelijk op de website gereageerd en gezegd dat ik het discriminerend was, maar volgens die nederlanders was het helemaal niet discriminerend maar grappig. Wij marokkanen moeten volgens hun niet alles serieus nemen!
Wij kan de nederlanders lekker voor schut zetten???
Hier is de tekst:
Brief van studerende dochter
Liefste mama en papa,
Ik zit nu zo'n drie maanden aan de universiteit, en ik weet dat ik te
weinig contact heb gehouden. Daarom wil ik jullie nu alles vertellen wat
me ondertussen overkomen is.
Eigenlijk gaat alles prima. Alleen heb ik enkele weken geleden een
hersenschudding opgelopen op een feestje, maar dat kwam gewoon door
die verkeerde pillen die die jongen me gegeven had, maar daar herinner ik me allemaal niet meer zoveel van, en mijn kleren heb ik bijna allemaal weer teruggevonden, dus maak je geen zorgen.
Gelukkig hoefde ik niet naar het ziekenhuis en heb ik nu nog maar een
paar keer per dag hoofdpijn.
Ik had eerst last van het lawaai in het studentenhuis, maar nu logeer
ik bij een lieve jongen die in het benzinestation om de hoek werkt.
Hij is echt een schat en we willen gaan trouwen. Een datum is er nog
niet, maar ik wil niet te lang wachten anders zie je te veel dat ik
zwanger ben.
Ja, mama en papa, ik krijg een kindje, en het gaat prima. Ik voel me
wel soms wat moe, waarschijnlijk door de medicamenten die ik moet nemen.
Die zijn tegen een infectie die ik dom genoeg van Abdul, mijn vriend,heb
overgenomen, maar dat is niet zijn schuld, ik had beter moeten
uitkijken.
Jullie zullen Abdul vast geweldig vinden. Hij heeft geen opleiding
gehad maar hij is heel ambitieus en hoopt binnenkort zijn eigen
bezinestation te openen, als we tenminste dat geld kunnen lenen op mijn
naam.
Dat is toch stom he, alleen maar omdat hij geen nederlander is en eens
een keertje in de gevangenis heeft gezeten komt hij niet voor een lening in aanmerking.
Volgens mij is dat toch discriminatie.
Hij is ook geïnteresseerd in politiek en is lid van drie Marokkaanse
organisaties, maar daar weet ik niet zoveel van, want ik moet altijd
even weg wanneer ze bij elkaar komen.
Eergisteren ben ik hem gaan ophalen van het politiebureau, en het was
geweldig hoe hij met zijn argumenten drie agenten tegelijk stil kreeg.
Hij is heel trots op mij, en hij zegt dat ik met mijn hoofddoekje (ja,
dat moet nu eenmaal) veel knapper ben dan de andere vrouwen die hij heeft gehad.
Zo, nu jullie weten wat er allemaal had kunnen gebeuren wil ik nog
even kwijt dat ik geen pillen, hersenschudding, vriendje, baby of ziekte
heb.
Ik heb wel een 4 voor sociologie en een 5 voor geschiedenis en
filosofie, en ik wilde jullie gewoon duidelijk maken dat dat geen ramp
is.
Veel kussen,
Jullie dochter.
RealMadridGirl
30-12-2003, 12:29
:jammer: ye tatta's
HappyGurl
30-12-2003, 12:31
:zweep: .. dat hebben ze nodig.. :stout:
Lady_moi
30-12-2003, 12:39
En dan zijn wij de racisten :rolleyes:
lella_najlae
30-12-2003, 12:52
is dit nu jou over komen of hebben nl dit geschreven???
:)
lella_najlae
Hasna_real
30-12-2003, 13:22
Nee het is mij niet overkomen. Dit is door nederlanders geschreven.
Maar heeft niemand hier en passende tekst voor??? Kunnen we die tatta's niet terugpakken????
Angel_82
30-12-2003, 13:36
AHHAHAAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA ik vind het wel grappig, hoe die domme hollandse bimbo's HOPELOOS verliefd worden op onze broeders!
En ik ken deze brief al. De origineel was anders... Abdel kwam er niet in voor... en dat hoofddoekje ook niet. Dus hij is gewoon veranderd door 1 of andere freak. Nix van aantrekken joh...
Liefs Angel
Tinkeltje
30-12-2003, 18:54
Weet je wat je moet doen.....laat ze maar lekker schrijven tot ze niet meer kunnen!! Wij weten toch wel beter...ik voel me echt niet aangesproken door een aantal woorden van iemand.....ik kan er alleen maar om lachen
sneakynawal
30-12-2003, 18:56
Oud!!!!!!
aicha2003
31-12-2003, 00:15
Brief van werkende zoon
Liefste mama en papa,
Ik heb na het behalen van mijn diploma zoals jullie weten een eigen advocatenkantoor heb geopend, het loopt uitstekend. Ik weet dat ik te
Eigenlijk gaat alles prima. Ik weet dat jullie mij snel willen zien trouwen met een vrouw. Dus ik had een leuke mededeling: Ik heb enkele weken geleden een mooi Nederlands meisje ontmoet, ze is blond. En heet Laura. Ze is heel lief en gehoorzaam, en kan logisch nadenken. Zo vroeg ik haar laatst het raam 's nachts een klein stukje open te laten staan voor een goede ventilatie van de slaapkamer, maar zij vond het 'slimmer' om naast het raam de voor- en achterdeur open te zetten, op die manierwerd het hele huis geventileerd. Ik wist van niets, toen ik de volgende dag wakker werd en naar beneden liep zag ik dat er ingebroken was. De reactie van Laura was: "Wat lief ze hebben nog het broodrooster niet meegenomen, ze wisten zeker dat we moesten ontbijten." Maar toen ze een broodje (80% minder vet) wilde roosteren, kwam ze erachter dat de broodrooster niet werkte. Geen wonder dat ze die hebben achtergelaten dacht ik.
Laura voeldoet aan mijn eisen in bed, alleen heb ik ineens last van een SOA, mijn lieverdje ging vanaf haar 13e al met verschillende jongens naar bed. En ze vond het lekkerder zonder voorbehoedsmiddelen, dus tja van het een komt het ander...
Laura houdt van luchtjes en dure kleren, en aangezien het een beetje het enige is waar ze verstand van heeft, geef ik haar altijd geld om de stadten in de pcHooftstraat. Nu ik een eigen zaak heb die goed loopt kan ik me dat veroorloven. Je moet haar gezicht eens zien als ze weer met tassen vol thuis komt. Echt een schatje, jullie zullen dol op haar zijn.
Affijn, ik vind het oneerlijk dat mensen van die grappen over domme blondjes maken, dat is toch discriminatie? Mijn Laura is gewoon top!
even kwijt dat ik geen dom blondje als vriendin heb, die al mijn geld opmaakt, en een IQ van 0 heeft.
Ik ga dit jaar niet naar Marokko, vanwege mijn advocatenkantoor, en ik wilde jullie gewoon duidelijk maken dat dat geen ramp
is.
Veel groeten,
Jullie zoon.
aicha2003
31-12-2003, 00:18
Origineel gepost door Hasna_real
Nee het is mij niet overkomen. Dit is door nederlanders geschreven.
Maar heeft niemand hier en passende tekst voor??? Kunnen we die tatta's niet terugpakken????
Ik hoop dat dit een beetje is wat je bedoelde :)
woellah was goedddddddddddddddddddddddddddddddddd aicha
maroc_misty
31-12-2003, 01:47
Origineel gepost door aicha2003
Brief van werkende zoon
Liefste mama en papa,
Ik heb na het behalen van mijn diploma zoals jullie weten een eigen advocatenkantoor heb geopend, het loopt uitstekend. Ik weet dat ik te
Eigenlijk gaat alles prima. Ik weet dat jullie mij snel willen zien trouwen met een vrouw. Dus ik had een leuke mededeling: Ik heb enkele weken geleden een mooi Nederlands meisje ontmoet, ze is blond. En heet Laura. Ze is heel lief en gehoorzaam, en kan logisch nadenken. Zo vroeg ik haar laatst het raam 's nachts een klein stukje open te laten staan voor een goede ventilatie van de slaapkamer, maar zij vond het 'slimmer' om naast het raam de voor- en achterdeur open te zetten, op die manierwerd het hele huis geventileerd. Ik wist van niets, toen ik de volgende dag wakker werd en naar beneden liep zag ik dat er ingebroken was. De reactie van Laura was: "Wat lief ze hebben nog het broodrooster niet meegenomen, ze wisten zeker dat we moesten ontbijten." Maar toen ze een broodje (80% minder vet) wilde roosteren, kwam ze erachter dat de broodrooster niet werkte. Geen wonder dat ze die hebben achtergelaten dacht ik.
Laura voeldoet aan mijn eisen in bed, alleen heb ik ineens last van een SOA, mijn lieverdje ging vanaf haar 13e al met verschillende jongens naar bed. En ze vond het lekkerder zonder voorbehoedsmiddelen, dus tja van het een komt het ander...
Laura houdt van luchtjes en dure kleren, en aangezien het een beetje het enige is waar ze verstand van heeft, geef ik haar altijd geld om de stadten in de pcHooftstraat. Nu ik een eigen zaak heb die goed loopt kan ik me dat veroorloven. Je moet haar gezicht eens zien als ze weer met tassen vol thuis komt. Echt een schatje, jullie zullen dol op haar zijn.
Affijn, ik vind het oneerlijk dat mensen van die grappen over domme blondjes maken, dat is toch discriminatie? Mijn Laura is gewoon top!
even kwijt dat ik geen dom blondje als vriendin heb, die al mijn geld opmaakt, en een IQ van 0 heeft.
Ik ga dit jaar niet naar Marokko, vanwege mijn advocatenkantoor, en ik wilde jullie gewoon duidelijk maken dat dat geen ramp
is.
Veel groeten,
Jullie zoon.
:hihi:
MissBlaBla
31-12-2003, 07:51
Deze tekst bestaat al langer dan een jaar....
BlaBla
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.