Bekijk originele versie : Hebben jullie dat nou ook....???
Vaak als mensen mijn vragen hoe het met mij gaat zeg ik meestal "goed" terwijl dat natuurlijk niet altijd zo is....
Soms voel je je k.lote en dan ben je op je werk en moet je lachen naar je collega's terwijl je gewoon zoooo verrot voelt (ze moesten het eens weten.....)
Soms wil ik het uitschreeuwen NEEE het gaat NIET GOED OKE!!!
Maar gelukkig gaat het ook wel eens goed hoor....(met een doos bonbons hahaha....)
Maar vandaag niet......
elhabiba
16-09-2002, 12:33
Origineel gepost door ZdakZdak
Vaak als mensen mijn vragen hoe het met mij gaat zeg ik meestal "goed" terwijl dat natuurlijk niet altijd zo is....
Soms voel je je k.lote en dan ben je op je werk en moet je lachen naar je collega's terwijl je gewoon zoooo verrot voelt (ze moesten het eens weten.....)
Soms wil ik het uitschreeuwen NEEE het gaat NIET GOED OKE!!!
Maar gelukkig gaat het ook wel eens goed hoor....(met een doos bonbons hahaha....)
Maar vandaag niet.....
weet ja wat ik zeg als het niet goed gaat....."slecht,hamdoelah"
hahaha dan kijken ze me raar aan....denken ze he??? :D
Maar je van die momenten heeft iedereen denk ik....het is nu eenmaal zoo!!!!en je moet er maar meee leren leven....
liefs elhabiba :zwaai:
Hallo lieverd...
tuurlijk heb ik dat ook, meestal zeg ik alhamdoelilah want dat is namelijk altijd zo maar zoals jij al zei soms wil je gewoon schreeuwen nee het gaat niet goed en wil je niet blijfen lachen en aardig doen
je wilt dan gewoon met rust gelaten worden
ach ja zo is het leven ik voel met je mee
met mij gaat het vandaag ook niet goed...
mimi_tangaouia
16-09-2002, 12:37
dat heeft iedereen weleens denk ik
goed is gewoon een standaard antwoord soms ant ik alleen goed omdat ik eigenlijk niet wil vertellen dat ik me *** voel
mimi
DESPERADA
16-09-2002, 12:54
Ik hoor men altijd zeggen, als iemand met goed antwoord gaat het slecht, en als iemand met slecht antwoord gaat het eigenlijk goed......
Begrijp Ook niet waarOm.....
MaaR Goed of slecht... ik zeg altijd elhamdoelilah
maar ZdakZdak je spreekt je zelf nu wel tegen want jij zegt toch dat het goed met je gaat inplaats van niet?????
niet verkeerd bedoeld
Maakt niet uit wat je antwoordt. Ik kwam een keer een kennis tegen in de supermarkt.
kennis: "Hee, hoe gaat 't met jou"?
JXL: "Nou, niet zo goed".
kennis: "Primaaa, houden zo".
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.