Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een vriend is verliefd

Pagina's : [1] 2 3

LZN
29-12-2003, 23:34

een vriend van me is al een tijdje verliefd. Maar hij heeft egt geen idee hoe de aandacht van die meisje kan krijgen. Weten jullie misschien iets?.

SweetMe
29-12-2003, 23:36
ik weet ook niet

souad22
29-12-2003, 23:48
Hij moet vrienden met dat meisje worden en haar later uitleggen wat zijn gevoelens zijn voor har en als dat niet lukt moet hj haar maar een beetje op een nette manier gaan versieren maar niet zoals die kleine jongens het doen natuurlijk maar laten merken dat ie haar echt leuk vindt hij moet veel moeite voor doenals ie dat voor haar over heeft en dat ook laten merken maar hij moet niet te ver gaan want dan kan ze mischien afgeknapt om worden

Samara77
30-12-2003, 00:15
Origineel gepost door adil_berkani een vriend van me is al een tijdje verliefd. Maar hij heeft egt geen idee hoe de aandacht van die meisje kan krijgen. Weten jullie misschien iets? zo ken ik er ook 1.....hij kijkt alleen maar, en onderneemt helemaal geen aktie....en het is nu al zo'n 4 maanden aan de gang, echt frusterend is dat. :kwaad: wat heb ik nou aan dat gekijk van 'm????

NeverBeenInLove
30-12-2003, 00:15

Origineel gepost door hebbermermer leef met brood en water, spaar heel erg hard totdat je een dure auto kan kopen, en hoppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Adil, ik hoop echt dat je NIX met dit "advies"doet, is het een goed meisje, dan moet hij het rustig en respectvol aanpakken. Niet haasten en Wel serieus doen, op een gegeven moment zal zij dan ook doorkrijgen dat hij haar echt wil.... (waar ik van uit ga??) :zwaai:

Samara77
30-12-2003, 01:05
Origineel gepost door adil_berkani JA me vriend zoekt ook alleen maar oogcontact op maar die meisje negeert hem vies. Dus dan vraag ik aan jullie hoe weet je nou dat een meisje je wel leuk vind of niet ja, in het begin keek ik nog wel vriendelijk terug, maar nu negeer ik hem gewoon want hij onderneemt toch geen aktie...en ik ga heus niet zelf op hem afstappen, dus pech voor 'm! Moet ie maar wat zeggen. en een meisje vind een jongen zoiezo wel leuk als ie interesse in haar toont, dat gaat vanzelf, tenzij hij oerlelijk is natuurlijk......maar dat issie vast niet

realitygirl
31-12-2003, 12:36
Je vriend zou kunnen proberen dat meisje eerst op een onschuldige manier te leren kennen, door haar bijvoorbeeld een keer mij uit te nemen als vrienden, of haar gewwon een keer aanspreken. Als ze elkaar eenmaal beter kennen, kan hij erachter komen of zij hetzelfde voor hem voelt, en dan zijn ze weer wat verder. Succes :goedzo:

sneakynawal
31-12-2003, 12:38
Haar aan het lachen maken!!! Girls digg that ;)

coalitiegenoot
31-12-2003, 12:42
Origineel gepost door sneakynawal Haar aan het lachen maken!!! Girls digg that ;) niks van te merken bij jou!! en jij had zo een waardeloos jaar achter de rug :D

Amalia_Fassi
31-12-2003, 13:29
Origineel gepost door adil_berkani een vriend van me is al een tijdje verliefd. Maar hij heeft egt geen idee hoe de aandacht van die meisje kan krijgen. Weten jullie misschien iets? als dat meisje een bekende is van zijn familie of zijn zusje kent haar dan kan hij via via proberen in contact te komen met haar! meisje waarderen het wel als een jongen serieus interesse in haar toont en haar op een nette manier probeert te benaderen. hij moet haar vooral niet gaan stalken en kwijlend aangapen, want daar gaan wij vrouwen van over ons nek!! Succes PS(als hij helemaal in love :Iluvu: is, en echt serieuze plannen heeft en het op de Islamitische manier wil doen kan hij aan de deur kloppen met suiker en een bos rozen)

Eastboy
31-12-2003, 14:27
Origineel gepost door adil_berkani een vriend van me is al een tijdje verliefd. Maar hij heeft egt geen idee hoe de aandacht van die meisje kan krijgen. Weten jullie misschien iets? Vooral niet laten merken dat je verliefd bent anders zou ze hem kunnnen misbruiken!En tip met een dure auto gaan die dingen een stuk makkelijker inderdaad.

zine_el_arbi
31-12-2003, 14:42
als ze hem vies negeert dan heeft ze volgens mij echt geen interesse :rolleyes: Ik bedoel waarom zou ze hem anders geen aandacht geven? of tenzij ze al iemand anders heeft ;) maarja in dit geval zou ik het echt niet weten :confused: veel succes :D :zwaai:

loeloesch
31-12-2003, 14:50
Origineel gepost door souad22 Hij moet vrienden met dat meisje worden en haar later uitleggen wat zijn gevoelens zijn voor har en als dat niet lukt moet hj haar maar een beetje op een nette manier gaan versieren maar niet zoals die kleine jongens het doen natuurlijk maar laten merken dat ie haar echt leuk vindt hij moet veel moeite voor doenals ie dat voor haar over heeft en dat ook laten merken maar hij moet niet te ver gaan want dan kan ze mischien afgeknapt om worden Juist! Helemaal mee eens :)

sneakynawal
31-12-2003, 14:52
Origineel gepost door coalitiegenoot niks van te merken bij jou!! en jij had zo een waardeloos jaar achter de rug :D Liefdeloos is wat anders dan waardeloos :rolleyes:

sneakynawal
31-12-2003, 14:53

Origineel gepost door Eastboy Vooral niet laten merken dat je verliefd bent anders zou ze hem kunnnen misbruiken! Pff onzin! Jullie jongens, misbruiken het!!!

Pagina's : [1] 2 3