Bekijk originele versie : Hafid Bouazza!!
A.S. woensdag geeft Hafid Bouazza een lezing over homoseksuelen en Islam.
Naar aanleiding van een geschrift van de negende-eeuwse essayist en vrijdenker Al-Jahiz zal Hafid Bouazza over homoseksualiteit en islam spreken vanuit een literair en historisch perspectief. Islamitische auteurs als Al-Jahiz konden onbeschroomd over homoseksuele verlangens schrijven, terwijl zijn hedendaagse evenknien worden verdoemd. Wat is er veranderd, wat kan er veranderen?
Waar: Nederland, Mozes en Aronkerk, Waterlooplein 207, Amsterdam
Potenrammers verzamelen bij Waterlooplein 206
P.S.
Ik heb niks tegen homo's
Alleen tegen homo's die denken dat homoseksualiteit in de islam toegestaan is.
jamila_nador
16-09-2002, 20:03
Ik haaaaaaaaaaaaat homo's tfoeee
Hij gaat een s-ex boekje voorlezen van een oude negende-eeuwse essayist en vrijdenker Al-Jahiz, tevens bekend als pe-do-fiel en ho-mo-fiel. Dan gaat hij zijn eigen visie er op gooien en jammeren waarom het zo moeilijk is om ho-mo te zijn!
Er is voor mij maar een reden waarom ze homo en moslim willen zijn en dat is voor de bukkende mannen in de moskee.
Origineel gepost door jamila_nador
Ja allicht, jij bent dan ook een potentiele nymfomane.
Hanaetje
16-09-2002, 21:51
Origineel gepost door jamila_nador
Waarom haat je homo's ????
Iedereen kiest op zich welke "aard" hij verkiest ....
Wie zijn wij om mensen met de vinger aan te wijzen en te zeggen dat dat en dit slecht is.
Homo's lesbo's enz....zijn dezelfde mensen uit vlees en bloed als hetero's alleen vallen ze op hetzelfde geslacht...raar maar:rolleyes:
Thalla
¨^¨^¨ Hanaetje The One and Only ¨^¨^¨
:zwaai:
I love lesbianssssssssssssssssssssssssss
hehehehe wie weet uit welke film dit is, krijgt van mij een dvd naar keuze?
Nounousa
16-09-2002, 22:27
Ik vind dat niemand het recht heeft om te oordelen, je kan tog niet zeggen dat je homos haat??? zijn tog oowk mensen als hun iets fout doen dan zal Allah(swt) wel over ze oordelen niet wij
(volgens mij heb ik dit eerder gezegd)
m3ha salama
Hind :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Guadaloupe
16-09-2002, 22:31
Origineel gepost door Teaser
I love lesbianssssssssssssssssssssssssss
hehehehe wie weet uit welke film dit is, krijgt van mij een dvd naar keuze?
eeeehhhmmmm, american pie 2 misschien?? :confused: :confused:
tis maar een gok hoor :D :D
Origineel gepost door Guadaloupe
eeeehhhmmmm, american pie 2 misschien?? :confused: :confused:
tis maar een gok hoor :D :D
fout guadeloupe, helaas, er speelt een vrouw in die op guadaloupe lijkt, het is een aparte films, was niet in een pathe cinema verschenen.
Guadaloupe
16-09-2002, 22:35
Origineel gepost door Teaser
fout guadeloupe, helaas, er speelt een vrouw in die op guadaloupe lijkt, het is een aparte films, was niet in een pathe cinema verschenen.
oki, dan heb ik geen flauw idee!!!
doeidoei
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.