Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom regent het volgens de islaam?

Hnina21
16-05-2008, 21:46

selaam allemaal ik heb een vraagje ik wil weten waarom het regent volgens de islaam ik hoorde dat allah het laat regenen om de sporen van de ongelovigen weg te laten spoelen kan iemand mij hier iets meer over vertellen??? soekran

alyiah
16-05-2008, 21:56
selaam allemaal ik heb een vraagje ik wil weten waarom het regent volgens de islaam ik hoorde dat allah het laat regenen om de sporen van de ongelovigen weg te laten spoelen kan iemand mij hier iets meer over vertellen??? soekran ben ook echt benieuwd! up up up up up up up!!

Hnina21
16-05-2008, 22:00
ben ook echt benieuwd! up up up up up up up!! ja wollah ben er al een tijdje benieuwd naar maar kon niks vinden op het internet so up up up

marokKAAAA
16-05-2008, 22:52
zodat er geen droogte is op de wereld

alyiah
16-05-2008, 22:54

zodat er geen droogte is op de wereld ook wel , maar er is ook een andere reden maar die juist zoekken we!

MVP
17-05-2008, 01:21
Sjezus ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? :maf: Water verdampt, het gaat de lucht in, en komt weer naar beneden in de vorm van regen, hagel en sneeuw. Ga je dalijk ook nog vragen waarom er wind is of waarom de zon schijnt :rolleyes:

112233moh
17-05-2008, 03:22
ja zodat wij groenten en fruit hebben. we moeten toch wel wat eten????

YoungNoble20
17-05-2008, 12:13
selaam allemaal ik heb een vraagje ik wil weten waarom het regent volgens de islaam ik hoorde dat allah het laat regenen om de sporen van de ongelovigen weg te laten spoelen kan iemand mij hier iets meer over vertellen??? soekran Regen is een zegening van Allah swt voor de mensheid, naast de positieve zichtbare gevolgen voor het land, gewassen, dieren enz. heeft regen ook een gezegende effect op de mensheid. Het koelt je af, spoelt de negatieve energie van je af, reinigt ons van onze zonden en vuiligheid. Dat is wat ik weet, misschien is er nog meer.. Ps. wel een verkeerde rubriek om dit te plaatsen.

DHR_DRISS
17-05-2008, 12:15
Sjezus ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? :maf: Water verdampt, het gaat de lucht in, en komt weer naar beneden in de vorm van regen, hagel en sneeuw. Ga je dalijk ook nog vragen waarom er wind is of waarom de zon schijnt :rolleyes: dat is wetenschappijl gezien, denk niet als een hollander dalijk wordt je nog een jood je weet tog dat alles te maken heeft met allah swt ik ben ook benieuwd

MVP
17-05-2008, 15:25
dat is wetenschappijl gezien, denk niet als een hollander dalijk wordt je nog een jood je weet tog dat alles te maken heeft met allah swt ik ben ook benieuwd Zonder water is er geen leven op aarde. Regen is gewoon verdampt water, dat weer naar beneden komt.

nador_mocrolady
17-05-2008, 16:42
Deze topic kan je beter bij Islam & Ik plaatsen.. Wellicht krijg je daar wel snel en een correct antwoord op met daliel erbij incha'Allah..