Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ze staan hun kind af en laten dan hun maagdenvlies herstellen!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

sword
29-12-2003, 14:43

Bij de erkende Vlaamse Adoptiediensten (EVA) komen steeds meer Marokkaanse meisjes terecht die ongewenst zwanger zijn. Ze houden hun zwangerschap angstvallig verborgen voor iedereen zegt Jo Labens, voorzitter van EVA. Ze wonen nog thuis, maar soms weet niemand in het gezin, niet eens hun moeder, dat ze zwanger zijn. Soms weten alleen de vrouwen in het gezin het, maar zeker niet de mannen. Bij de Marokkaanse meisjes is abortus of adoptie geen vrije maar een gedwongen keuze. De druk van hun omgeving is zo groot dat ze geen andere optie hebben. Als zo'n meisje moet bevallen, dan vertrekt ze om acht uur naar school zoals elke dag en komt ze gewoon om vier uur naar huis. Ondertussen heeft ze haar kind ter wereld gebracht en afgestaan voor adoptie. Vaak laten Marokkaanse meisjes ook hun maagdenvlies herstellen na de bevalling. Het doet me een beetje denken aan het katholieke Vlaanderen van dertig jaar geleden. Het taboe rond het afgestane kind kan wel voor problemen zorgen. De meeste adoptie-kinderen gaan zodra ze volwassen zijn op zoek naar hun natuurlijke ouders. Als je geboorte zo'n groot geheim is geweest voor je natuurlijke moeder dan is het moeilijk om met haar in contact te komen. Komt aan het licht dat een Marokkaanse vrouw toch een kind heeft gekregen voor ze getrouwd is, dan kan dat nog altijd schande brengen over de hele familie. :zwaai: Sword P.S: een leuke afsluiter voor alle fundamentalisten in 2003 :rolleyes:

alhoceima_boy15
29-12-2003, 14:48
Origineel gepost door sword Bij de erkende Vlaamse Adoptiediensten (EVA) komen steeds meer Marokkaanse meisjes terecht die ongewenst zwanger zijn. Ze houden hun zwangerschap angstvallig verborgen voor iedereen zegt Jo Labens, voorzitter van EVA. Ze wonen nog thuis, maar soms weet niemand in het gezin, niet eens hun moeder, dat ze zwanger zijn. Soms weten alleen de vrouwen in het gezin het, maar zeker niet de mannen. Bij de Marokkaanse meisjes is abortus of adoptie geen vrije maar een gedwongen keuze. De druk van hun omgeving is zo groot dat ze geen andere optie hebben. Als zo'n meisje moet bevallen, dan vertrekt ze om acht uur naar school zoals elke dag en komt ze gewoon om vier uur naar huis. Ondertussen heeft ze haar kind ter wereld gebracht en afgestaan voor adoptie. Vaak laten Marokkaanse meisjes ook hun maagdenvlies herstellen na de bevalling. Het doet me een beetje denken aan het katholieke Vlaanderen van dertig jaar geleden. Het taboe rond het afgestane kind kan wel voor problemen zorgen. De meeste adoptie-kinderen gaan zodra ze volwassen zijn op zoek naar hun natuurlijke ouders. Als je geboorte zo'n groot geheim is geweest voor je natuurlijke moeder dan is het moeilijk om met haar in contact te komen. Komt aan het licht dat een Marokkaanse vrouw toch een kind heeft gekregen voor ze getrouwd is, dan kan dat nog altijd schande brengen over de hele familie. :zwaai: Sword P.S: een leuke afsluiter voor alle fundamentalisten in 2003 :rolleyes: slette.n :) :zwaai:

NADORGEKK
29-12-2003, 14:51
tegen over wie moet je nou eigenlijk bewijzen dat je maagd bent ? het is volgens de ISLAM niet toegestaan voor je huwelijk ontmaagd te zijn daar zijn we het allemaal over eens toch ...ik vind het is iets tussen allah swt en jou dus om je maagdelijkheid te herstellen vind ik wel heel erg vergaan iemand moet je accepteren hoe je bent ....maar ja het marokkaanse cultuur heetf zo zijn eigen regeltjes en wetten...

alhoceima_boy15
29-12-2003, 14:54
Origineel gepost door NADORGEKK tegen over wie moet je nou eigenlijk bewijzen dat je maagd bent ? het is volgens de ISLAM niet toegestaan voor je huwelijk ontmaagd te zijn daar zijn we het allemaal over eens toch ...ik vind het is iets tussen allah swt en jou dus om je maagdelijkheid te herstellen vind ik wel heel erg vergaan iemand moet je accepteren hoe je bent ....maar ja het marokkaanse cultuur heetf zo zijn eigen regeltjes en wetten... marrokkaanse :confused: islamitische cultuur ;)

Darine_Chamalia
29-12-2003, 14:55

Origineel gepost door sword Bij de erkende Vlaamse Adoptiediensten (EVA) komen steeds meer Marokkaanse meisjes terecht die ongewenst zwanger zijn. Ze houden hun zwangerschap angstvallig verborgen voor iedereen zegt Jo Labens, voorzitter van EVA. Ze wonen nog thuis, maar soms weet niemand in het gezin, niet eens hun moeder, dat ze zwanger zijn. Soms weten alleen de vrouwen in het gezin het, maar zeker niet de mannen. Bij de Marokkaanse meisjes is abortus of adoptie geen vrije maar een gedwongen keuze. De druk van hun omgeving is zo groot dat ze geen andere optie hebben. Als zo'n meisje moet bevallen, dan vertrekt ze om acht uur naar school zoals elke dag en komt ze gewoon om vier uur naar huis. Ondertussen heeft ze haar kind ter wereld gebracht en afgestaan voor adoptie. Vaak laten Marokkaanse meisjes ook hun maagdenvlies herstellen na de bevalling. Het doet me een beetje denken aan het katholieke Vlaanderen van dertig jaar geleden. Het taboe rond het afgestane kind kan wel voor problemen zorgen. De meeste adoptie-kinderen gaan zodra ze volwassen zijn op zoek naar hun natuurlijke ouders. Als je geboorte zo'n groot geheim is geweest voor je natuurlijke moeder dan is het moeilijk om met haar in contact te komen. Komt aan het licht dat een Marokkaanse vrouw toch een kind heeft gekregen voor ze getrouwd is, dan kan dat nog altijd schande brengen over de hele familie. :zwaai: Sword P.S: een leuke afsluiter voor alle fundamentalisten in 2003 :rolleyes: Helaas komt het inderdaad steeds vaker voor dat meiden hun kinderen afstaan en hun MAAGDENVERLIES weer herstellen. Maar goed, ik denk dat het probleem ook ergens anders ligt: men heeft teveel dingen uitgevonden waardoor sommige de waarde ervan over het hoofd zien. En zoiets hebben van: ach ja, als ik het voor het huwelijk doe kan ik het alsnog laten dicht naaien.... Het zou verboden moeten worden!

NADORGEKK
29-12-2003, 15:00
bij ons marokkaanen is het toch zo dat je meteen een **** bent en een schande voor de famillie bent ze worden terug gestuurd naar marokko en ga zo maar door TERWIJL volgens de islam alleen allah swt een ontmaagd meisje mag straffen of vergeven

sword
29-12-2003, 15:08
Origineel gepost door Amazoeloe Wie zijn de vaders van die afgestane kinderen ? de achtergrond van deze "heren" wordt niet vermeld in het artikel Amazoeloe. :zwaai: Sword

Darine_Chamalia
29-12-2003, 15:17
De vaders van dit soort gevallen zijn meestal: de playerboys! En het woord vader is nog te beschaafd voor ze. Een vader hoort zijn verantwoordelijkheid te kennen. En ja , de marokanen halen cultuur en geloof door elkaar..ze maken er een mix van! Maar goed, dit is meestal het resultaat ervan..Ouders die niet duidelijk tegenover hun kinderen zijn, niet de moeite nemen om een gesprek met hun kind aan te gaan. Geen aandacht geven aan hun kinderen. Belangerijke dingen niet bespreken, geen fatsoenlijk kunnen voeren. Niet de volledige liefde geven. Alhoewel er meiden tussen zitten die niets tekort komen en alsnog...verloren zijn!

MELILLENSE
29-12-2003, 15:35
http://www.gaybelgium.be/nieuws/pictures/kuisheidsgordel2.jpg Voor die Marokkaanse meiden die zich moeilijk kunnen verweren tegen de influisteringen van shaytaan, is er nog de kuisheidsgordel...efficiĆ«nt en niet al te duur, alleszins veel goedkoper dan chirurgische ingrepen. En vooral, ze behoudt haar eer van onschatbare waarde om die aan haar huwelijkspartner te schenken. Sleuteltje wel thuis laten liggen,....want shaytaan gaat overal mee en kan je nog wel eens ompraten. MELILLENSE :belgie: PS: Ook voor mannen bestaat er een kuisheidsgordel, ingeval ze vrezen om vóór hun huwelijk een scheve schaats te lopen, ongeacht of het nu bij een moslima of een niet-moslima is: een vrouw is een vrouw....haar eer wordt niet geschonden op basis van religie. PS: Het is niet zeker dat de kuisheidsgordel ook bestand is tegen homosexuelen....maar jij, dan zit je sowieso buiten het terrein van de Islam.

SabroenDjamiel
29-12-2003, 15:39
Origineel gepost door sword Bij de erkende Vlaamse Adoptiediensten (EVA) komen steeds meer Marokkaanse meisjes terecht die ongewenst zwanger zijn. Ze houden hun zwangerschap angstvallig verborgen voor iedereen zegt Jo Labens, voorzitter van EVA. Ze wonen nog thuis, maar soms weet niemand in het gezin, niet eens hun moeder, dat ze zwanger zijn. Soms weten alleen de vrouwen in het gezin het, maar zeker niet de mannen. Bij de Marokkaanse meisjes is abortus of adoptie geen vrije maar een gedwongen keuze. De druk van hun omgeving is zo groot dat ze geen andere optie hebben. Als zo'n meisje moet bevallen, dan vertrekt ze om acht uur naar school zoals elke dag en komt ze gewoon om vier uur naar huis. Ondertussen heeft ze haar kind ter wereld gebracht en afgestaan voor adoptie. Vaak laten Marokkaanse meisjes ook hun maagdenvlies herstellen na de bevalling. Het doet me een beetje denken aan het katholieke Vlaanderen van dertig jaar geleden. Het taboe rond het afgestane kind kan wel voor problemen zorgen. De meeste adoptie-kinderen gaan zodra ze volwassen zijn op zoek naar hun natuurlijke ouders. Als je geboorte zo'n groot geheim is geweest voor je natuurlijke moeder dan is het moeilijk om met haar in contact te komen. Komt aan het licht dat een Marokkaanse vrouw toch een kind heeft gekregen voor ze getrouwd is, dan kan dat nog altijd schande brengen over de hele familie. :zwaai: Sword P.S: een leuke afsluiter voor alle fundamentalisten in 2003 :rolleyes: Mn maag draait er van om van dit soort verhalen, bah....Het klinkt misschien hard, maar zukke meiden kunnen zichzelf beter voor de internationale trein gooien, opgeruimd staat netjes!....Ze zijn een schande, werkelijk een schande m.u.v. van de meiden die buiten hun wil om zwanger zijn geraakt, bijv. door verkrachting of incest....

MELILLENSE
29-12-2003, 16:14
Origineel gepost door KohiNoor Maar deze kuisheidsgordel heeft een gat ter hoogte van het geslacht dus veel zal het niet uithalen :hihi: (Kijk jij wel eens op gaybelgium?? :eek: :eek: ) Vuiligheid moet je daar halen waar het ligt, KohiNoor. En die kuisheidsgordel op de foto is een exemplaar uit de Middeleeuwen...toen werden ze nog gemaakt zonder inlegkruis. Origineel gepost door KohiNoor Zeg Nawera,ik vind die reactie van jou ERG lomp :kwaad: Stel je voor dat een meisje vreselijk verliefd is op een jongen en ze raakt zwanger. Had ze zich dan beter voor de trein kunnen gooien omdat ze deze fout heeft gemaakt?? Ik vind dat wel heeeeeel ver gaan :jammer: Als je je als een verliefd wicht zwanger laat maken, dan heb je op z'n minst gezegd wel reden genoeg om je lompe kop tegen een paal te slaan. Verliefdheid is een verkering in trance, net zoals bij drugs bijvoorbeeld, en is allesbehalve de juiste toestand om je als meid te laten pakken....gezond verstand boven alles, zelfs bij verliefdheid. Gewoon wachten tot verliefdheid liefde wordt, en dan pas overgaan tot zwangerschap....een kind wordt immers gemaakt uit liefde voor elkaar, niet uit verliefdhied, want dat gevoel is vluchtig als alcohol. MELILLENSE :belgie:

babyvanbelisma
29-12-2003, 16:17
Origineel gepost door MELILLENSE Vuiligheid moet je daar halen waar het ligt, KohiNoor. En die kuisheidsgordel op de foto is een exemplaar uit de Middeleeuwen...toen werden ze nog gemaakt zonder inlegkruis. Als je je als een verliefd wicht zwanger laat maken, dan heb je op z'n minst gezegd wel reden genoeg om je lompe kop tegen een paal te slaan. Verliefdheid is een verkering in trance, net zoals bij drugs bijvoorbeeld, en is allesbehalve de juiste toestand om je als meid te laten pakken....gezond verstand boven alles, zelfs bij verliefdheid. Gewoon wachten tot verliefdheid liefde wordt, en dan pas overgaan tot zwangerschap....een kind wordt immers gemaakt uit liefde voor elkaar, niet uit verliefdhied, want dat gevoel is vluchtig als alcohol. MELILLENSE :belgie: Daar zeg je iets dat je heel goed verwoord hebt, melillense! Dat moet ik onthouden....

sahira
29-12-2003, 16:48
Erg triest...Moge Allah onze kinderen voor dit drama behoeden. Als moeder kan ik me nauwelijks voorstellen dat mijn dochter zwanger kan zijn zonder dat ik het opmerk, immers het kind groeit in de buik en er zullen toch wel aanwijzingen ervoor zijn dat er sprake is van een zwangerschap. Als je dochter niet meer menstrueert (in geval van zwangerschap) dat gaat je toch op den duur wel opvallen? Triest ook, dat de verhouding tussen moeder en dochter niet van dien aard is dat ze bij je kan komen om raad en hulp...wanneer het mijn kinderen over komt dan zou ik ze helpen, hoe dan ook, het blijft mijn kind en ongeboren kleinkind, het is nu eenmaal gebeurd (niet dat ik het toelaat..dat is zeker niet zo!) en Insha Allah wordt het ons vergeven. De wetenschap dat een meisje dit helemaal alleen moet doorstaan, de zwangerschap, geboorte en het later afstaan is zo triest.

SabroenDjamiel
29-12-2003, 17:03
Origineel gepost door KohiNoor Zeg Nawera,ik vind die reactie van jou ERG lomp :kwaad: Stel je voor dat een meisje vreselijk verliefd is op een jongen en ze raakt zwanger. Had ze zich dan beter voor de trein kunnen gooien omdat ze deze fout heeft gemaakt?? Ik vind dat wel heeeeeel ver gaan :jammer: Ga toch een eindje fietsen joh!....Wat verliefdheid?.....Als een jongen een meisje leuk vindt en hij wilt verder met haar dan moet ie maar haar hand gaan vragen en als ze officieel getrouwd zijn kunnen zoveel kindjes maken als ze willen is dan nog halal ook, dus houdt je onzin voor je Noor, want relaties voor huwelijk kunnen geen zegen hebben van Allah swt....De Shataan is altijd de 3e persoon in dit soort relaties, het begint bij handje vasthouden en het eindigt in bed!....En wie is dan de pineut?....Ja het meisje, eigen schuld dikke bult denk ik dan!.....

sahira
29-12-2003, 17:11

Over het maagdenvlies herstel...ik heb ook wel gehoord dat marokaanse meisjes/vrouwen het ook laten herstellen zonder dat ze zwanger zijn geweest.

Pagina's : [1] 2 3 4 5