Bekijk originele versie : Eigen schoonmaak bedrijf??
Nisrientje
18-05-2008, 10:37
Wie heeft er een eigen schoonmaakbedrijf? Of is eigen baas ? Waar moet je aan denken wil je zoiets beginnen, welke papieren , hindernissen, etc
Nisrientje
18-05-2008, 12:14
niemand ???
Deze vragen zo vaak gesteld, dat men geen zin meer heeft om daar antwoord op te geven!
Enkele tips;
- Onderzoek zelf eerst wat je wilt, en verzamel zoveel mogelijk informatie,
- Zoek hier marokko.nl wat ze allemaal gezegd hebben over starten van een schoonmaakbedrijf.
- Vertel ons wat je gevonden hebt, daarna je vragen stellen. Specificeer wel je vraag(en), anders zal je nooit een bevredigend antwoord vinden.
Succes,
Nisrientje
18-05-2008, 13:04
Deze vragen zo vaak gesteld, dat men geen zin meer heeft om daar antwoord op te geven!
Enkele tips;
- Zoek hier marokko.nl wat ze allemaal gezegd hebben over starten van een schoonmaakbedrijf.
- Vertel ons wat je gevonden hebt, daarna je vragen stellen. Specificeer wel je vraag(en), anders zal je nooit een bevredigend antwoord vinden.
Succes,
Ik ben hier voor het eerst op dit hoekje :o
Het zoekoptie is niet alleen gebouwd voor dit hoekje, maar voor het hele website!
Gebruik dus eerst het zoekoptie, dan kun je zien wat er allemaal besproken is.
ik zelf heb ik er ook pas eentje geopend heb nog geen perseneel....
pfff k zou je grag willen helpen meid maar kom ook niet verdermet mijn kleine bedrijfje
Veel succes meid....
emshoum19
20-05-2008, 16:48
Enkele tips;
Succes,
Dat jij geen zin hebt om op te antwoorden okeeeee, praat dan wel voor jezelf niet voor een ander ;) Hoe moet zij nou weten dat dit al eerder is besproken en vooralsnog vragen staat vrij, antwoorden is een keus.
@ topic starter, kijk anders op de website van de kamer van koophandel, daar staat heel veel informatie.
Nisrientje
21-05-2008, 10:11
ik zelf heb ik er ook pas eentje geopend heb nog geen perseneel....
pfff k zou je grag willen helpen meid maar kom ook niet verdermet mijn kleine bedrijfje
Veel succes meid....
Doe je zelf het schoonmaak werk dan? Heb je uberhaupt klanten; waarom ga je niet werven ?
Veel vragen he :maf2:
Nisrientje
21-05-2008, 10:11
Dat jij geen zin hebt om op te antwoorden okeeeee, praat dan wel voor jezelf niet voor een ander ;) Hoe moet zij nou weten dat dit al eerder is besproken en vooralsnog vragen staat vrij, antwoorden is een keus.
@ topic starter, kijk anders op de website van de kamer van koophandel, daar staat heel veel informatie.
Tank joeee!!!
Doe je zelf het schoonmaak werk dan? Heb je uberhaupt klanten; waarom ga je niet werven ?
Veel vragen he :maf2:
nee ik zou je graag verder willen helpen het is zo weet namelijk niet hoe ik verder moet.... Jah ik maak zelf schoon......en heb mijn broertje in dienst genomen voor de rest niet echt.... dus ikhoop dat ik op deze topic wat wijzer word
Warzazate
21-05-2008, 21:01
Wie heeft er een eigen schoonmaakbedrijf? Of is eigen baas ? Waar moet je aan denken wil je zoiets beginnen, welke papieren , hindernissen, etc
Je hebt geen papieren nodig. Het enige wat je nodig hebt is wat geld, durf en een vlotte babbel om klanten te kunnen trekken. Je kunt ook grotere schoonmaakbedrijven contacteren die wellicht overvloedig werk naar jou kunnen doorspelen.
Maar het draait uiteindelijk om goed kunnen praten om mensen te overtuigen. Een stofzuiger, wat doekjes, schoonmaakmiddel en een mop is zo gekocht, maar het gaat er natuurlijk om dat je ze gebruikt zodat je geld binnenhaalt.
Tip: wees exclusief ten aanzien van bestaande schoonmaakbedrijven. Je zou bijv. alleen gebruik kunnen maken van biologisch afbreekbare producten met het oog op 't milieu.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.