Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wanneer weet je zeker dat een jongen echt van je houdt?

Pagina's : [1] 2 3

badgirl
28-12-2003, 00:03

Hey mensen ik heb een hele liefe vriend en hij zegt dat ie van me houdt enzo...maar ik zelf hou wel van hem alleen ik vind het heel moeilijk om het ook te zeggen ik heb het al 2keer gezegd maar het blijft moeilijk.....hoe los ik dat op? en nog iets me vriend beweert dat ie van me houdt maar hoe weet ik dat zeker je kan wel zoveel zeggen toch.... ik weet dat ie me dit echt kwalijk gaat nemen dat ik zo een topic heb geplaatst maar ach Ik heb jullie hulp nodig en schatjuh als je dit leest neem het me maar niet kwalijk waga.... nou mensen thanx for your reactions love ya.......

Glimlachje
28-12-2003, 00:05
Nog iemand met een haram relatie :( Laat hem je tenhuwelijk vragen, dan zul je wel weten of hij van je houdt of niet.

miss_houda
28-12-2003, 00:07
ik wil het ook weten heb ook zon probleem

chebhassan
28-12-2003, 00:08
Als hij je s'nachts belt en vraagt of je slaapt als hij de heledag aan je denk als hij niet zonder je kan en steeds bij jou wilt zijn ... in andere worden als hij je gek maakt met de telefoon en uren blijft praten over jullie.... als hij je steeds van die lieve smsjes stuurd .... Maar als hij het zomaar zegt uit het niets en jullie kennen elkaar pas dan geloof ik dat het niet zo is

Glimlachje
28-12-2003, 00:09

Origineel gepost door miss_houda ik wil het ook weten heb ook zon probleem Begin niet aan een vriendje, dan zul je het probleem nooit kennen!!! Tenzij je al getrouwd bent ;)

chebhassan
28-12-2003, 00:09
Origineel gepost door Glimlachje Nog iemand met een haram relatie :( Laat hem je tenhuwelijk vragen, dan zul je wel weten of hij van je houdt of niet. Wat heb jij met hram relaties ben je echt zo heillig wella dat kan maar ja laat haar meskina met haar vriendje

Glimlachje
28-12-2003, 00:12
Origineel gepost door chebhassan Wat heb jij met hram relaties ben je echt zo heillig wella dat kan maar ja laat haar meskina met haar vriendje Natuurlijk ben ik niet heilig, dat is niemand.... :rolleyes:

miss_houda
28-12-2003, 00:14
owwww ja er kunnen problemen zijn maar niet altijd geloof ik

miss_houda
28-12-2003, 00:16
maar wat moet ik nu doen ??

sneakynawal
28-12-2003, 00:18
Kleine dingen!

miss_houda
28-12-2003, 00:19
ja dat wil ik ook horen

miss_houda
28-12-2003, 00:22
tnx voor je mening ik ga heel goed na denken

miss_houda
28-12-2003, 00:24
is goed tnx beslama :zwaai: :Iluvu: thalla

badgirl
28-12-2003, 17:58
hahah leuk al die reacties bedankt alemaal!! Maar iemand zei weer iemand met een haram relatie...... kijk reageer maar waarom zoiets zeggen ik weet al dat het haram is maar tja wat wil je dat ik iemand neem van de bergen? en by the way ik hou echt van hem maar ja moeilijk om het tezeggen en ik ken hem al 4jaar en heb nu 6maanden een relatie en het is serieus ik weet het is haram en het is niet goed te praten maar ja wil hem niet kwijt en trouwen daar denk ik voorlopig nog niet aan!! Ik wil niemand aanvallen ofzo maar ja inelk geval heel erg bedankt voor jullie reacties!!!!!!!!!

sweet_nadoria
28-12-2003, 18:19

Wanneer jou gevoel zegt .... Hij houdt van je Wanneer hij moeite doet voor je en je ook daadwerkelijk laat voelen wat je betekent voor hem. Ga op je gevoel en af hart, dan komt alles goed ... :) Liefs, S. Nadoria

Pagina's : [1] 2 3