Bekijk originele versie : als nederlandse met een maroccaan
hallo allemaal,
ik ben zelf nederlandse en negen jaar met een lieve marokkaanse man een prachtige dochter hebben we (en nog een op komst) geweldig!!
ik moet zeggen dat ik heel gelukkig ben met mijn gezin.
maar in het begin van onze relatie,ik als kaaskop in een maroccaanse familie dat was wennen en niet voor mij maar voor hun.
gelukkig ging alles goed want ik dacht ook nog misschien dat ze mij niet accepteren maar alles ging boven mijn verwachtingen.
wat mijn wel opviel gelijk is dat jullie zo gastvrij zijn liefdevol, daar kunnen de nederlanders echt van leren.
toen ik er 2x was geweest voelde ik me echt thuis.
dan nog niet te vergeten marocco zelf een prachtig land en toen we daar heen gingen ook heel liefdevol ontvangen ik zou er zo kunnen wonen beter dan nederland! maar alles ging naar wens maar toen kwam voor mij het ergste het ...slachtfeest..... ja erg lief en leuk allemaal ik kom uit nederland en ik ben dat vlees gewent van albert hein dat is al geslacht schoon gemaakt verpakt (niet dat het beter is)ach zet mij effe voor dat zielige beestje neer die nog geslacht moet worden en 2 uur later op mijn bord leg nou nou nou ik kon wel bij die schaap gaan janken zielig echt zielig ik weet dat het zo moet en hoord maar zielig hoor en mij man lachen jo échte kaaskop zei die en ik met de tranen in me ogen van dat schaap maar dat hoort erbij maar veder een prachtige vakantie gehad en lekker eten heerlijk inshalla deze zomer weer.maar na negen jaar kan ik zeggen dat het een mooie cultuur is en het geloof dat is prachtig en allemaal met respect echt mooi, nu snap ik waarom er meer moslims zijn dat katolieken hahaha nee zonder gein ik heb veel respect voor jullie dat meen ik echt.jullie zijn goede lieve respect volle mensen en ik hoop dat ik nog veel van jullie mag leren en zeker de recepten.
beslemma.
Origineel gepost door Saima13
TFOE ik heb het niet zo met Hollanders!
:rolleyes:
skoen dehha fiek be3da
littlegirl
28-12-2003, 17:59
wat mooi...
ah leuk joh ben blij voor je meid!!
en insallah zul je alleen nog maar leuke dingen tegemoet komen
in het leven!!!
en alvast gefeliciteerd met je komend kindje!!
liefs samira
Lady_moi
28-12-2003, 18:33
Eerst en vooral gefeliciteerd met je kindje die nog gaat komen Moge allah jullie een prachtig en gezond kindje geven amien
En ja jullie Nederlanders zijn zekers nie gastvrij..Verder vind ik het schoon gezegd van u meiske :)
Beslemaa
yasminatje18
28-12-2003, 19:53
hey meid,goed van je,ik heb ook veel kaaskoppen in mij fam,maar zei zijn jammer genoeg nog geen moslim gewoorden alleen de vrouw van me oom wil wel moslim woorden en me nadere nl neefen en nicht praaten daar nog niet over,maar ja insallah komt dat nog wel.
en alvast gefeliciteerd met het kindje en wens je verderr een lang en gelukkig leven toe.
yasmina
Origineel gepost door fatnaa
hallo allemaal,
ik ben zelf nederlandse en negen jaar met een lieve maroccaanse man een prachtige dochter hebben we (en nog een op komst) geweldig!!
maar in het begin van onze relatie,ik als kaaskop in een maroccaanse familie dat was wennen en niet voor mij maar voor hun.
gelukkig ging alles goed want ik dacht ook nog misschien dat ze mij niet accepteren maar alles ging boven mijn verwachtingen.
wat mijn wel opviel gelijk is dat jullie zo gastvrij zijn liefdevol, daar kunnen de nederlanders echt van leren.
dan nog niet te vergeten marocco zelf een prachtig land en toen we daar heen gingen ook heel liefdevol ontvangen ik zou er zo kunnen wonen beter dan nederland! maar alles ging naar wens maar toen kwam voor mij het ergste het ...slachtfeest..... ja erg lief en leuk allemaal ik kom uit nederland en ik ben dat vlees gewent van albert hein dat is al geslacht schoon gemaakt verpakt (niet dat het beter is)ach zet mij effe voor dat zielige beestje neer die nog geslacht moet worden en 2 uur later op mijn bord leg nou nou nou ik kon wel bij die schaap gaan janken zielig echt zielig ik weet dat het zo moet en hoord maar zielig hoor en mij man lachen jo échte kaaskop zei die en ik met de tranen in me ogen van dat schaap maar dat hoort erbij maar veder een prachtige vakantie gehad en lekker eten heerlijk inshalla deze zomer weer.maar na negen jaar kan ik zeggen dat het een mooie cultuur is en het geloof dat is prachtig en allemaal met respect echt mooi, nu snap ik waarom er meer moslims zijn dat katolieken hahaha nee zonder gein ik heb veel respect voor jullie dat meen ik echt.jullie zijn goede lieve respect volle mensen en ik hoop dat ik nog veel van jullie mag leren en zeker de recepten.
beslemma
Ik heb ook een mooie meid.. Alleen ben ik niet toegelaten tot die familie, ik ben blij dat het bij jouw goed verlopen is...
Wens je veel geluk...
oem_ismael
28-12-2003, 23:48
je hoeft nou ook weer geen marokkaan te worden hoor
een moslima worden dat zal veel beter zijn
Lady_moi
29-12-2003, 01:12
Das pas Integratie :hihi:
Nadia001
29-12-2003, 09:43
Hey leuk voor je meid....
EN hoe wordt jouw familie opgenomen in heel deze situatie en hoe worden jouw schoonouders en man door jouw familie ontvangen?
Gewoon benieuwd
groetjes
nadia
Noura_Noura
29-12-2003, 10:22
Origineel gepost door fatnaa
hallo allemaal,
ik ben zelf nederlandse en negen jaar met een lieve marokkaanse man een prachtige dochter hebben we (en nog een op komst) geweldig!!
beslemma
Ik ben ook een nederlandse en heb met een marokkaanse jongen.. En het doet me echt goed dit te lezen..En je kan ook zien in je verhaal dat je echt gelukkig bent.. Jullie zijn al heel lang samen zie ik een dochterjte met 1 op komst!! Gefeliciteerd!!!:D.. Wij hebben pas een jaar.. En het was niet het makkelijkste jaar.. :D Ook hoop ik zijn fam te ontmoeten.. En geaccepteerd te worden..;) Maar ik maak me daaar niet te druk om want k denk dat dat wel goed komt..Heel veel geluk met je man en kinderen!!!!!
liefs Noura
Angel_82
29-12-2003, 10:54
:goedzo:
Leuk om eens wat positiefs te horen over Marokkanen..... moet er weer even aan wennen... :D
oem_ismael
29-12-2003, 13:01
positief nou vind het niet erg positief!!! niet dat ze deze dame's de islam leren en met ze trouwen nee gaan ze een relatie aan
sneakynawal
29-12-2003, 13:07
Origineel gepost door Saima13
TFOE ik heb het niet zo met Hollanders!
Wat een K.U.T reactie zeg... als moslima zou je beter moeten weten :rolleyes:
sneakynawal
29-12-2003, 13:08
Origineel gepost door Lady_moi
Eerst en vooral gefeliciteerd met je kindje die nog gaat komen Moge allah jullie een prachtig en gezond kindje geven amien
En ja jullie Nederlanders zijn zekers nie gastvrij..Verder vind ik het schoon gezegd van u meiske :)
Beslemaa
Belgie wel dan?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.