Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De ware....

Pagina's : [1] 2

younesel18
29-12-2003, 12:24

bestaat niet meiden... Elk koppel heeft welleens ruzie, de ene meer dan de andere. Het lijkt wel alsof jullie een perfecte man willen hebben. Geloof me, zelfs die ben je na een tijdje zat!!! Je houd je liefdesleven een beetje spannend als jullie af en toe ruzie hebben want: Zonder dalen kun je niet van je pieken genieten!!! Dus AUB!!! Niet zitten dromen over wanneer nou die ware komt!!!

sneakynawal
29-12-2003, 12:27
Origineel gepost door younesel18 bestaat niet meiden... Elk koppel heeft welleens ruzie, de ene meer dan de andere. Het lijkt wel alsof jullie een perfecte man willen hebben. Geloof me, zelfs die ben je na een tijdje zat!!! Je houd je liefdesleven een beetje spannend als jullie af en toe ruzie hebben want: Zonder dalen kun je niet van je pieken genieten!!! Dus AUB!!! Niet zitten dromen over wanneer nou die ware komt!!! hmmZzz doel je nou op mij :rolleyes:

younesel18
29-12-2003, 14:05
Origineel gepost door sneakynawal hmmZzz doel je nou op mij :rolleyes: Voor iedereen die zich aangesproken voelt...

sneakynawal
29-12-2003, 14:07
Origineel gepost door younesel18 Voor iedereen die zich aangesproken voelt... Ik voel me dus WEL aangesproken...

Glimlachje
29-12-2003, 14:10

Ja je hebt gelijk :goedzo: Want je kunt van ruzies elkaar beter leren kennen en van elkaars fouten leren.En je kunt het daarna weer goed maken. :hihi:

sousiagirl21
29-12-2003, 14:11
ook als je elke dag ruzie hebt.

Glimlachje
29-12-2003, 14:12
Origineel gepost door Temsemeni Fok de ware! Beter ga je iemand zoeken waarvan je denkt dat je je het minst aan zal ergeren in de rest van je leven! Maar die bestaan niet!!!

sneakynawal
29-12-2003, 14:30
Origineel gepost door Temsemeni Fok de ware! Beter ga je iemand zoeken waarvan je denkt dat je je het minst aan zal ergeren in de rest van je leven! Fok jouw reactie!

chebbajosra
29-12-2003, 14:56
heeeeee mensen mensen mensen toch niet zo negatief en onhartig spreken. Dat je nou een keerjte een nare ervaring hebt gehad dat kan ik wel begrijpen maar dat je dan gelijk moet oordelen dat iedereen zo is nee dat begrijp ik niet. Het hangt gewoon van je geluk af en je behoort wijs te zijn in een relatie. over dingen praten bijvoorbeeld en elkaar aankijken zodra je boos wordt. En er bestaat zeker wel iemand als de ware !!!!!!!!!!!!! Inschaellah vind ik die ook

AlHoceima_Leila
29-12-2003, 17:38
jah klopt

amiira
29-12-2003, 17:44
Origineel gepost door younesel18 bestaat niet meiden... Elk koppel heeft welleens ruzie, de ene meer dan de andere. Het lijkt wel alsof jullie een perfecte man willen hebben. Geloof me, zelfs die ben je na een tijdje zat!!! Je houd je liefdesleven een beetje spannend als jullie af en toe ruzie hebben want: Zonder dalen kun je niet van je pieken genieten!!! Dus AUB!!! Niet zitten dromen over wanneer nou die ware komt!!! Een waren wil niet zeggen dat je geen ruzie maakt, maar dat diegene bij je past. en passen is voor iedereen verschillend.

sweet_nadoria
29-12-2003, 19:02
Origineel gepost door younesel18 bestaat niet meiden... Elk koppel heeft welleens ruzie, de ene meer dan de andere. Het lijkt wel alsof jullie een perfecte man willen hebben. Geloof me, zelfs die ben je na een tijdje zat!!! Je houd je liefdesleven een beetje spannend als jullie af en toe ruzie hebben want: Zonder dalen kun je niet van je pieken genieten!!! Dus AUB!!! Niet zitten dromen over wanneer nou die ware komt!!! Dat weet alleen Allah :o Duss :verdomme:

Pagina's : [1] 2