Bekijk originele versie : ik heb een probleempje!!! wie kan me helpen!!!
ik meen het, ik kan maar niet stoppen met trekken, weet iemand (met ervaring) hoe ik moet stoppen........
Glimlachje
29-12-2003, 23:56
Hak M er af!!! :hihi:
Glimlachje
30-12-2003, 00:02
Jah, wat wil je dan gaan doen he ga trouwen ofzo...
Anissamoslimagl
30-12-2003, 00:11
kunnen we hier niet meer een beetje fatsoenelijk blijven SOEBHANAALLAH!!!!!!
Glimlachje
30-12-2003, 00:15
Origineel gepost door hebbermermer
ik kan nog niet trouwen, maar ik wil afkikken :(
ik vind het zielig, er is al 1 vel eraf gegaan en de laatste vel is al versleten, ik ben bang dat er iets gaat gebeuren!
Dan ga je naar zo een afkick centrum weet ik veel... :rolleyes:
Origineel gepost door hebbermermer
doe normaal ja, ik scheld je niet uit niks, ik zeg alleen maar dat ik wil stoppen, ik ben tenminste eerlijk, iets dat jij niet kent!!!!!!!!!!
wie zegt dat ik niet eerlijk ben sorry hoor maar ik vindt zoiets niet kunnen en dat terwijl ik weet dat je maar aan het zeveren bent maar met alle respect ik heb geen zin in ruzie dus je doet maar...
Lella_DMI
30-12-2003, 00:32
je moet het iemand anders voor je laten doen.. dan kick je sneller af.. want als die gene steeds vaker afzegt.. kap jij er ook meej ... Vraag dat maar. aan REDA uit waldeck.. hij is trekkenspecialict :D
Soebhanallah mijn broeders wat een reacties. Zo help je toch geen broeder. Hermermermer als je serieus bent en de reactie niet hebt geplaatst als rare grap doe dan het volgende.
1. Doe alles weg in je omgeving wat je kan aanzetten tot die daad. Je moet wel eerlijk zijn tegen jezelf en je moet het ook zelf willen. Dus plaatjes en filmpjes op de pc deleten. Tijdscchriften, videobanden enzo weggooien.
2. Elke keer dat je er aan denkt, denk dan aan de ergste dingen die maar kunt denken. Denk aan de vermoorde kinderen in palistina denk aan de 30.000 doden in iran door de aardbeving. Denk dat misschein wel een famillielid daar tussen kan liggen.
Denk dit allemaal en je zal je schuldig voelen indien je een geweten hebt.
succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.