Bekijk originele versie : sportende marokkaanse meiden??
Amira321
29-12-2003, 17:54
Heb de laatste tijd te veel batata ofzo gegeten. moehim, ik ben een beetje uitgedijt. Pas bijna niet meer in mijn broeken :( . En dus wil ik daar wat aan doen. door middel van sport.
Maar ik ben helemaal niet sportief, ik zou niet weten wat voor sport. Mijn vraag zijn er marokkaanse meiden die naar de sportschool gaan? Zo ja wat vinden je ouders daarvan en hoe ervaar je het zelf graag wat tips voor mij om op een leuke manier wat aan mijn figuur te gaan doen.
tiyaah22
29-12-2003, 17:56
ga fitnessen ofzo echt leuk
of lopen ( beginnen met joggen ofzo ) met wat vriendinnen kan heel ontspannend zyn ( of in geval van sommige vriendinnen heel stresserend ;-))
HaKiM_HaKeeM
29-12-2003, 17:57
salaam
je kan zo een fietsje kope he of die band , dan kan je thuis ook sporte en dan hoef je niet naar een sportschool of fitness en dan zeggen je ouders zeker niets ;)
is maar een adviesje van mij he
:belgie: :boogie: HaKiM :boogie: :belgie:
Origineel gepost door Amira321
Heb de laatste tijd te veel batata ofzo gegeten. moehim, ik ben een beetje uitgedijt. Pas bijna niet meer in mijn broeken :( . En dus wil ik daar wat aan doen. door middel van sport.
Maar ik ben helemaal niet sportief, ik zou niet weten wat voor sport. Mijn vraag zijn er marokkaanse meiden die naar de sportschool gaan? Zo ja wat vinden je ouders daarvan en hoe ervaar je het zelf graag wat tips voor mij om op een leuke manier wat aan mijn figuur te gaan doen.
een eindje lopen is de beste sport, je verbrandt ontzettend veel energie zonder snel moe te worden
MissRomance
29-12-2003, 17:59
ik raad je aan te gaan joggen, of wel vroeg in de ochtend(8 uur ofzo)
of in de avond. het helpt zeker en dan bedoel ik niet een rondje door de straat ..maar echt zeker 12 kilometer. bouw het langzaam op.
en voor je het weet heb je en een goede conditie en strakke benen en alles..
try & see ;)
KiSs...
Lady_moi
29-12-2003, 18:03
Ge zijt nie alleen :( vroeger was ik echt sportief ik deed breakdance, ik speelde volley, en zat ook in een turnclub van mn oude school..Ma sinds ik hoofddoek ben gaan dragen damnnn ben serieus aangekomen ben met al die zever gestopt ook..Nie da ik spijt heb van mn hoofddoek mja..door sport verbrand ge wel calorien en krijgt ge wel meer energie maar u voeding is ook belangrijk..dus nie ete ete en sporte ma ook wat minder eten :zwaai:
Lady_moi
29-12-2003, 18:05
En jaaah joggen of lopen is goed voor een vrouw om te vermageren vooral da
AlHoceima_Leila
hier in den haag fitnessen zoveel meiden joh
dus ik zou zeggen
begin maar
HaKiM_HaKeeM
Origineel gepost door Amira321
en wat zeg je van bredere broeken gaan kopen?? :rolleyes:
als je niet meer past in je vorige broeken dan koop je toch nieuwe ? :confused:
en euuhhmm marokkaanse meisjes zijn wel best leuker als ze voller zijn of niet :D :)
:belgie: :boogie: HaKiM :boogie: :belgie:
Anissamoslimagl
29-12-2003, 18:11
Ik zelf sport niet maar er zijn tegenwoordig zoveel sportscholen voor aleen vrouwen. Mijn ouders zouden het niet erg vinden als ik zou gaan.
oem_ismael
29-12-2003, 18:15
Origineel gepost door Lady_moi
Ge zijt nie alleen :( vroeger was ik echt sportief ik deed breakdance, ik speelde volley, en zat ook in een turnclub van mn oude school..Ma sinds ik hoofddoek ben gaan dragen damnnn ben serieus aangekomen ben met al die zever gestopt ook..Nie da ik spijt heb van mn hoofddoek mja..door sport verbrand ge wel calorien en krijgt ge wel meer energie maar u voeding is ook belangrijk..dus nie ete ete en sporte ma ook wat minder eten :zwaai:
hahah dat kan ik ja
je kan ook zwemmen met moslima's bijna in elke stad is er wel een zwembad die afgehuurd word door zusters en zwemmen dat is een hele goede sport
of sporten met alleen dames
Lady_moi
29-12-2003, 18:25
Origineel gepost door oem_ismael
hahah dat kan ik ja
je kan ook zwemmen met moslima's bijna in elke stad is er wel een zwembad die afgehuurd word door zusters en zwemmen dat is een hele goede sport
of sporten met alleen dames
Ja da zwemme doe ik nog soms alst enkel voor meiskes is..mja minder dan vroeger..maahlich dieet kan geen kwaad :hihi:
:zwaai:
sweet_nadoria
29-12-2003, 18:30
Euh ik en nog of een vriendin of mn zusje rennen weleens rondjes in de avond.
Ik doe aan fitness, aerobics maar ik weet niet hoe lang ik dat volhoud. Met streetdance met ik al gestopt. Was wel heeeeeeeeel leuk ...
Mijn ouders hebben der geen problemen mee, duss :o
Liefs,
S. Nadoria
WAT DACHT JE VAN THAI-BOXEN???/WALLAH JE VERLIEST VEEL VET MAAR JA IS WEL GEMENGD DUS KAN JE BETER NAAR LADY FITNESS GAAN IS NIEUW VOOR VROUWEN MEIDEN
salina83
29-12-2003, 20:52
Ja ik zit op fitness. Mijn ouders? Die vinden het onzin, ze vinden me al te dun. Maar ze begrijpen ook wel dat het voor conditie is.
Ik voel me echt heerlijk als ik heb gesport. Moet eerlijk zeggen heb er al twee maandjes niets aangedaan. Maar ga weer eens trainen, joggen en zwemmen inch Allah :) .
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.