Bekijk originele versie : helpp me
d0ess157
21-05-2008, 18:04
hey allemaal,
ik heb een probleempje:
begin van het schooljaar '07 kwam er een nieuwe leerling bij ons in de klas. ik was overwelmd met liefde toen ik hem zag:schrik2:
iedergeval we werden dus vriende enso maar het is nooit meer geworden ik weet ook niet hoe hy erover denkt. ik word met de dag verliefderrrrrr op hem maar hy is een persoon zegmaar; hy kan niet bij 1 meisje blijven.hy wilt elke dag een andermeisje en ik weet dat ik hem daarom moet vergeten maar ik kan het gewoon niet :(:(:(:(
wat moet k nu doen? moet k hem laten gaan,vrienden blijven of proberen hem te verandere?
bleedingl0ve
21-05-2008, 18:38
Laat hem weten hoe je denkt; spreek een keer alleen met hem af en praat met hem.. Leg hem uit hoe je je voelt tegen over hem en dat je alleen iets wil als hij serieus is, dat je geen spelletjes wilt spelen.
Zodra hij ziet dat jij serieus bent, en hij jou ook leuk vind zal hij er voor gaan..
Zo niet, dan weetje dat hij niet serieus is.. dan moet je hem gewoon vergeten.. want je hebt niks aan een jongen waarvan je weet dat hij niet serieus is alleen maar Tijdverspilling, en bovendien hij zit toch bij je in de klas?
Straks gaat je schoolwerk er nog onder lijden.. kijk daar voor uit..
Veel succes meid!
boussha,
d0ess157
21-05-2008, 18:53
Laat hem weten hoe je denkt; spreek een keer alleen met hem af en praat met hem.. Leg hem uit hoe je je voelt tegen over hem en dat je alleen iets wil als hij serieus is, dat je geen spelletjes wilt spelen.
Zodra hij ziet dat jij serieus bent, en hij jou ook leuk vind zal hij er voor gaan..
Zo niet, dan weetje dat hij niet serieus is.. dan moet je hem gewoon vergeten.. want je hebt niks aan een jongen waarvan je weet dat hij niet serieus is alleen maar Tijdverspilling, en bovendien hij zit toch bij je in de klas?
Straks gaat je schoolwerk er nog onder lijden.. kijk daar voor uit..
Veel succes meid!
boussha,
Dankjewel meid ik ga proberen binnenkort een seriues gesprek met hem te voeren (K)
Hijaabje19
21-05-2008, 20:32
Je kan nooit vrienden met een jongen worden.
bleedingl0ve
22-05-2008, 20:08
Dankjewel meid ik ga proberen binnenkort een seriues gesprek met hem te voeren (K)
Ja meid dat moet je zeker doen, Laat me weten hoe het is afgel0pen als je wilt,.. :D
Wat je kan doen weet ik niet.
Maar 1 ding weet ik wel, je kan hem niet veranderen.
Hij zal het zelf moeten in zien.
bleedingl0ve
24-05-2008, 12:08
jah da's wel waar..
x
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.