Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Ga maar...

Hooda
16-09-2002, 21:13

Wat is er gebeurd Wat heb ik verkeerd gedaan Waarom zeg je niets Waarom kijk je me niet aan Waarom ontwijk je me Je laat mn hand los Ik probeer Je aan te kijken Je ogen duiken weg Kijk me aan Zeg iets Waarom ben je zo stil Wat is er Hou je niet meer van me Tranen Het spijt me Ik huil Ben je nu blij Is het nu goed Ga maar weg Laat me met rust Ga toch Ik wil je niet meer zien Want telkens Zal ik je missen Zal ik vechten tegen de pijn Van de diepe wonden in mijn hart Wonden gemaakt door jouw strelende hand.

SweetxBaby
16-09-2002, 21:23
Ga maar .... Ik heb mijn strijd nu wel gestreden.. Ga maar ..... Ik heb genoeg pijn geleden. Ga maar...... Ik ben het nu helemaal zat... Ga maar ...... Hopelijk val jij dit keer in dat zwart gat... Ga maar ...... Ik heb je genoeg liefde en warmte gegeven.... Ga maar ..... En verdwijn ALSTUBLIEFT uit mijn LEVEN..!!!

Hooda
16-09-2002, 21:29
Lieve.... Denk niet dat ik niet kan voelen dat er iets mis is, Jij bent het liefst wat er voor mij geweest is. Waneer ik in je ogen kijk zie ik die afstandige blik, Jij en ik weten dat vandaag de bom kan barsten, dit wordt serieus, denk aan jezelf, of aan ons. Zeg niet wat je wilt gaan zeggen, kijk terug voordat je mijn leven verlaat. Wees er zeker van, voordat je de deur sluit. Bedenk het nog eens, voor ons geluk en onze herinneringen, voor het vuur en vertrouwen dat we hadden. Ik weet dat het niet eenvoudig is, waneer je ziel snakt naar meer, maar als je halverwege bent kan je altijd nog terug. Doe niet wat je van plan was, alles wat ik heb hangt van jou af.... En wat het me ook kost, ik zal het opgeven omdat ik zielsveel van je hou.....

SweetxBaby
16-09-2002, 21:34
lieverd ik wil de deur helemaal niet sluiten... ik wil weer bij je zijn..maar ik kan bij jou niet mijn gevoelens uiten.. ik weet zelf heel goed dat ik zielsveel van je hou... en dat ik jou mijn leven toevertrouw... maar het probleem is... dat ik in onze relatie veelste veel mis... ik mis tederheid... ik mis begrip.. ik mis jou.... en ik voel me altijd zwaar in een dip... lieverd vergeef me dat ik zo doe... maar ik ben dit leven gewoon zat ... ik ben echt levensmoe :(

Hooda
16-09-2002, 21:49

Waarom vecht je niet, voor ons, voor jou Waarom vecht je niet, als ik je zegt, 'Ik hou nog steeds van jou'. waarom gooi je nu zo alles weg....? mijn lief, waarom vecht je niet?

SweetxBaby
16-09-2002, 21:54
ik kan niet meer vechten... mijn vorige wonden moeten nog worden gehechten... ik kan niet meer.. ik ben kapot... ik kan niet meer.. dit is de wil van god.. ookal zou ik vechten ik zou nooit kunnen winnen tegen het lot

angeleyes_20
17-09-2002, 10:39
het blot heb ik niet in de hand als dat zo was dan had je nooit je rug toegekeerd als dat zo was dan hoef je niet stiekem naar mij te verlangen als dat zo was dan zou je op vuur lopen voor onze liefde maar dat is niet zo en zullen we vooraltijd met gemis in onze harten lopen en ieder zijn eigen weg volgen

SweetxBaby
17-09-2002, 13:56
ja we zullen ieder onze eigen weg nu volgen...hellaas... ik wou dat het anders was gelopen maar ja ik ben de controle kwijt over mezelf mijn verstand is nou de baas.... ik wou dat het anders was... ik wou dat ik de waarheid in jou ogen las :(

EmiR_Soltan
17-09-2002, 15:46
Ik wou dat het tijd was en dat je de waarheid in mijn ogen las Was ik maar een stuk metaal dat aan jou werd gelast Was Ik maar een Zeilboot en jij de mast Als een steen, heb je je tegen mijn verstand gestoot Mijn hart was blind toen je mezelf had ontbloot Nu keer ik jou en de wind de rug toe Al zou ik het anders willen om de honger in mij te stillen De honger naar meer van jou, al doe je me alleen zeer Ik weet dat het tijd is Om te gaan, en te staan waar ik wil, zonder jouw gemis Ga maar Ga heen Kies je eigen lot Je bent toch niet zo scherp Je bent zo bot Jij bent het verdriet als ik tranen in jouw richting werp Wees niet meer de steken in mijn onschuldige hart Je vertrouwen in mij heb je vernietigd en mijn geloof in jou idem Ga heen Ga maar Ik zal nooit meer omkijken Al hoor ik jouw stem