Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie herkent dit?

Pagina's : [1] 2

sneakynawal
28-12-2003, 00:17

Je ziet hem/haar... je weet nie eens hoe hij/zij heet... hij/zij ook nie over jou... maar toch voel je iets.. je voelt kriebeltjes.. hartkloppingen... je ziet je al samen met hem/haar wandelen in de park... je ziet je al samen met hem/haar boodschappen doen in de supermarkt/ koken etc... Maar je hebt nie eens 1 woord met mekaar gesproken, maar toch voel je de klik...en dan loop je weer verder.. denkend over, hoe het had kunnen zijn...

Echie
28-12-2003, 00:21
Jah dat heb ik ook weleens! :D

sneakynawal
28-12-2003, 00:22
Origineel gepost door Echie Jah dat heb ik ook weleens! :D Streep! Dat was een voorbeeld (gozer met een trui aan met strepen.. nie lelijke strepen hoor.. mooie).. hahahahahaha

soumaya_noer
28-12-2003, 00:25
Origineel gepost door tjsalout Dat had ik ook met wilma. Voordat ik met haar had gepraat , was pebbles al geboren. hahaha :D

Echie
28-12-2003, 00:26

fantaseren mag altijd tog!

MrEsco
28-12-2003, 01:31
Origineel gepost door sneakynawal Je ziet hem/haar... je weet nie eens hoe hij/zij heet... hij/zij ook nie over jou... maar toch voel je iets.. je voelt kriebeltjes.. hartkloppingen... je ziet je al samen met hem/haar wandelen in de park... je ziet je al samen met hem/haar boodschappen doen in de supermarkt/ koken etc... Voedselvergiftiging gaat ook gepaard met hallucinaties... MrEsco

younnes
28-12-2003, 02:18
Origineel gepost door sneakynawal Je ziet hem/haar... je weet nie eens hoe hij/zij heet... hij/zij ook nie over jou... maar toch voel je iets.. je voelt kriebeltjes.. hartkloppingen... je ziet je al samen met hem/haar wandelen in de park... je ziet je al samen met hem/haar boodschappen doen in de supermarkt/ koken etc... Maar je hebt nie eens 1 woord met mekaar gesproken, maar toch voel je de klik...en dan loop je weer verder.. denkend over, hoe het had kunnen zijn... Ja dat heb ik ook weleens maar is echt dom je kent die persoon niet eens..... :(

sneakynawal
28-12-2003, 09:17
Origineel gepost door MrEsco Voedselvergiftiging gaat ook gepaard met hallucinaties... MrEsco :rolleyes:

misstomaatje
28-12-2003, 09:57
Origineel gepost door sneakynawal Je ziet hem/haar... je weet nie eens hoe hij/zij heet... hij/zij ook nie over jou... maar toch voel je iets.. je voelt kriebeltjes.. hartkloppingen... je ziet je al samen met hem/haar wandelen in de park... je ziet je al samen met hem/haar boodschappen doen in de supermarkt/ koken etc... Maar je hebt nie eens 1 woord met mekaar gesproken, maar toch voel je de klik...en dan loop je weer verder.. denkend over, hoe het had kunnen zijn... heb ik ook wel eens :zwaai: dan sta ik gewoon te droom over iemand die ik nooit heb gesproken :confused: , ik denk dan later bij mezelf ............word wakker :D

sneakynawal
28-12-2003, 10:08
Mooi, dus ik ben niet de enige :p Ik las gister in the Celebrety (glossy tijdschrift met flut-onderwerpen), dat als je op de 11e verjaart (mijn verjaardag valt op 11 oktober), je dan een dromer bent! Maar dat deze ook moet oppassen...jammer dat ik het niet heb gekopieerd!

Lady_moi
28-12-2003, 14:45
Ja en ze zeggen ook dat vrijdag de 13de een ongeluksdag is. En ook als ge een spiegel breekt 7 jaar ongeluk hebt. En als ge een kat onder een ladder ziet lopen dan krijg je ook ongeluk. Geloof gij nu echt in da zever..Das sherk bellah :)

Lady_moi
29-12-2003, 01:04
Sherk is haram als ik me nie vergis :confused:

sneakynawal
29-12-2003, 11:25
Origineel gepost door Lady_moi Sherk is haram als ik me nie vergis :confused: Wat is Sherk by the way :confused:? En mag je nie dromen/fantaseren... moet je nou altijd met je beide beentjes op de grond blijven?

younesel18
29-12-2003, 12:18
ja ik ook........ Toen ging de wekker...

Pagina's : [1] 2