Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je liefde ontmoeten via internet...

Pagina's : [1] 2 3 4

Anissamoslimagl
28-12-2003, 14:37

Ik wou graag weten wat jullie van dit vinden. Zelf vindt ik het heel raar maar als jullie daar anders over denken dat ik wil ik graag jullie meningen horen.

Lady_moi
28-12-2003, 14:41
Raar maar waar :zwaai:

Che_Guevara
28-12-2003, 14:42
is mogelijk waarom niet :confused:

miss_saliha
28-12-2003, 14:45
is wel raaar maar het is wel mogelijk... :D

Echie
28-12-2003, 14:45

zou kunnen tog!

salimaforever
28-12-2003, 14:47
Origineel gepost door Anissamoslimagl Ik wou graag weten wat jullie van dit vinden. Zelf vindt ik het heel raar maar als jullie daar anders over denken dat ik wil ik graag jullie meningen horen. Alleen hopeloze gevallen zoeken elkaar via internet of via chat om elkander beter te leren kennen!!! ajajai echt erg wollah :rolleyes:

SaMiax
28-12-2003, 14:50
Origineel gepost door salimaforever Alleen hopeloze gevallen zoeken elkaar via internet of via chat om elkander beter te leren kennen!!! ajajai echt erg wollah :rolleyes: waarom erg ?? als het klikt waarom niet ?

omaymaa
28-12-2003, 14:52
Origineel gepost door salimaforever Alleen hopeloze gevallen zoeken elkaar via internet of via chat om elkander beter te leren kennen!!! ajajai echt erg wollah :rolleyes: Hoe leer jij dan iemand beter kennen. Stiekem afspraakjes ofzo. Vordat je gaat denken dat ik mensen via het net leer kennen , nee daar doe ik niet aan en ook niet aan stiekeme afspraakjes. Maar ben benieuwd hoe jij ze leert kennen. ;) op een halal manier of haram manier!

Anissamoslimagl
28-12-2003, 14:54
Wat dacht je van helemaal geen afspraakjes. Ik weet niet of je het weet maar dat is haraaaaaam!!!

moheida
28-12-2003, 14:57
Origineel gepost door omaymaa Hoe leer jij dan iemand beter kennen. Stiekem afspraakjes ofzo. Vordat je gaat denken dat ik mensen via het net leer kennen , nee daar doe ik niet aan en ook niet aan stiekeme afspraakjes. Maar ben benieuwd hoe jij ze leert kennen. ;) op een halal manier of haram manier! daaaar ben ik het helemaal mee eens mijn zussie .... maar wat zij zegt is echt onzin.. waar ik het ook mee eens ben is met dat meisje die zegt van als het klikt waarom nie.... . kw8 wel tot mijn ware aan de deur klopt :D nou beslemmaaaaaaa :zwaai:

sahira
28-12-2003, 15:00
Origineel gepost door salimaforever Alleen hopeloze gevallen zoeken elkaar via internet of via chat om elkander beter te leren kennen!!! ajajai echt erg wollah :rolleyes: Hopeloos was ik niet hoor, kon me prima redden zonder een man. Maar via internet wel de liefde van mijn leven gevonden. Het had zo moeten zijn, mektab weet je nog wel?

Lady_moi
28-12-2003, 15:00
Origineel gepost door salimaforever Alleen hopeloze gevallen zoeken elkaar via internet of via chat om elkander beter te leren kennen!!! ajajai echt erg wollah :rolleyes: Verliefdheid is een gevoel daar heb je geen controle over..het overkomt je gewoon..hoe gek het ook klinkt via internet kan het echt wel.. :zwaai:

salimaforever
28-12-2003, 15:12
Origineel gepost door Lady_moi Verliefdheid is een gevoel daar heb je geen controle over..het overkomt je gewoon..hoe gek het ook klinkt via internet kan het echt wel.. :zwaai: mouhiem het is mijn mening en vind het een hele rare manier om iemand te leren kennen via het internet!! :zwaai:

Hadria
28-12-2003, 15:16
Origineel gepost door Anissamoslimagl Ik wou graag weten wat jullie van dit vinden. Zelf vindt ik het heel raar maar als jullie daar anders over denken dat ik wil ik graag jullie meningen horen. Ik denk dat het mogelijk is een veilig. Omdat je het zelf in de hand hebt, je leert een persoon goed kenen (Chat en bellen) Maar niet met 100 tegelijk leren kenen van het interent? Anders is het een hobby. :rolleyes:

Lady_moi
28-12-2003, 15:31

Origineel gepost door salimaforever mouhiem het is mijn mening en vind het een hele rare manier om iemand te leren kennen via het internet!! :zwaai: Da kan :)

Pagina's : [1] 2 3 4