Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Appartement gezocht in Tanger.

Pagina's : [1] 2 3 4

dujana
19-05-2008, 00:20

asalam aleikum wa rahmatuAllah wa Barakatuhu, Wie heeft (kent iemand die..) appartement verkoopt t/m 20.000euro,-? in Tanger inshaAllah. Niet van Doha of Jama3i...

amazigh27
19-05-2008, 07:28
asalam aleikum wa rahmatuAllah wa Barakatuhu, Wie heeft (kent iemand die..) appartement verkoopt t/m 20.000euro,-? in Tanger inshaAllah. Niet van Doha of Jama3i... Succes met zoeken,maar ik denk niet dat het gaat lukken voor dat bedrag.

May_
19-05-2008, 08:51
ja klopt de prijzen zijn flink om gestegen. hou rekening met 35.000 - 40.000 voor een leuk appartementje

mochahid
13-04-2009, 05:27
ik heb verschillende appartementen in tanger te koop. de prijzen verschillen van 30 000 tot 150 000 euro. voor 20000 duizen bestaan niet meer, wel tien tot 15 jaar geleden. voor interesse kun je reageren. tevens heb ik ook een auto verhuur bedrijf. mocht iemand een auto in tanger willen huren dan hoor ik het graag

niesj
13-04-2009, 15:47

asalam aleikum wa rahmatuAllah wa Barakatuhu, Wie heeft (kent iemand die..) appartement verkoopt t/m 20.000euro,-? in Tanger inshaAllah. Niet van Doha of Jama3i... Wa aylekoem salaam wa ra7mato llah... Wat is er mis met Jama3i zuster? Ik ben al een tijdje opzoek naar informatie over die wijk aangezien ik niets van Tanger weet...maar ik zou graag willen weten wat er aan schort...(we willen er kopen inchAllah) alvast dank... Wassalaam, Niesj...

GoudAppeltje20
13-04-2009, 16:32
Voor zo een prijs ga je het niet vinden lieverd. Ik ga dit jaar ook een appartement kopen inscha alla, en ik reken op een bedrag boven de 30.000 euro. Maar ik vraag wel rond voor je, ik ken iemand die heel wat vastgoed in Tanger heeft.

niesj
13-04-2009, 16:39
Voor zo een prijs ga je het niet vinden lieverd. Ik ga dit jaar ook een appartement kopen inscha alla, en ik reken op een bedrag boven de 30.000 euro. Maar ik vraag wel rond voor je, ik ken iemand die heel wat vastgoed in Tanger heeft. Hou je mij ook op de hoogte?;)

GoudAppeltje20
13-04-2009, 16:43
Hou je mij ook op de hoogte?;) Zal ik doen inscha allah ! En aan wat voor prijsklasse denk jij ?

niesj
13-04-2009, 16:49
Zal ik doen inscha allah ! En aan wat voor prijsklasse denk jij ? Rond 50.000 euro ongeveer..? Niet meer iig omdat het voor ons niet het hoofdverblijf van onze vakantie is maar een huisje voor erbij... Maar de aanbieding die we nu hebben gekregen is veel lager (namelijk rond de 20.000) en daarom vertrouw ik het niet helemaal...

GoudAppeltje20
13-04-2009, 16:49
Rond 50.000 euro ongeveer..? Niet meer iig omdat het voor ons niet het hoofdverblijf van onze vakantie is maar een huisje voor erbij... Maar de aanbieding die we nu hebben gekregen is veel lager (namelijk rond de 20.000) en daarom vertrouw ik het niet helemaal... Ok, dan weet ik dat. Je hoort van me inscha allah.

niesj
13-04-2009, 16:53
Ok, dan weet ik dat. Je hoort van me inscha allah. InchAllah thanx hbiba...:kus: Op deze pagina vind je misschien ook wat je zoekt...? http://www.darfibladi.com/forum/index.php

GoudAppeltje20
13-04-2009, 16:55
InchAllah thanx hbiba...:kus: Op deze pagina vind je misschien ook wat je zoekt...? http://www.darfibladi.com/forum/index.php Daar heb ik zeker wat aan. Sokran :kus:

Bayti_Vastgoed
13-04-2009, 17:28
asalam aleikum wa rahmatuAllah wa Barakatuhu, Wie heeft (kent iemand die..) appartement verkoopt t/m 20.000euro,-? in Tanger inshaAllah. Niet van Doha of Jama3i... Hallo Dujana, Wij hebben appartementen in Tanger vanaf € 25.000,-. Het gaat om een project in Tanja Balia, nabij route de Malabata. Op een steenworp van het strand en het Movenpick hotel. Voorzien van o.a. de volgende faciliteiten: - Zwembad - Parkeerplaats - Lift - Airo Het betreft een appartement van 46 m2. 1 slaapkamer, salon, volledig ingerichte keuken en een badkamer. € 25.000,- Reservering: € 4000,- Oplevering medio 2010 Neem meer voor info contact met ons op. Bel, mail of maak een afspraak bij ons op kantoor (Amsterdam). Groet, Husam P.S. Bezoek ons op 2 en 3 mei tijdens de vastgoed beurs in de Beurs van Berlage, Amsterdam. De eerste beurs gericht op vastgoed uit Marokko.

GoudAppeltje20
13-04-2009, 17:36
Hallo Dujana, Wij hebben appartementen in Tanger vanaf € 25.000,-. Het gaat om een project in Tanja Balia, nabij route de Malabata. Op een steenworp van het strand en het Movenpick hotel. Voorzien van o.a. de volgende faciliteiten: - Zwembad - Parkeerplaats - Lift - Airo Het betreft een appartement van 46 m2. 1 slaapkamer, salon, volledig ingerichte keuken en een badkamer. € 25.000,- Reservering: € 4000,- Oplevering medio 2010 Neem meer voor info contact met ons op. Bel, mail of maak een afspraak bij ons op kantoor (Amsterdam). Groet, Husam P.S. Bezoek ons op 2 en 3 mei tijdens de vastgoed beurs in de Beurs van Berlage, Amsterdam. De eerste beurs gericht op vastgoed uit Marokko. Klinkt heel mooi ! jammer dat ze maar 1 slaapkamer hebben. Hebben jullie appartementen met meerdere slaapkamers ? En waar kan ik kaartjes kopen voor die beurs ?

Bayti_Vastgoed
13-04-2009, 17:41

Klinkt heel mooi ! jammer dat ze maar 1 slaapkamer hebben. Hebben jullie appartementen met meerdere slaapkamers ? En waar kan ik kaartjes kopen voor die beurs ? Ja, klopt. Er zijn grotere appartementen aanwezig, maar die starten vanaf € 35.000,- (zelfde project). Verder hebben wij in o.a. Tanger meerdere projecten. Deze starten ongeveer vanaf € 45.000,-. Dan heb je 2 slaapkamers, salon, keuken en een badkamer. Oppervlakte van 70m2. Binnenkort staan deze allemaal online op onze site. Uiteraard hebben wij al deze info ook tijdens de beurs met foto`s en overige materiaal van de projecten. De beurs is gratis toegankelijk. Binnenkort zal er op deze website meer info en een banner staan. Groet, Husam

Pagina's : [1] 2 3 4