Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP! Drivers Windows XP

Oegt_Rachida
18-05-2008, 22:13

Salaamoe alaikoem lezers, Ik heb een groot probleem..... Enige tijd geleden heb ik een Acer Aspire 5313 aangeschaft met Windows Vista. Ik ben/was hier niet tevreden mee, dus dacht ik laat ik Windows XP erop zetten. Dit is alhamdoelillah gelukt, maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan. Bij het installeren van een netwerkverbinding krijg ik een foutmelding. Mijn interne netwerkkaart wordt niet herken! Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kom niet verder. Kan iemand mij helpen??? Ik heb een eminent router waarvan de drivers zijn geinstalleerd, dus daar moet het volgens mij niet aanliggen. Barakallahoe fiekoem.

cotedor
19-05-2008, 00:05
Salaamoe alaikoem lezers, Ik heb een groot probleem..... Enige tijd geleden heb ik een Acer Aspire 5313 aangeschaft met Windows Vista. Ik ben/was hier niet tevreden mee, dus dacht ik laat ik Windows XP erop zetten. Dit is alhamdoelillah gelukt, maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan. Bij het installeren van een netwerkverbinding krijg ik een foutmelding. Mijn interne netwerkkaart wordt niet herken! Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kom niet verder. Kan iemand mij helpen??? Ik heb een eminent router waarvan de drivers zijn geinstalleerd, dus daar moet het volgens mij niet aanliggen. Barakallahoe fiekoem. volgens mij klopt die 5313 niet want hij staat er niet bij. het is neem ik aan een laptop.. en als het wel klopt die nummer..dan moet je kiezen voor 5310 dan krijg je drivers die je kunt downloaden voor je laptop. anders laat maar weten, succes. http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html