Bekijk originele versie : Aan marokkanse dames ik zit diep in problemen
dames ik ben truks en heb van een marokkaanse meisje gehouden en nog heel veel alleen om dat ik truks ben ben ik niet welkom thuis en zij wil haar familie niet kwetsen wil ze me niet meer of wil ze verlopig niets meer maar ik ben ook een islamitische persoon ik geloof ook in de islam tot mijn laatste sconde en dat het waar is na deze werleld leven is help me hier uit te komen
aub
miss_saliha
28-12-2003, 14:56
ze speeelt met je.......
als ze echt van je hield deed ze er gewoon alles aaan maaar goed haar probleeem!
Origineel gepost door verona2
dames ik ben truks en heb van een marokkaanse meisje gehouden en nog heel veel alleen om dat ik truks ben ben ik niet welkom thuis en zij wil haar familie niet kwetsen wil ze me niet meer of wil ze verlopig niets meer maar ik ben ook een islamitische persoon ik geloof ook in de islam tot mijn laatste sconde en dat het waar is na deze werleld leven is help me hier uit te komen
aub
Ik ga er van uit dat je geen Arabische kent, aangezien je NL taal (is haast niet te lezen) ook niet zo denderend is.
Hoe wil je in godsnaam met haar communiceren?
In het Turks?
Of ben je illie? :rolleyes:
Origineel gepost door miss_saliha
ze speeelt met je.......
als ze echt van je hield deed ze er gewoon alles aaan maaar goed haar probleeem!
Ook al is ze gek op hem?
Haar ouders (eerste generatie) zullen nooit een turk als schoonzoon accepteren. :rolleyes:
miss_saliha
28-12-2003, 15:09
Origineel gepost door Hadria
Ook al is ze gek op hem?
Haar ouders (eerste generatie) zullen nooit een turk als schoonzoon accepteren. :rolleyes:
ewa ja okeey...maar proberen kan geen kwaaad toch??
als hij een moslim is waarom niet??? :rolleyes:
maar toch heb je wel gelijk...
mensen ik kan heel goed nederlands spreken en ik ben hier geboren die ouders zijn van eerste generatie en zijn ouders die kunnen ook heel goed nederlands want zij is tweeling en half nederlans en truks
mensen ik kan heel goed nederlands spreken en ik ben hier geboren die ouders zijn van eerste generatie en zijn ouders die kunnen ook heel goed nederlands want zij is tweeling en half nederlans en truks
Misschien kan je heel goed Nederlands spreken, maar schrijven kan je niet.
Jij zei eerst ‘zij’ is Marokkaans, nu is ze half NL en half Truks (vrachtwagen),
Dus zij is half machine?
Dus zij is geen Marokkaans meer?
FemaleNadia
28-12-2003, 15:47
vaagheid.. kent geen tijd..
mensen zij is hafl marrok en half nl ik ben zelf truks begrijp je en female nadia wat bedoel je met vaagheid moet ik dan aan haar gaan trekken om met mij komen
moet ik aan haar gaan trekken om met mij te komen
maghrabia82
28-12-2003, 16:06
nee ik denk dat je gewoon moet afwachten...kijken hoe het gaat lopen......als haar ouders het echt niet accepteren...dan houdt het op......ook al vind ik het raar.....ik bedoel je bent echt moslim........maar als ze niet willen dan moet je hun besluit respecteren.......
de besluit is gerespecteerd alleen zij heeft al problemen thuis 4 jaar terug met haar oudersze is uit huis omdat zij al met een jonge vandoor is gegaan en zij is door die jonge insteek gelaten en nu hebt ze mij ze is bang haar besluit te maken met mij tekomen
ik hoef geen andacht alleen een oplossing of een mening oke mensen
FemaleNadia
28-12-2003, 16:15
mensen zij is hafl marrok en half nl ik ben zelf truks begrijp je en female nadia wat bedoel je met vaagheid moet ik dan aan haar gaan trekken om met mij komen
Nee nee dat bedoelde ik niet :eek: ...
maar het was vaag hoe je het vertelde.... maar ik wens je veel succes :)
groet, Nadia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.