Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Upc

hello2
22-05-2008, 11:20

heeft iemand hier ook nare ervaringen met UPC? een kennis van mij heeft een hele tijd geleden haar abonnement opgezegd en heeft ondanks dat nog steeds herineringen ontvangen. Bij upc zeggen ze dat ze de brief niet hebben ontvangen en dat de opzegging per telefoon niet is geregistreerd. Waarom kijken ze niet naar hun medewerkers die zo nalatig zijn? iemand ook slechte ervaring???

chahidaatje
22-05-2008, 11:23
Ja en ik ben er blij dat ik er van af ben:moe:, ik had digitale tv van UPC ene je kon dat films bestellen nou wij kregen zo vaak rekeningen etc dat we films hadden besteld terwijl dat niet zo was, en dan nog niet ovr de rest te praten.. Nu hebben we gewoon Canaal digitaal met sat, veel goedkoper en ik kan gewoon mijn ned kanalen kijken.

Malibu
22-05-2008, 11:29
Wij hebben 5 maanden na opzegging de rekeningen maar blijven ontvangen. Volgens UPC was het ook opgezegd maar waarom we de rekeningen kregen konden ze niet verklaren. Heel raar.

asiamoslima
22-05-2008, 11:38
UPC staat bij consumentenprogramma's altijd bovenaan met de meeste klachten.

Tamgart_Tamgart
22-05-2008, 15:35

heeft iemand hier ook nare ervaringen met UPC? een kennis van mij heeft een hele tijd geleden haar abonnement opgezegd en heeft ondanks dat nog steeds herineringen ontvangen. Bij upc zeggen ze dat ze de brief niet hebben ontvangen en dat de opzegging per telefoon niet is geregistreerd. Waarom kijken ze niet naar hun medewerkers die zo nalatig zijn? iemand ook slechte ervaring??? Hey meid, ik heb het zelfde meegemaakt. Wat ik uiteindelijk heb gedaan om van hun gezeik af te zijn. Naar hun kantoor gegaan en opgezegd en een bewijsje gevraagd.

Mevr.S
22-05-2008, 15:50
Ik wil weg bij upc. Heb heel veel last van me verbinding en als ik naar ze bel beloven ze me een monteur te sturen terwijl er niemand komt. Ook zeggen ze heel vaak dat hun niks kunnen zien en dat mijn verbinding bij hun gewoon goed is dus dat het wel aan mijn computer ligt. Ik heb zovaak een klachtbrief geschreven en ze sturen me wel een brief terug maar niet eens met een excusses. Ik wil zo graag bij ze weg maar twijfel nog bij welke provider ik moet gaan.

hello2
22-05-2008, 15:53
Ik wil weg bij upc. Heb heel veel last van me verbinding en als ik naar ze bel beloven ze me een monteur te sturen terwijl er niemand komt. Ook zeggen ze heel vaak dat hun niks kunnen zien en dat mijn verbinding bij hun gewoon goed is dus dat het wel aan mijn computer ligt. Ik heb zovaak een klachtbrief geschreven en ze sturen me wel een brief terug maar niet eens met een excusses. Ik wil zo graag bij ze weg maar twijfel nog bij welke provider ik moet gaan. Je moet even kijken wat de mogelijkheden zijn. Ikzelf heb digitenne en die bevalt mij goed moet ik zeggen

Tamgart_Tamgart
22-05-2008, 16:02
Ik wil weg bij upc. Heb heel veel last van me verbinding en als ik naar ze bel beloven ze me een monteur te sturen terwijl er niemand komt. Ook zeggen ze heel vaak dat hun niks kunnen zien en dat mijn verbinding bij hun gewoon goed is dus dat het wel aan mijn computer ligt. Ik heb zovaak een klachtbrief geschreven en ze sturen me wel een brief terug maar niet eens met een excusses. Ik wil zo graag bij ze weg maar twijfel nog bij welke provider ik moet gaan. telfort :goedzo: