Bekijk originele versie : Al Dohha / Jamaia
shahnaaz
22-05-2008, 13:29
hoi dames heeft er iemand ervaring met de bovenstaande bouwbedrijven ?graag jullie mening en ervaringen.
heeft iemand de site voor me van jamaia
rbattiiaa
22-05-2008, 14:56
wij hebben via eldohha gekocht in rabat. Deze maand inshalah krijgen we de sleutel. Het zijn gewone sociale woningen, klein, heel goedkoop en stellen niet zoveel voor maar precies wat wij zochten :D
Kwa investering is het ook wel moeite waard ons appartementje is al paar duizend euries meer waard.
Jamaia ken ik niet ook nooit wat van gehoord.
shahnaaz
22-05-2008, 15:14
dank je voor je reactie, ik wilde er ook eentje kopen maar het schijnt dat de kwaliteit niet echt denderend is .dus nu twijfel ik tussen dohha of een andere. was het veel paperwerk en hoelang heb je daarvoor nodig ?
alvast bedankt voor je reactie
shahnaaz
22-05-2008, 15:15
en hoe duur was die van jou als ik vragen mag en welke etage ?
Arimas26
22-05-2008, 15:28
Ik heb gehoord dat de kwaliteit van de bouwproducten van Adohha niet optimaal is, van een man die voor hun bouwde, maar je weet het niet voor hetzelfde geld wilt hij hun gewoon zwart maken, dus ik weet het niet!
rbattiiaa
22-05-2008, 15:41
dank je voor je reactie, ik wilde er ook eentje kopen maar het schijnt dat de kwaliteit niet echt denderend is .dus nu twijfel ik tussen dohha of een andere. was het veel paperwerk en hoelang heb je daarvoor nodig ?
alvast bedankt voor je reactie
Zoals ik al zei hele simpele appartementen 20000e, voor ons geen probleem tijdelijke oplossing als het gaat om huis in marokko over 2 jaar gaan we inshalah over naar een huisje of groter appartement van beter kwaliteit.
Ik heb niks van papierwerk gemerkt me pa heeft alles geregeld, volgens valt het wel mee anders had ie wel geklaagd dat ie er gek van werdt :hihi:
shahnaaz
22-05-2008, 15:44
dank je wel voor jullie reacties.
tears of blood heb je toevallig de site van group jamaie
dan je
rbattiiaa
22-05-2008, 15:48
kwa kwaliteit heb werkelijk geen idee heb ze nog niet gezien, me pa en ooms vonden het wel oke, ze zitten zelf ook in vastgoed. Als er iets mis was geweest hadden ze het niet goedgekeurd.
shahnaaz
22-05-2008, 16:10
rbatiaa dank je dan denk ik dat ik het maar doe. want ik zal hem maar één week per jaar gebruiken.
welke etage heb jij gekocht ?
rbattiiaa
22-05-2008, 17:22
rbatiaa dank je dan denk ik dat ik het maar doe. want ik zal hem maar één week per jaar gebruiken.
welke etage heb jij gekocht ?
3e verdieping, dus eigenlijk 2de verdieping na bagagegrond. Je kan beste 2de verdieping nemen dus de 1ste na bagage grond, wou ik eigenlijk ook maar die waren allemaal uitverkocht.
1 week per jaar maar :eek: dan zou ik zeker niet te veel geld verspillen aan een appartement. JE kan beter nieuwbouwproject nemen die worden heel goedkoop aangeboden, op moment dat ze opgeleverd worden zijn ze alweer 5000e meer waard.
shahnaaz
22-05-2008, 21:15
rbatiaaaa je hebt helemaal gelijk, het is zo eng haha. maar ik denk dat ik het doe. ik blijf niet eens lang in fes maar 1 week dus 1week per vakantie ?
en daar hebben ze alleen de eerste etage
doha staat bekend om goed koop maar ook slechte kwaliteit ( niet altijd) maar door dat ze zo goedkoop zijn is het kwaliteit minder.
jamaia is al een stuk beter maar ze bouwen dus ook dure en goedkope ze hebben verschillende. prijzen tanger zijn dit moment ongeveer
goedkoop : vanaf 30.000 euro tot 50.000 afhankelijk van aantal meters en locatie en voorzieningen.
de wat dure app: vanaf 50.000 op lopent tot wel 300.000 euro ook afhankelijk van prijs en kwaliteit en locatie
papierwerk ligt aan eraan . sommige projectontwikkelaars werken samen met de notaris. kan in 1 dag worden afgehandeld alleen je titel moet je later ophalen.(offic papieren)
tip: bij alles kun je afdingen in maroc dus ook de notaris( die verdienen er redelijk veel op)!!!!!
dus het ligt helemaal aan je zelf
aanrader ga niet op de goedkope af zijn meestal slecht van kwaliteit dus geen 20.000 < dit project van doha is al een keer in elkaar gezakt( tijdens het bouwen) dat zegt denk ik genoeg. er zijn meerdere projectontwikkelaars.
p.s. wil je meer info kan je wel via mail wat opsturen
hasna1986
24-05-2008, 01:20
indien je interesse hebt ik heb er ook staan in tanger aan place toro zicht op zee van 80m²
laat iets weten
amazigh27
25-05-2008, 00:27
indien je interesse hebt ik heb er ook staan in tanger aan place toro zicht op zee van 80m²
laat iets weten
Hey selam aleikom,
Heb jij het over een app in complex Hamza?
En mag ik vragen wat je hier voor wilt hebben?
hasna1986
25-05-2008, 10:33
ja inderdaad gaat over complex hamza
je kan best bellen naar 0032486976480 kan hij je meer info geven
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.