Bekijk originele versie : Wie kent er een leuke plaats in Duitsland of Frankrijk waar t leuk shoppen is
druivesuiker
20-05-2008, 19:20
Ben van plan om samen met mijn man naar duitsland of Frankrijk te gaan maar zijn niet bekend daar..
We zijn er nog niet uit wat t gaat worden....
ik hoop dat jullie me een aantal tips kunnen geven:hadj:
ik wacht rustig af:nijn: :)
nou ik kom zelf uit nl maar ik ben ongeveer 3 jaar getrouwt naar duitsland.
ik woon zelf in frankfurt am main het is een mooie stad en koln is ook een mooie stad. dus ik raad je aan kom gezelig naar duitsland.je bent van harte welkom groetjes van mij en als je nog wat wil weten kan je me altijd pm beslama:kus:
--Selfish
21-05-2008, 03:40
parijs
Samja001
21-05-2008, 09:52
Ben van plan om samen met mijn man naar duitsland of Frankrijk te gaan maar zijn niet bekend daar..
We zijn er nog niet uit wat t gaat worden....
ik hoop dat jullie me een aantal tips kunnen geven:hadj:
ik wacht rustig af:nijn: :)
De Köningsallee in Düsseldorf, grote winkelstraat!!!! :goedzo:
Veel plezier en laat weten hoe het was ;)
Aliyanah
21-05-2008, 14:25
ik woon zelf in frankfurt am main het is een mooie stad en koln is ook een mooie stad. dus ik raad je aan kom gezelig naar duitsland.je bent van harte welkom groetjes van mij en als je nog wat wil weten kan je me altijd pm beslama:kus:
Hey meid. Ik ga inshaallah vliegen vanuit Frankfurt, en ik neem daar de trein. Stopt die trein zoals bij schiphol gewoon in t vliegveld?? Of moet ik dan nog de bus nemen ofzo?? Ik zou graag wat meer weten want ken niemand uit frankfurt
druivesuiker
22-05-2008, 16:06
Nu was ik effe aan t googlen zie ik op de site Wijnegem Shopping Center Dit is wel in Belgie..
Op de site krijg je de plattegrond te zien best groot als ik t zo zie en een voordeel is gratis parkeren wat er staat vermeld..
Wie is daar wel eens geweest en heeft er ervaring mee!
druivesuiker
22-05-2008, 16:07
De Köningsallee in Düsseldorf, grote winkelstraat!!!! :goedzo:
Veel plezier en laat weten hoe het was ;)
Erg bedankt voor je info:goedzo: :kus:
druivesuiker
22-05-2008, 16:10
Het is best wel wennen zeker van Nederland naar Duitsland ik hoop dat je t daar naar je zin hebt..
bedankt he voor de info!!:kus: :nijn:
druivesuiker
22-05-2008, 16:15
parijs
Ik ben daar wel eens geweest wel een tijdje terug..
Maar zoek best uitgebreid informatie van hoe en wat of Adressen van Shopping Centra's Of een Leuke markt of Bazaar etc... etc..
Maar wel bedankt voor je reactie:kus:
Aliyanah
26-05-2008, 13:38
Hey meid je bedoelt vast en zeker Wommegem???
Ik ben daar geweest, heel groot en overdekt, en leuke winkels. Moet je zeker een keer gedaan hebben
BoeHoe123
26-05-2008, 14:15
Hey meid. Ik ga inshaallah vliegen vanuit Frankfurt, en ik neem daar de trein. Stopt die trein zoals bij schiphol gewoon in t vliegveld?? Of moet ik dan nog de bus nemen ofzo?? Ik zou graag wat meer weten want ken niemand uit frankfurt
Ga je alleen?
kenitriaas
26-05-2008, 14:16
Heb je in de buurt van Turnhout ook nog leuke shopping center,
Of Antwerpen. Heb je daar ook een markt met stoffen,
Dusseldorf en Parijs :wow: :wow:
kenitriaas
26-05-2008, 14:43
hihih
Aliyanah
26-05-2008, 14:49
Ga je alleen?
ja inshaallah, Weet je er iets van?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.