Bekijk originele versie : Ben jij verliefd?
Diamonds
28-12-2003, 20:30
Salaam allemaal,
Wie van jullie is hier allemaal verliefd, zou je je ervaringen willen delen en vertellen op wat voor persoon je verliefd bent, of misschien wel geweest, voor hoe lang dat was, en natuurlijk wat je voelde, en of je eventueel een toekomst op het oog hebt met diegene.
Ben je een stille aanbidder? Heb je verkering? Ben je verloofd? Of misschien wel zelfs getrouwd? Tell me all about it! Ik ben erg benieuwd!
Ikzelf ben waanzinnig verliefd op een man die inmiddels de mijne is, je begrijpt het al: We zijn getrouwd dus.
Ik vind hem vooral aantrekkelijk vanwege zijn ogen en zijn manier van denken en zijn goede manieren en evenwichtige karakter. Natuurlijk is hij voor mij de liefste man van de hele wereld, ik heb hem meer lief dan wie dan ook.
Ik doe niks liever dan mijn tijd in zijn armen te doorbrengen. Hij is een man naar mijn hart, en uiteraard beantwoord hij mij ook zijn liefde voor mij...
AbaHoeCh
28-12-2003, 20:37
Origineel gepost door Diamonds
Salaam allemaal,
Wie van jullie is hier allemaal verliefd, zou je je ervaringen willen delen en vertellen op wat voor persoon je verliefd bent, of misschien wel geweest, voor hoe lang dat was, en natuurlijk wat je voelde, en of je eventueel een toekomst op het oog hebt met diegene.
Ben je een stille aanbidder? Heb je verkering? Ben je verloofd? Of misschien wel zelfs getrouwd? Tell me all about it! Ik ben erg benieuwd!
Ikzelf ben waanzinnig verliefd op een man die inmiddels de mijne is, je begrijpt het al: We zijn getrouwd dus.
Ik vind hem vooral aantrekkelijk vanwege zijn ogen en zijn manier van denken en zijn goede manieren en evenwichtige karakter. Natuurlijk is hij voor mij de liefste man van de hele wereld, ik heb hem meer lief dan wie dan ook.
Ik doe niks liever dan mijn tijd in zijn armen te doorbrengen. Hij is een man naar mijn hart, en uiteraard beantwoord hij mij ook zijn liefde voor mij...
gelukszak..
Diamonds
28-12-2003, 20:40
Origineel gepost door AbaHoeCh
gelukszak..
Origineel gepost door nadjaa
ey Heeft je man Geen neef :p :p Nee jog Geintje How Sweet :)
Wish You inshalah the best :) :zwaai:
What about you ladies, zijn jullie nou nooit eens verliefd geweest?
AbaHoeCh
28-12-2003, 20:49
What about you ladies, zijn jullie nou nooit eens verliefd geweest?
Nee daar hou ik mij eigenlijk nie mee bezig. Ben nog veel te jong en ik ben er nog zeker van dat mijn 'ware' daar buiten ergens rond loopt maar nu concentreer ik alleen maar op men school. Ben wel jaloers op jou omdat ik later ook zo gelukkig wil zijn met men mannetje incha'Allah. :(
Ik ben heel eg verliefd op de verkeerde man!!!
strafblad
28-12-2003, 20:53
Ja ik ben een jaar lang verliefd geweest, en toen heeft zij mijn daarna gedumpt omdat zij geen toekomst ziet met een crimineel. En dat doet pijn!
Diamonds
28-12-2003, 20:59
hahaha ewa ja puberteit he ;) je kan het niet ontwijken..:o
Vertel, vertel, wat is dat voor jongeman? Wat trekt je aan aan hem?
Diamonds
28-12-2003, 21:01
Origineel gepost door AbaHoeCh
Nee daar hou ik mij eigenlijk nie mee bezig. Ben nog veel te jong en ik ben er nog zeker van dat mijn 'ware' daar buiten ergens rond loopt maar nu concentreer ik alleen maar op men school. Ben wel jaloers op jou omdat ik later ook zo gelukkig wil zijn met men mannetje incha'Allah. :(
Je kan je er niet mee bezig houden maar verliefd zijn overkomt je gewoon, er zit denk ik geen knopje ergens dat je het uit zet.
Nooit in de zomervakantie een verre neef ontmoet waarvan je hart oversloeg?
strafblad
28-12-2003, 21:02
Ik zou bijna medelijden met je krijgen..:rolleyes: :D
Dankje wel :goedzo:
Diamonds
28-12-2003, 21:03
Origineel gepost door Chyhaan
Ik ben heel eg verliefd op de verkeerde man!!!
Oei, dat is vast heel moeilijk voor je...
Wat is er dan zo verkeerd aan die man? Wat is jouw relatie tot hem?
Misschien veranderd hij ooit nog wel als hij wat wijzer en verstandiger wordt.
Hoewel... Je moet daar nooit op rekenen, en zeker nooit denken dat je zelf een man kan veranderen, dan kom je bedrogen uit.
misstomaatje
28-12-2003, 21:05
Salaam allemaal,
ben helemaal hootel de bootel op mijn lieve mannetje :Iluvu:
Diamonds
28-12-2003, 21:06
Origineel gepost door strafblad
Ja ik ben een jaar lang verliefd geweest, en toen heeft zij mijn daarna gedumpt omdat zij geen toekomst ziet met een crimineel. En dat doet pijn!
:( Tuurlijk doet dat pijn.
Heb je er nooit over nagedacht om te veranderen? Omwille van haar?
...Omwille van jezelf, omwille van je toekomst na dit leven, insha'allah. Of ben je geen moslim?
Het lijkt mij niet prettig om zo te leven, het kan je maken, en als je het maakt dan ben je echt binnen, maar het kan je ook breken, maar als het je breekt dan breekt het je totaal.
Diamonds
28-12-2003, 21:08
Origineel gepost door Lamode
Ik ben niet verliefd :D
:D Nooit geweest ook??
Diamonds
28-12-2003, 21:09
Origineel gepost door misstomaatje
ben helemaal hootel de bootel op mijn lieve mannetje :Iluvu:
Sinds wanneer zijn jullie getrouwd? Hebben jullie kinderen?
Ikram_4ever
28-12-2003, 21:12
Ik ben ook heel erg verliefd. Met de liefde van me leven ben ik inmiddels verloofd. En insha..allah volgend jaar trouwen!! Er is niks mooier dat iemand beminnen, respecteren, vertrouwen en liefhebben.
Voor de gene die nog niet verliefd zijn. Koelsie belmektoeb. Doe geen dingen waar je later spijt van krijgt. Allah (swt) heeft het goede met ons voor!!
Ma salama, Ikram
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.