Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wonen In Marokko

A-dikrh
20-05-2008, 09:20

Salam ou alaikoum broeders & zusters, In tijden waar de zon steeds meer van zich laat zien merk ik dat er op deze site veel wordt gezocht naar een onderkomen in Marokko. De economie van ons vaderland groeit hamdolillah steeds harder. Mijn vraag is daarom aan de mensen die dichter bij hen (droom)huis gebracht willen worden; aan welke eisen moet een dergelijke site voldoen om het aantrekkelijk te maken voor u en u. Om maatwerk te leveren en de site zo gebruiksvriendelijk als mogelijk te maken is het balngrijk om de wensen/behoeften te weten. Als u op de hoogte gehouden wil worden van de ontwikkelingen m.b.t. de opmaak van deze site kan zijn/haar mailadres pm-en. Met deze mailadressen wordt namelijk een persoonlijk inlogcode aangemaakt waardoor je de status van uw aankoop van begin tot eind kunt volgen. Gegevens zullen 100% vertrouwelijk behandeld worden voor degene die meer info willen over de site of hen wensen behoeften via deze weg kenbaar willen maken kunnen mij bereiken op het nummer 0644823045 (graag na 5 uur bellen) Ik zie jullie reactie met genoegen tegemoet, Barak Allah ou fikoum[/B]