Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb het hem na maanden lang leed en pijn verteld.....

Pagina's : [1] 2

Lella_Hafsa
29-12-2003, 22:16

Salamoe aleikoem... ik had hier al eerder een topic geopend......dat ik het niet durfde te vertellen dat ik geen gevoelens meer had voor hem..... Dankzij jullie reacties heb ik er goed over nagedacht..... Ik heb het uitgemaakt.....hoe hard en hoe moeilijk het ook was.... Hij heeft zelfs gehuild.....waardoor ik me zwaar klote voel..... :( Wat kan ik tegen deze pijn en verdriet doen.....?!!

sneakynawal
29-12-2003, 22:17
Slikken! Je moet verder gaan..!

Lella_Hafsa
29-12-2003, 22:18
Ik weet....Nawal....

witje
29-12-2003, 22:20
aaaaaaaaah meid wat erg voor je maar messhien was het toch het beste. ik zal je vertelen wat je moet doen neem een lekkere bak ijs voor je en eet hem lekker hellemaal op zal je opvrolijken doe ik ook altijd. veel succes :zwaai:

Lella_Hafsa
29-12-2003, 22:22

Origineel gepost door witje aaaaaaaaah meid wat erg voor je maar messhien was het toch het beste. ik zal je vertelen wat je moet doen neem een lekkere bak ijs voor je en eet hem lekker hellemaal op zal je opvrolijken doe ik ook altijd. veel succes :zwaai: Nee ik ben al misselijk genoeg...maar shokran sis.....

Eastboy
29-12-2003, 22:35
Origineel gepost door Lella_Hafsa Salamoe aleikoem... ik had hier al eerder een topic geopend......dat ik het niet durfde te vertellen dat ik geen gevoelens meer had voor hem..... Dankzij jullie reacties heb ik er goed over nagedacht..... Ik heb het uitgemaakt.....hoe hard en hoe moeilijk het ook was.... Hij heeft zelfs gehuild.....waardoor ik me zwaar klote voel..... :( Wat kan ik tegen deze pijn en verdriet doen.....?!! Ik heb het ook een tijdje geleden uit gemaakt en ik ben wel toe aan een nieuwen liefde mischien dat we een keer moeten afspreken?

Lella_Hafsa
29-12-2003, 22:38
Origineel gepost door Eastboy Ik heb het ook een tijdje geleden uit gemaakt en ik ben wel toe aan een nieuwen liefde mischien dat we een keer moeten afspreken? doe aub normaal.....ik kan amper slapen.....hij was mijn alles.......

sweet_nadoria
29-12-2003, 23:35
Origineel gepost door Eastboy Ik heb het ook een tijdje geleden uit gemaakt en ik ben wel toe aan een nieuwen liefde mischien dat we een keer moeten afspreken? Hoezo respectloos :jammer: Dat meisje heeft en gaat een ontzettende moeilijke tijd tegemoet en jij vraagt haar met jou af te spreken. Wallah iela sommige mensen denken echt dat alles na 1 minuut koek en ei is. Wallah dit kost veel tijd om dit te verwerken. :jammer: Lieve meid, heb echt heel veel sbar en Moge Allah je verdriet wegnemen en die omzetten in liefde :) Moge al het geluk je tegemoet komen .. Vetrouw op mektab ;) Liefs, S. Nadoria

Lella_Hafsa
30-12-2003, 00:35
Origineel gepost door sweet_nadoria Hoezo respectloos :jammer: Dat meisje heeft en gaat een ontzettende moeilijke tijd tegemoet en jij vraagt haar met jou af te spreken. Wallah iela sommige mensen denken echt dat alles na 1 minuut koek en ei is. Wallah dit kost veel tijd om dit te verwerken. :jammer: Lieve meid, heb echt heel veel sbar en Moge Allah je verdriet wegnemen en die omzetten in liefde :) Moge al het geluk je tegemoet komen .. Vetrouw op mektab ;) Liefs, S. Nadoria Ameen sister..........

Lella_Hafsa
30-12-2003, 00:50
Origineel gepost door adil_berkani als je het zo erg vind voor hem waarom heb je het dan uit gemaakt. Misschien voel je nog wel iets voor hem. Maar als je zeker weet dat je niks met hem wilt dan moet je niet zoveel aan hem denken Ik kan nergens anders aandenken.........dan zijn aan zijn gehuil :(

zarazet
30-12-2003, 00:50
maar meissie volgens mij voel je je schuldig niet en daarnet zei je dat hij je alles was,waarom dan uitgemaakt?

Hadria
30-12-2003, 00:56
Origineel gepost door Lella_Hafsa doe aub normaal.....ik kan amper slapen.....hij was mijn alles....... Maakt dat kat wijs. Je was gewoon uitgespeeld. Of hij heeft jou gedumpt. …Een dan zielig gaan doen.

maro
30-12-2003, 01:06
je kan wienig aan doen . Het gaat van zelf over. sterkte .

Lella_Hafsa
30-12-2003, 01:31
Origineel gepost door maro je kan wienig aan doen . Het gaat van zelf over. sterkte . Thanks

farkous
30-12-2003, 03:02

Origineel gepost door Lella_Hafsa doe aub normaal.....ik kan amper slapen.....hij was mijn alles....... als hij je alles was had je het niet uitgemaakt

Pagina's : [1] 2