Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Seks voor het huwlijk.

Pagina's : [1] 2

MoordWijf
21-05-2008, 20:48

Ik heb een prangende vraag en hoop dat ook dat deze door een van jullie serieus beantwoord kan worden het liefst met dalil. Ik vroeg me af of het ISLAMITISCH gezien (dus niet vanuit marokkaans cultureel oogpunt) erger is voor een vrouw om ontmaagd te worden voor het huwlijk dan voor een man. Wie weet hier het antwoord op en nogmaals dat het in onze cultuur erger is voor een vrouw weten we maar PUUR vanuit islamitisch oogpunt, Bij voorbaat dank!

supergirlsz
21-05-2008, 20:52
Eindelijk eens een ECHTE vraag!

ewa_laila
21-05-2008, 20:53
Volgens mij is het allebei even erg!

MoordWijf
21-05-2008, 20:54
Volgens mij is het allebei even erg! Dat dacht ik ook maar ben erover in discussie met iemand en we zijn allebei even koppig maar ik heb gewoon heel erg het gevoel dat ik gelijk heb dus ik geef niet op!

zahrae
21-05-2008, 21:11

even erg. Beiden moeten eigenlijk met stenen worden gedood! In de islam gelden eisen zowel voor de man als de vrouw.Het is marokkaans cultuur die er gebruikt maakt.Omdat je het bij een vrouw kan zien en bij man niet.Als je het bij man kon zien dat hij ontmaagd is en vrouw niet, dan zouden marokkanen het bij een man erger vinden..... Beiden even erg, beiden de zelfde straf!!!

Nogatlady
21-05-2008, 21:18
GAAR :hihi:

zuivelzacht
21-05-2008, 21:36
Waarom zou het voor een vrouw erger moeten zijn dan voor een man? Dit is net zoals de rookkwestie. Een man mag wel roken en een vrouw niet :moe: Wat voor de vrouw verboden is, is ook verboden voor de man. En andersom.

MoordWijf
21-05-2008, 21:41
Ik heb dezelfde topic staan bij islaam en ik en er is dalil geplaatst dus het is nu 100% zeker dat het even ernstig is!

Cruesli
21-05-2008, 21:42
Waarom zou het voor een vrouw erger moeten zijn dan voor een man? Dit is net zoals de rookkwestie. Een man mag wel roken en een vrouw niet :moe: Wat voor de vrouw verboden is, is ook verboden voor de man. En andersom. Mijn vader zei altijd; als ik rook is het minder erg. OMG wil je zeggen dat ie loog?? :kwaad:

zuivelzacht
21-05-2008, 21:45
Mijn vader zei altijd; als ik rook is het minder erg. OMG wil je zeggen dat ie loog?? :kwaad: Natúúrlijk loog ie. Ik geloof eerder dat de Paashaas bestaat :moe:

verdwaalde
21-05-2008, 21:49
Het is even erg want de straf is even zwaar... het is voor de man zelfs erger ;) !!!! als de man seks voor het huwelijk heeft met een vrouw die hij ontmaagd naast de 100 zwepen die ze allebei moetem krijgen is het voor de man alsof hij 7 zielen heeft gedood.!!! en met elk man met wie dat meisje daarna nog naar bed gaat, wordt hij daar ook aansprakelijk voor gesteld op de dag des oordeels ;)

Morocca0108
21-05-2008, 23:07
auw...

Policia
22-05-2008, 00:32
Het is even erg want de straf is even zwaar... het is voor de man zelfs erger ;) !!!! als de man seks voor het huwelijk heeft met een vrouw die hij ontmaagd naast de 100 zwepen die ze allebei moetem krijgen is het voor de man alsof hij 7 zielen heeft gedood.!!! en met elk man met wie dat meisje daarna nog naar bed gaat, wordt hij daar ook aansprakelijk voor gesteld op de dag des oordeels ;) Geef mij bewijs uit de koran of soennah dat dit zo is! Zulke uitspraken doen zonder daliel (bewijs) is een grote zonde.

rotterdamboy
22-05-2008, 00:54
Het is even erg want de straf is even zwaar... het is voor de man zelfs erger ;) !!!! als de man seks voor het huwelijk heeft met een vrouw die hij ontmaagd naast de 100 zwepen die ze allebei moetem krijgen is het voor de man alsof hij 7 zielen heeft gedood.!!! en met elk man met wie dat meisje daarna nog naar bed gaat, wordt hij daar ook aansprakelijk voor gesteld op de dag des oordeels ;) zuster wat je zeg klopt niet dus alles hij die meid ontmaagd dan gaat ze met 6 ander manen naar bed kan krijg hij alles schuld klopt niet waar staat dat in koraan hij krijgt straf voor zijn aandeel meer niet

_Ayemma86_
22-05-2008, 00:59

sex is hallal

Pagina's : [1] 2