Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bestaat de ‘ware’ Ja of nee?????

Pagina's : [1] 2 3

Salaama
28-12-2003, 23:15

Dat vraag ik me eigenlijk af, Als hij/zij niet bestaat, dan kan je eigenlijk net zo goed je Ja woord geven aan iemand wanneer je daadwerkelijk toe bent om te trouwen..Ja toch???? Maarre ik denk van niet,,Wat denken jullie????????

Mouny
28-12-2003, 23:21
Hij bestaat zekers de weten.. maarre of het verder komt dan in alleen je dromen.. allah 3alem.. ik hoop het in ieder geval van wel... el mouhiem ik ben al blij met 10% van de ware man

Echie
28-12-2003, 23:23
ik geloof cker in de ware!

Samara77
28-12-2003, 23:29
ik geloof er niet in, maar ik geloof wel in voorbeschikking......en dat is wel een beetje anders

Bachelorette
28-12-2003, 23:31

Er is mij verteld dat elke vrouw (net als Hawa en Adam) uit de rib van de man is geschapen. Zodra je diegene ziet, voel/weet je dat hij de ware is voor je. Zoiets als liefde op het eerste gezicht maar dan intenser..:D kortom ja, k geloof erin. wa allahoe a3lam

Salaama
28-12-2003, 23:38
Origineel gepost door Bachelorette Er is mij verteld dat elke vrouw (net als Hawa en Adam) uit de rib van de man is geschapen. Zodra je diegene ziet, voel/weet je dat hij de ware is voor je. Zoiets als liefde op het eerste gezicht maar dan intenser..:D kortom ja, k geloof erin. wa allahoe a3lam Goh is dat zo?????..huh nooit van gehoord. Toch denk ik dat de mijne niet bestaat, geen enkele man, is erin geslaagd mijn hart sneller te doen kloppen..helaas...Misschien moet een liefde van een man groeien na een huwlijk..?????

zilvertje
29-12-2003, 00:29
Ja natuurlijk bestaat hij je weet wel zo iemand als BRAD PITT, ENRIQUE IGLESIAS en WAEL KAFOURI alleen zijn ze ONBEREIKBAAR voor jou!!!!!!!

Lady_moi
29-12-2003, 00:53
JA

BentFes
29-12-2003, 01:45
Ik geloof in Allah (swt) en in het lot. Ik geloof niet dat ''de ware'' bestaat. :zwaai:

Hanaetje
29-12-2003, 02:59
Ik ben er zeker van dat de ware daar ergens rondloopt....Het is gewoon een kwestie van lot,....wie weet is het iemand die je kent, wie weet is het iemand die je dagelijks ziet maar nooit met sprak...het kan van alles zijn...Ik denk als de tijd er rijp voor is....komt hij vroeg of laat tevoorschijn....en sowiso de man/vrouw die je hart sneller laat kloppen bij elke blik die zij/hij geeft en waar je dolgelukkig met bent en in JOUW ogen perfect lijkt.... Hij/Zij komt nog als een zachte wind...; " je voelt het niet aankomen tot het met een zachte aanraking jouw zintuigen betoverd " xxx-jes hanae

MuzzyAA
29-12-2003, 03:29
nerds jullie hebben mij nog niet ontmoet :ego:

MissBlaBla
29-12-2003, 07:57
:lol: BlaBla

jazia
29-12-2003, 11:45
hoi meid, ik denk zelf namelijk niet dat "de zogenaamde ware" bestaat....je moet je ware man/vrouw zelf crereeren.... je moet al vanaf het begin sterk in je schoennen staan en zeggen waarvoor je staat en wat je van elkaar verwacht,,,,nooit met alles eens zijn als je dat niet bent! laat je ware aard zien en wees niet bang voor haar/zijn reacties, wees eerlijk tegenover elkaar en heb geen geheimen, want die zorgen alleen voor meer ellende. En vertrouw op allah (SWA)! liefs : ;)

Lady_moi
29-12-2003, 12:51
Origineel gepost door MuzzyAA nerds jullie hebben mij nog niet ontmoet :ego: :hihi:

Salaama
29-12-2003, 21:48

Ik geloof in de Mektab, wat 'ware'....

Pagina's : [1] 2 3