Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De heren van Nu

Pagina's : [1] 2

elhadja
16-09-2002, 20:37

JA , ik wil graag jullie mening hierover hebben ! 1= wat vinden jullie van de stelling , een meisje mag dit en dat niet , maar de heren wel . ik vind dit zo bekakt , ik vind dat bv uitgaan voor een jongen als voor een meisje verboden is in de islam , maar je hebt sommige jongens die laten hun zusje niks doen terwijl ze zelf tot de top 10 behoren ik vind dat echt triest , mag ik jullie mening daarover hebben . :confused: 2= wat vinden jullie van jongens die geen respect hebben voor meiden :kwaad: :confused: , ik vind dat ze respect moeten hebben en voor ons willen wat ze voor hun zusjes willen , natuurlijk moet respect ook wederzijds zijn ! :zwaai:

TonyM
16-09-2002, 20:57
Origineel gepost door elhadja JA , ik wil graag jullie mening hierover hebben ! 1= wat vinden jullie van de stelling , een meisje mag dit en dat niet , maar de heren wel . ik vind dit zo bekakt , ik vind dat bv uitgaan voor een jongen als voor een meisje verboden is in de islam , maar je hebt sommige jongens die laten hun zusje niks doen terwijl ze zelf tot de top 10 behoren ik vind dat echt triest , mag ik jullie mening daarover hebben . :confused: 2= wat vinden jullie van jongens die geen respect hebben voor meiden :kwaad: :confused: , ik vind dat ze respect moeten hebben en voor ons willen wat ze voor hun zusjes willen , natuurlijk moet respect ook wederzijds zijn ! :zwaai: Aanstaande zaterdag mag je wel mee je ass shaken .... :boogie:

elhadja
16-09-2002, 21:09
tonym , jou vind ik dus te min om een discussie met jou te begin je bent me woorden niet waard , ik vind het wel erg minder van je en als je zaterdag wat van plan bent . zoek maar iemand die even waardeloos is als jou! bslama allemaal en take care

Nounousa
16-09-2002, 21:37
Ik vind dat jongens en meisjes gewoon gelijk behandeld moeten worden, een meisje verdient misschien wat meer bescherming maar niej minder rechten!!! M3ha salama Hind :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Hanaetje
16-09-2002, 22:07

Jaa dat is ook al zoo iets....:rolleyes: Jongens zitten op straat te fluiten naar een meisje die langskomt , roepen " hé zina" op straat terwijl iedereen dat kan horen,maken ze belachelijk als meisjes hun negeren etc.....( Ik kan hier eeuwig over vertelen).:kwaad: Maar beseffen ze zelf dan niet dat hun gedrag ook bij hun zus(sen) gebeurdt?:jammer: Ze moeten is bij elk meisjes waar ze "aandacht" vragen hun inbeelden dat het één van hun zus(ssen zijn, dan gaan ze gegarandeert een fluitje lager zingen:D Thalla Hanaetje The One and Only :zwaai:

SAMMETJE
16-09-2002, 23:05
en gek he?? .....elke jongen zegt "mijn zusje is niet zo" hmmm.....

Hanaetje
16-09-2002, 23:15
Origineel gepost door Milano 'behandel iemand zo als je zelf ook behandeld wil worden' PS: marokkanen waarom moeten jullie altijd zo janken? Dat is onbegonnen werk als je respect aan hun geeft terwijl zij dat niet geven.......

Kimaatje
17-09-2002, 16:36
Boeie als jongens uit mogen en meiden niet. Sorry hoor maar ik heb er geen problemen mee. Laat ze zich maar lekker volzuipen daar en 'bekeken' en gepakt worden. Don't give a f*ck :D

emsoem
17-09-2002, 17:15
ik vindt als het vrouwtje het niet mag dan de man het ook niet!!! =emsoem=

Gmisa
17-09-2002, 18:26
Er zijn tegenwoordig zat meiden die ook uitgaan en alles doen wat jongens doen dus

tatouzient
17-09-2002, 18:54
uitgaan of ni? drinken of ni? roken of ni? bla bla bla..... waarom uitgaan? ik vind er gewoon nix aan. ik heb echt bangelijke broers ( bangelijk = cool, ni verkeerd denken, je weet wel, is antwerps :D ). ik doe wat ik ni laten kan. ze controlere me ni, ze bellen me ni, etc... maar dat heeft allemaal met jezelf te maken. wie respect wilt, moet het ook geven... het is toch normaal als een meisje een betrapt wordt door haar broer dat ze haar nu gaan controleren of ni? ik bedoel, ik als meisje zou mijn zusje ook wel controlere mocht ik haar ooit betrappen (en ik hoop van ni...) met iets slechts... wees gewoon jezelf en nix kan mis gaan... bisous :zwaai:

tatouzient
17-09-2002, 21:39
Origineel gepost door Merjem Dus als de broer zijn zus controleert betekent dat dat het meisje dingen uitspookt???? Nee hoor helemaal niet zo'n jongens krijgen een kick om de baas te spelen over hun zussen en dominant te doen. Het meisje spookt niets uit mag niet eens een dagje weg met vriendinnen.Haar broer gaat naar haar vader en zegt tegen hem je dochters nergens weg laten gaan is niet nodig.Ze moeten thuis blijven halloooo :rolleyes: tja dat dat nu nog gebeurd?? is gewoon om misselijk van te worden!! ik had het gewoon anders begrepen... ik zie mijn broer al tegen onze pa zeggen van dak ni naar buiten mag gaan, amai... het hangt ook van de opvoeding af. als de ouders de kinderen gelijk opvoeden dan heb je zulke conflicten ni (denk ik). ouders hebben hier ook mee te maken dan en ni alleen de broers dan... bisous :zwaai:

zahia21
14-10-2002, 11:01
seloua, inderdaad. Als iedereen wist dat iedereen gelijk stond,dan had je dit soort discussie's niet. weet je,mensen halen geloof en cultuur door mekaaar. Een meisje moet dan wel eerder naar huis gaan om haaar eigen veiligheid, maar wat betreft het roken, discotheek's bezoeken, etc. is voor iedereeen ten strengste verboden. IK bedoel,waarom moet die jongen zijn zus controleren, weet hij niet dat hij hetzelfde regels heeft. Ach,je kan hier wel uren over doorpraten, misschien wel langer, dit gaat toch een hele lange tijd aan de gang. Alhamdoelilah heb ik geen broers die mij de wet voorschrijven, iedereen laat mekaar in hun waarde, wat iemad hier al eerder zei, het heeft met de opvoeding te maken, als iedereen gelijk was opgevoed, en geen verschillen waren,dan was er geen probleem geweest. Nou, ik wens iedereeen het beste,

Pagina's : [1] 2