Bekijk originele versie : verschil turken en marokkanen
Turken gaan beter om met elkaar dan de marokkanen. Dat is mij opgevallen. Ze zijn zeer verbonden met elkaar. Wij marokkanen willen alleen maar het slechte voor elkaar.( niet alle marokkanen zijn zo, maar merendeels wel) en dat vind ik echt jammer..
Abdel0095
30-12-2003, 08:49
Ja oké, maar look it from the bright sight bro, wij hebben geen haakneus, geen groot bovenlichaam en korte benen en geen haar op onze rug. :D
RealMadridGirl
30-12-2003, 11:58
:lol: :hihi:
hahaha abdel die IS Goed !!! .... maar ja op zich is het wel zo ... Turken zijn meer verbonden lijkt wel .. marokkanen willen je eerder dood aan kijken
wouhahaha TURKEN zijn vriendelijker
Lady_moi
30-12-2003, 12:42
Ja das wel waar dat ze meer verbonden zijn, ze verraden mekaar nie, ze helpen mekaar, ze hebben respect voor mekaar :rolleyes: Maar arabieren zullen ze nooit liefhebben althans de meesten toch..of ze hebben hun doodgraag of ze kunnen hen nie af..zo isda hier bij ons met de turken :zwaai:
Origineel gepost door Blijf_lachen
Turken gaan beter om met elkaar dan de marokkanen. Dat is mij opgevallen. Ze zijn zeer verbonden met elkaar. Wij marokkanen willen alleen maar het slechte voor elkaar.( niet alle marokkanen zijn zo, maar merendeels wel) en dat vind ik echt jammer.
Turken zijn trots op hun land en hun eigen taal. :Iluvu:
Marokkanen daar tegen die praten onderling (vrienden broers enz) alleen maar Nederlands.
Turken gaan beter om met elkaar dan de marokkanen. Dat is mij opgevallen. Ze zijn zeer verbonden met elkaar. Wij marokkanen willen alleen maar het slechte voor elkaar.( niet alle marokkanen zijn zo, maar merendeels wel) en dat vind ik echt jammer.
Ze zijn inderdaad heel verbonden met elkaar bijna alle Turkse meisjes gaan met Turkse jongen en bij Marokkanen is dat lang nog niet het geval wat wel heel jammer is.Maar ja je hebt goede en slechte kanten .
Origineel gepost door moiself
wouhahaha TURKEN zijn vriendelijker
Dan ken je mijn bovenbuurvrouw nog niet. Echt zwaar gestoord. Gaat om 11 uur s'avonds haar kind aansporen om stampvoets door het huis te rennen. Ze heeft laminaat zonder ondervloer, er zijn al 2 lampen naar beneden gekomen.
HappyGurl
30-12-2003, 13:17
Origineel gepost door Johanna
Dan ken je mijn bovenbuurvrouw nog niet. Echt zwaar gestoord. Gaat om 11 uur s'avonds haar kind aansporen om stampvoets door het huis te rennen. Ze heeft laminaat zonder ondervloer, er zijn al 2 lampen naar beneden gekomen.
:eek: ...Yeh Platvoet :eek:
miss_ainzohra
30-12-2003, 14:24
juist ja turken zijn gewoon beter dan marokanen en veel leuker ik heb turkse en marokaanse buren maar geef mij de turkse buren en wat mij opgevallen is, turken als je ze onderling hoort praten dan hoor je geen een woord nederlands en als je ons hoord dan hoor je ons alleen maar nederlands praten zelfs van die oudere vrouwen praten heel stoer nederlands ze3ma van wij kennen nederlands iets wat nergens op slaat en wat jij zei eastboy van dat turkse meiden alleen maar met eigen soort is ook niet helemaal waaar hoeveel nederlandse jongens gaan wel niet met turken heel veel
RisLaine
30-12-2003, 14:30
Origineel gepost door Abdel0095
Ja oké, maar look it from the bright sight bro, wij hebben geen haakneus, geen groot bovenlichaam en korte benen en geen haar op onze rug. :D
Nee, De Marokkanen Zijn Fantastisch..! :rolleyes:
Afrodite
30-12-2003, 14:45
Origineel gepost door RisLaine
Nee, De Marokkanen Zijn Fantastisch..! :rolleyes:
Nou, vergeleken met de Turken wel! :)
misstomaatje
30-12-2003, 14:46
niet alle marokaanen zijn zo :zwaai:
RisLaine
30-12-2003, 14:56
Origineel gepost door Afrodite
Nou, vergeleken met de Turken wel! :)
Als Je Kijkt Naar Het Uiterlijk Misschien. Niet Dat Die Marokkaanse Jongens Er Zo 'Hot' UitZien, Met Die Net Aangegroeide Puber Snorretjes, En Die Walgelijke Afgetrapte, Uit De Jaren 80' Nikies.
Wat Betreft Scholing, Werk En Omgang Met Elkaar, Zijn De Turken Absoluut Meer Dan Stukken Beter. :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.