Bekijk originele versie : gevolgen van 11 september 2001
louissa15
29-12-2003, 15:23
Salam allemaal,
Ik moet een klein onderzoekje doen. Het is voor een werkstuk dat zwaar mee telt!!!
Mijn hoofdvraag luid zo:
* Wat zijn de sociale gevolgen van de aanslagen op 11 september 2001?
dus: Hoe gaat men nu met elkaar om? hoe kijken mensen tegen elkaar aan?
Dan gaat het over hier in Nederland!!!
HOE GINGEN MENSEN MET ELKAAR OM VOOR DE AANSLAGEN EN HOE NA DE AANSLAGEN?
Alleen serieuze reactie s.v.p.
Aicha_Taieb
30-12-2003, 15:14
Origineel gepost door louissa15
Salam allemaal,
Ik moet een klein onderzoekje doen. Het is voor een werkstuk dat zwaar mee telt!!!
Mijn hoofdvraag luid zo:
* Wat zijn de sociale gevolgen van de aanslagen op 11 september 2001?
dus: Hoe gaat men nu met elkaar om? hoe kijken mensen tegen elkaar aan?
Dan gaat het over hier in Nederland!!!
HOE GINGEN MENSEN MET ELKAAR OM VOOR DE AANSLAGEN EN HOE NA DE AANSLAGEN?
Alleen serieuze reactie s.v.p.
Sociale gevolgen? Even zien, iedereen kijkt me aan alsof ik een bom bij me draag als ik vriendelijk ben :rolleyes: Als je met het vliegtuig vliegt terwijl je een hoofddoek draagt of een Arabisch klinkende naam hebt, krijg je papieren bestek (serieus, ik meen het echt. Alsof je mensen kunt neersteken met een plastic mes :rolleyes: ) Voor de aanslagen dachten ze alleen dat ik een mes bij me zou hebben of zo, en daarvoor kreeg ik hetzelfde bestek als de andere passagiers.
11 september is bullshit. op dezelfde dag in congo 10000 doden en dat was niet eens op het nieuws.
maar ja amerika is goed in propaganda.
dat nu ze nog maar hoeven te zeggen terroristen en alle mietjes lopen weer achter amerika aan.
en nu als er aanslagen zijn in andere landen, gaan ze zeggen ja dat was al queda en dan krijgen ze weer een paar miljoen voor 'war on terror'.
11 september is gewoon handig voor de politiek, als excuus.
voor dat het gebeurde waren er ook al problemen. maar het is veel makkelijker om te zeggen ja, dat komt door 11 september .
ik denk dat ze door gaan met het gebruiken tot ze weer wat anders hebben :D
louissa15
30-12-2003, 18:20
Juist ja,
Ik heb ook zo een leraar die een keer zei dat men sinds 11 september 2001 meer over de islam is komen te weten door het terrorisme!!!!
Bullshit!!! (toch)
Origineel gepost door wolfowitz
40 % van "hun" vinden Bin tof, 10 % zegt heel beslist, het is geen goede zaak, de andere 50% weet het niet, of durft het niet te zeggen.
van de nederlanders vindt 90% Bin un Boef, dus dat is er veranderd.
wat een stomme vraag, beter een poll maken, met goeie vragen, zo kom je nooit tot je werkstuk, lui beest.
Je ziet toch wel aan de reakties dat nul komma nul uitgesproken reageert!
En dat komt door je vraagstelling, beter doordenken, en dan maar een nieuwe topik!
Wat zeg je lui-beest tegen haar, vieze sars lijer!!!!!!!
Ik ga je slachten.
louissa15
31-12-2003, 10:19
Wow,
We moeten niet van onderwerp veranderen!!
Hoe reageren jullie op dat soort mensen?? dus die mensen die je aankijken alsof je een bom bij je hebt
IFRIQUIA
07-01-2004, 21:36
Ze zijn armer en banger en wij nog meer onderdrukt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.