Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit is Afrika

camjo
16-09-2002, 21:46

C:\Documents and Settings\system mi64\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\humorplaatjes

camjo
16-09-2002, 21:47
Origineel gepost door Mohammed Justice C:\Documents and Settings\system mi64\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\humorplaatjes Oeps...niet gelukt :(

Nounousa
16-09-2002, 21:48
HIJ DOET HET NIET ECHT !!!!!!!!! JE HEB FOUTJE GEMAAKT!!!!!!!! DOEI DOEI M3ha salama Hind

Nounousa
16-09-2002, 21:50
:giechel: :giechel: ahhahahahahahhahahhahahahahahhahahhah sorry dat ik zo bot deed doei doei Hindje :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :giechel: :giechel: :giechel: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :giechel:

mimi_tangaouia
16-09-2002, 21:50

DAT WAS AFRIKA!! mimi

camjo
16-09-2002, 21:56
Origineel gepost door Hindje HIJ DOET HET NIET ECHT !!!!!!!!! JE HEB FOUTJE GEMAAKT!!!!!!!! DOEI DOEI M3ha salama Hind Ik heb vier foto's (via mail ontvangen) op mij pc..en die wil ik hier plaatsen..écht de moeite..vier foto's die vertellen bijna alles over Afrika en de mentaliteit van de Afrikanen (dus, ook wij :D ) Je moet ze zien..en je zal het herkennen en ja knikken (alleen je lach zal je waarschijnlijk niet kunnen inhouden :D ) De grappigste en bloed ernstigste foto's..alleen is de vraag hoe krijg ik ze op deze topic.. Heeft iemand een eigen website waar ik het naartoe kan uploaden..en hoe gebeurt dit, via email of iets anders.. Help me..

Nounousa
16-09-2002, 22:15
Je kan ze me mailen..... Dan kan ik je misschien wel verder helpen ik heb namelijk ook een eigen site snappie?? doei doei Hind :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Tifah
16-09-2002, 22:23
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik heb vier foto's (via mail ontvangen) op mij pc..en die wil ik hier plaatsen..écht de moeite..vier foto's die vertellen bijna alles over Afrika en de mentaliteit van de Afrikanen (dus, ook wij :D ) Je moet ze zien..en je zal het herkennen en ja knikken (alleen je lach zal je waarschijnlijk niet kunnen inhouden :D ) De grappigste en bloed ernstigste foto's..alleen is de vraag hoe krijg ik ze op deze topic.. Heeft iemand een eigen website waar ik het naartoe kan uploaden..en hoe gebeurt dit, via email of iets anders.. Help me.. Oh nu maak je ons nieuwsgierig! Kun je me ze mailen? Dan zet ik ze wel voor je op mijn page.

camjo
17-09-2002, 21:41
Origineel gepost door Tifah Oh nu maak je ons nieuwsgierig! Kun je me ze mailen? Dan zet ik ze wel voor je op mijn page. Ok..heb je een eigen website.. De bedoeling is dat ik de foto's hier wil plaatsen..om een diskussie te openen.. Wie weet misschien een andere oplossing..graag melden

Sarahsalima
17-09-2002, 22:37
Origineel gepost door Mohammed Justice Ok..heb je een eigen website.. De bedoeling is dat ik de foto's hier wil plaatsen..om een diskussie te openen.. Wie weet misschien een andere oplossing..graag melden diskussie ??? schrijven jullie dat zo, daar in belgie ? in NL is het gewoon discussie

Tifah
18-09-2002, 15:11
Origineel gepost door Mohammed Justice Ok..heb je een eigen website.. De bedoeling is dat ik de foto's hier wil plaatsen..om een diskussie te openen.. Wie weet misschien een andere oplossing..graag melden Ja, je kan me ze gewoon mailen hoor. Chino_dd@hotmail.com