Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ter info(man/vrouw)

Pagina's : [1] 2

tetouani79
16-09-2002, 16:37

nou van mannen weet iedereen(ten minste daar ga ik van uit) waarom mannen adamsappel hebben in hun keel. maar weten we ook waarom vrouwen maandlijks bloeden??? ben benieuwd of er mensen zijn die het weten. weet het zelf wel. de engel informeert :engel: :engel:

tetouani79
16-09-2002, 17:00
weet niemand het of wil niemand het weten???? de engel vraagt zich af :engel: :engel:

Junkie
16-09-2002, 17:02
Jij opent een topic ter info, maar we moeten zelf die info aandragen?

tetouani79
16-09-2002, 17:05
maar ben zelf benieuw of er mensen zijn die het weten. dat is het eigenlijk. meschien verkeerde naam. dan zou ik gaan vertellen hoe het komt dat vrouwen bloeden. de engel had het meschien anders moeten noemen :engel: :engel:

Junkie
16-09-2002, 17:08

Ik weet het trouwens niet precies. Nooit zo goed opgelet bij biologie.

tetouani79
16-09-2002, 17:14
Origineel gepost door JunkieXL Ik weet het trouwens niet precies. Nooit zo goed opgelet bij biologie. het komt door die appel waardoor wij nu op aarde zitten en niet in de hemel. toen satan eva had over gehaald om van die appekboom te gaan eten. na dat zij een hap nam stroomde er bloed tussen haar benen en toen adam een hap nam bleef het in zijn keel vast zitten en zijn ze naar aarde gestuurd. de engle deelt dit graag met jllie :engel: :engel:

Cina
16-09-2002, 17:18
Origineel gepost door tetouani79 het komt door die appel waardoor wij nu op aarde zitten en niet in de hemel. toen satan eva had over gehaald om van die appekboom te gaan eten. na dat zij een hap nam stroomde er bloed tussen haar benen en toen adam een hap nam bleef het in zijn keel vast zitten en zijn ze naar aarde gestuurd. de engle deelt dit graag met jllie :engel: :engel: Ik wist het...maar de engel was me voor :)

tetouani79
16-09-2002, 17:24
Origineel gepost door Cina Ik wist het...maar de engel was me voor :) weet je nu ook waarom vrouwen eigenlijk(om nou even volgens het geloof te praten)vrouwen altijd iemand nodig hebben die ze kan corregeren als ze de fout ingaan. eva was door satan overgehaald omdat adam sterker was. satan was door een slang de hemel ingegaan, die had hem ingeslikt, omdat hij de hemel niet in mag. vandaar dat slangen ook haram zijn. de engel heeft nog meer in petto :engel: :engel:

Cina
16-09-2002, 17:32
Origineel gepost door tetouani79 weet je nu ook waarom vrouwen eigenlijk(om nou even volgens het geloof te praten)vrouwen altijd iemand nodig hebben die ze kan corregeren als ze de fout ingaan. eva was door satan overgehaald omdat adam sterker was. satan was door een slang de hemel ingegaan, die had hem ingeslikt, omdat hij de hemel niet in mag. vandaar dat slangen ook haram zijn. de engel heeft nog meer in petto :engel: :engel: Zo zo...de engel weet wel veel ;)

tetouani79
16-09-2002, 17:35
toen adam en eva uit de hemel werden gegooid naar aarde, heeft allah ze niet bij elkaar gelaten. ze werden allebij ergens anders geplaats(weet niet meer waar). ze gingen gingen allebij op zoek naar elkaar, maar wat heeft eva gedaan. ze trok haar schoenen uit zodat ze tegen adam kon zeggen, ik heb niet naar je gezocht maar jij naar mij. zijn schoenen waren hellmaal versleten. trouwens, hoe satan eva heeft over gehaald om van die appelboom te eten. hij zei tegen haar dat adam een ander vrouw heeft. ze geloofde hem eerst niet, toen zei hij kijk maar in dze rivier dan zie je haar. toen ze kee zag ze haar spiegelbeeld. zo is jaloezie ook ontstaan. de engel doet zijn best voor jullie :engel: :engel:

Cina
16-09-2002, 17:36
Origineel gepost door tetouani79 toen adam en eva uit de hemel werden gegooid naar aarde, heeft allah ze niet bij elkaar gelaten. ze werden allebij ergens anders geplaats(weet niet meer waar). ze gingen gingen allebij op zoek naar elkaar, maar wat heeft eva gedaan. ze trok haar schoenen uit zodat ze tegen adam kon zeggen, ik heb niet naar je gezocht maar jij naar mij. zijn schoenen waren hellmaal versleten. trouwens, hoe satan eva heeft over gehaald om van die appelboom te eten. hij zei tegen haar dat adam een ander vrouw heeft. ze geloofde hem eerst niet, toen zei hij kijk maar in dze rivier dan zie je haar. toen ze kee zag ze haar spiegelbeeld. zo is jaloezie ook ontstaan. de engel doet zijn best voor jullie :engel: :engel: Erg interessant, waar haal je dat vandaan...? XxX Cina

tetouani79
16-09-2002, 17:52
mijn vader weet daar er heel veel van. het komt natuulijk rechtstreeks van koran en ahadiet(verhalen van de profeet). mij vader heeft foukha als vrinden in marokko. laatst zat ik met hem over vrouwen te praten en hij vertelde me dit. ik zat versteld natuurlijk omdat ik het zelf ook niet wist. en nu dacht ik laat ik die kennis even delen met anderen. de engel deelt graag zijn kennis met anderen :engel: :engel:

jamila_nador
16-09-2002, 18:19
http://community.marokko.nl/forums/avatar.php?userid=7146&dateline=1032111910 Mijn enigste reden dat ik op dit topic kijk

tetouani79
16-09-2002, 18:39
Origineel gepost door angel20 JAAAAAAAAA, HET IS ECHT EEN SCHATJE!!!!! :D bedankt mensen. was met een lang vehaal bezig maar heb alles weg geklikt. doe het een ander keer wel. de engel baalt van zijn fout :engel: :engel:

tetouani79
16-09-2002, 22:36

het verhaal die ik weg had geklikt toen straks ging over het einde van de wereld. het einde nadert, de tekennen zijn te zien, een darvan is het vergaan van de islaam. de moslims zullen zich masaal achter de westerse wereld sluiten en je zult veel moenkar in de wereld hebben. de islaam als geloof heeft altijd bestaan en zal natuurlijk ook altijd blijven bestaan, alleen de mensen gaan het een beitje vergeten. tegen die tijd zullen de twee broers(hajoej en majoej) op aarde komen, zij zijn aftamelingen van de israeliers. met hun shoer(zwarte magie) zullen zij de mensen er van overtuigen dat zij profeten zijn dat andere geloven niet klopen. veel mensen zullen hun ook gaan volgen. want ze zijn dan ook in staat om de doden te kunnen laten herrijzen, dus weer levend maken. dat is een test voor de moslims. in die zelfde tijd zal elmahdi elmountadar(elmahdi de verwachtenne) op aarde komen om tegen die twee te gaan vechten. hij zal uiteindelijk ook winnen. maar de mensen die hajoej en majoej hebben gevolgd zijn verdoem en er isdan ook geen weg terug. er wordt gezegd dat elmahdi elmountadar al ergens op deze aarde leeft. hajoej en majoej zitten al vanaf het ontstaan van de mens op aarde opgesloten in een berg ergens op deze aarde en ze zijn al die tijd aan het graven om eruit te komen en dat gaat ze ook lukken. jezus zal ook terug komen op deze aarde, alleen weet niet wanneer, of het nou tegelijkertijd met elmahdi of niet. het staat nergens vermeld wanneer zij op aarde komen, ook niet in de koran. dat ze komen staat wel in de koran. dit verzin ik niet zomaar uit mijn hooft, dat begrijpen jullie wel he. ik heb het zo duidelijk mogelijk proberen te schrijven, mocht ik iets vergeten of zo corrigeer me dan wel even. de engel draagt zijn kennis over :engel: :engel:

Pagina's : [1] 2