Bekijk originele versie : Nederlandse soldaat vermoord Arabier in Irak!!
Nederlandse militairen hebben in de Zuid-Iraakse provincie Al Muthanna een actie tegen plunderaars gevoerd. Daarbij is één Irakees door geweervuur, vermoedelijk van Nederlandse soldaten, om het leven gekomen.
De Nederlandse soldaten begonnen te schieten toen een groep van circa zeventig Irakezen zich stortten op een container die van een vrachtwagen was gevallen. Daarbij werd de Irakees geraakt; Hij overleed later in een ziekenhuis.
Defensie zegt dat de militairen eerst waarschuwingsschoten hebben gelost.
Bron: Teletekst!
Naschrift: Inna lilah wa inna Ilajhi radji3oen!.
Origineel gepost door Saima14
Nederlandse militairen hebben in de Zuid-Iraakse provincie Al Muthanna een actie tegen plunderaars gevoerd. Daarbij is één Irakees door geweervuur, vermoedelijk van Nederlandse soldaten, om het leven gekomen.
De Nederlandse soldaten begonnen te schieten toen een groep van circa zeventig Irakezen zich stortten op een container die van een vrachtwagen was gevallen. Daarbij werd de Irakees geraakt; Hij overleed later in een ziekenhuis.
Defensie zegt dat de militairen eerst waarschuwingsschoten hebben gelost.
Bron: Teletekst!
Naschrift: als je deze tekst leest, wat is het verschil tussen de yankee's en kaaskoppen!
Hmmm ik had dit bericht toch al eerder gelezen...alleen toen werd er iets meer gescholden en gevloekt.
Ja het is triest dat er weer een slachtoffer meer is gevallen. Ik hoop maar dat Irak zo snel mogelijk weer in de handen van het eigen volk mag terechtkomen.
Insch Allah zal het land gauw weer van de Iraqi's zijn....
hafiberber
28-12-2003, 21:41
ik hou mijn hart vast als er straks nederlandse soldaten
in lijkkisten terugkomen. wat zegt defensie dan?
weer de foto rolletjes stiekem verbrand? of worden de irakezen dan opeens onbelangrijk?
we wachten af want iedereen is al aan de beurt geweest:amerikanen,britten,polen,spanjaarden,bulga ren enz.
L3amrani
28-12-2003, 21:41
Ja daar heb je gelijk in, ik had het eerder gepost, maar het was door beheer verwijderd.
MAAR OM TERUG TE KOMEN OP BETREFFENDE ARTIKEL.
Met pijn in mijn hart vernam ik het vanmiddag op het nieuws en ik vroeg mij af hoe kunnen we in een land leven die die de oorlog steunt en onze broeders en zusters in het verre Irak vermoorden.
Dat er een arabier dood is dat is een feit, maar de ware toedracht dat weten we niet en daar zullen we nimmer achterkomen!
Leve Holland en hun beleid alleen daar zak mijn broek spontaan van af. Het maakt het echter wel gemakkelijk zodra er een optie is om op alle kufars te schijten!
Beste saima13
Natuurlijk is het erg wat daar gebeurt maar je klinkt wel een beete TE gefrustreerd moet ik zeggen. Ik snap niet waarom jij het schijten op alle kufars er ineens bijhaald. Je mag boos zijn op de nederlandse militairen maar dat mag geen aanleiding zijn om maar gelijk een geksejacht te beginnen op internet, als je er oprecht mee zit dan hoor je gewoon daar naar toe te vliegen en ik neem aan dat jij daar the balls voor hebt want je komt namelijk rebels over.
Groetjes
Als je gaat plunderen in een land waarin nog een oorlogssituatie heerst, dan vraag je erom gedood te worden. Die hulpgoederen zijn voor iedereen, en moeten dus regulier verdeeld worden.
Beyonder
28-12-2003, 22:11
Ik geef ook geen ene moer om jou volk. Ook al krijg er een hartaanval dan laat ik hem rustig kreperen. Jij bent daar het lichtend voorbeeld van.
Uiteraard schiet ik in de lach en vier ik een feestje als er een roze varkenskop is opgeblazen of in stukken is gehakt.
Wat doe jij in hemelsnaam in Nederland??? Je bent nog niet oud genoeg om te emigreren zeker?
P.S. als ik je reacties zo lees denk ik vaak bij mezelf: "moest dat meisje niet al lang in haar bedje liggen???" Denk dat jouw reacties dat gevoel bij heeeel veeeel mensen hier oproept!
AlHoceima_Leila
28-12-2003, 22:39
Inna lilah wa inna Ilajhi radji3oen
Kijk je weet elke keer precies de feiten en de misstanden te benoemen van de Arabieren, maar je eigen wetsterse vervloekten democraten die jij regeringsleiders noem die bedekt je met de mantel der liefde. In je hoofd die kennelijk 3 hersencellen telt kan je je ook niet verbeelden dat zij duivels zijn die gekweekt zijn van het kwakje van de opperduivel himself.
:D Ik kom niet meer bij, dit is echte satire, bijna humor. Het is alsof ik Freek hoor ;)
Hopen dat er een paar nederlanders worden opgeblazen :)
Ik zit er echt op te wachten ! ik offer een schaap voor de Nederlandse slachtoffers :)
Dit bericht in navolging van enkele MoslimHaters :)
arabchrstn
29-12-2003, 02:44
een aanzienlijk deel van het Nederlandse leger bestaat uit allochtonen, waaronder redelijk wat moslim (turken, Marokkanen, vooral). Op dit forum zijn er ok enkele die voor defensie werken. Blijkbaar zie jij met plezier jouw broeder in de lucht geblazen worden...
Dan weten we in ieder geval wat we aan jou hebben...
Dood is nooit goed, zelfs niet voor je ergste vijand... hoe moeilijk ook...
Origineel gepost door arabchrstn
een aanzienlijk deel van het Nederlandse leger bestaat uit allochtonen, waaronder redelijk wat moslim (turken, Marokkanen, vooral). Op dit forum zijn er ok enkele die voor defensie werken. Blijkbaar zie jij met plezier jouw broeder in de lucht geblazen worden...
Dan weten we in ieder geval wat we aan jou hebben...
Dood is nooit goed, zelfs niet voor je ergste vijand... hoe moeilijk ook...
In de 1e plaats reageer ik meer op de MoslimHaters in deze topic
Ik wens niemand letterlijk de dood !
Als er "Moslims" naar Irak gaan om Amerikanen of Britten te helpen (te verdedigen) en ze gaan daarbij dood
zal ik zeker geen pijn voelen !
Ook al is het een Marokkaanse broeder ! ;)
Om het maar kinderachtig te zeggen eigen schuld dikke bult
arabchrstn
29-12-2003, 03:36
Daarbij vind ik het onjuist Amerikanen en Hollanders over één kam te scheren. Zijdelings heb ik wel eens contact met iemand die tlk geweest is bijde Nederlande divisie, die lui doen hartstikke goed werk. Scholen bouwen, wegen aanlegen, huizen bouwen voor de gewone bevolking.
\En ja de Amerikanen, die zijn daar tegen hun wil. Die dachten , ff spierballen tonen, en dit land is compleet veranderd. Dat bleek natuurlijk niet zo te zijn, en dat toont hun naieve opstelling (een conclusie die te trekken valt uit het boek van John oodma 'de orlog van George Bush'. Die jongens kunnen misschien vechten, maar geen land opbouwen, terwijl dat met de Nederlanders naar mijn beleving juist andersom is.
Ik begrijp dat de gemiddelde soldaat niet zoveel vraagt over wat de werkelijke reden waarom ze daar zijn
En ik zal zeker de goede bedoelingen van sommige landen begrijpen !(al is het vaak om vriendje te worden van Amerika :rolleyes: )
Maar van Amerika en de Britten daar heb ik geen goed woord voor over ! en aangezien ZIJ degene zijn die aan Nederland hulp hebben gevraagd scheer ik ze wel degelijk over 1 kam !
Want de Militairen zijn ten behoeve van de Amerikanen in de 1e plaats
Dan komen de Irakezen pas, of vertrouw jij de goede bedoelingen van Amerika en Engeland
Origineel gepost door groentje
er zijn al 2 bulgaren en een thaise gedood...nu zijn de nlers aan de beurt denk ik...
Zijn we weer doden aan het tellen?
Iedere dode is er toch één teveel. En zeker als die doden onschuldige kinderen zijn die nietsvermoedend door een winkelstraat lopen.
Mensen als Ezzedine en Saima zijn er altijd als de kippen bij om het aantal "westerse" doden wat er valt te vermelden.
Maar een artikeltje als het onderstaande vergeten ze voor hun eigen gemak maar even. Want dat hun dappere mudjahedeen ook slachtoffers maken onder kinderen willen ze liever niet weten.
Bij een bomexplosie in een winkelstraat in Bagdad werden twee kinderen en een Amerikaanse soldaat gedood. Vijf Amerikaanse militairen, een Iraakse tolk en acht leden van een Iraakse burgerwacht raakten gewond.
Als tegenargument zullen de Ezzedines en Saimas nu gaan roepen dat de Amerikanen ook dode kinderen op hun geweten hebben. Maar dat ken ik inmiddels wel.
Want ja, ik erger me ook kapot aan de slachtoffers die er vallen door het geweld van de coalitiemacht.
Maar het is nog altijd beter dan in de tijd van Satan Hoessein. Als die hufter in 1991 had voldaan aan de eisen van de VN en was opgedonderd dan was de boycot al in 1991 opgeheven, waren er veel minder slachtoffers gevallen en was Irak nu al lang weer een vrij en een welvarend land geweest. En nog zonder Amerikanen ook.
Je bent zeer grappig Peej
je verwijt anderen wat je zelf doet :)
get a life
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.