Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Getrouwde vrouwen die ook bezig zijn zwanger te raken, klik hier!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Sardina
27-12-2003, 23:15

hallo dames! ben je ook bezig zwanger te raken en wil je daar graag met anderen over praten dan kun je je aanmelden bij een groep waarbij alleen dit soort vrouwen aangesloten zijn. het is lekker gezellig je deelt ideeen met elkaar, en je sleurt elkaar door deze spanndende tijd. dus vind je het wat, laat dan je emailadres achter en ik zal je toevoegen. ik hoor gauw van jullie! lekker gezellig!!!

sweet_nadoria
28-12-2003, 17:24
Nee ik nog niet ... Het is wel een grote droom die ik ooit, Ya Rabi Insha Allah hoop waar te kunnen maken. :rolleyes: Maar voordat dat aan de orde komt moet ik eerst een slachtoffer vinden :lol: Moge Allah je zwangerschap zegenen ... Liefs, S. Nadoria

missgadiza
12-01-2004, 12:05
Salaam Sardina, Ik ben net als jij ook bezig om zwanger te worden. Ik hoop dat het binnenkort raak zal zijn hihihi. Ik ben zelf alweer bijna 9 maanden getrouwd en heb dus ook nooit voorbehoedsmiddelen geslikt. Ik heb heel veel info ingewonnen en mocht je een vraag hebben dan wil ik die wel proberen voor je te antwoorden. Samen komen we er misschien wel uit hihihi. Nou heel veel sterkte he en go for it girl. Veel liefs, MrsGadiza

Safia21
12-01-2004, 12:18
Ik doe met jullie mee! mocht er iemand vragen hebben, dan hoor ik het wel! Liefs Safia

laraichia_80
12-01-2004, 13:10

Als jullie bezig zijn met zwanger raken is het wel verstandig om alvast te beginnen met het slikken van foliumzuur!! Te verkrijgen bij drogist of apotheek!! Groetjes

Safia21
12-01-2004, 14:23
Origineel gepost door laraichia_80 Als jullie bezig zijn met zwanger raken is het wel verstandig om alvast te beginnen met het slikken van foliumzuur!! Te verkrijgen bij drogist of apotheek!! Groetjes ik slik gravitamon, daar zit alles in wat een zwangere vrouw nodig heeft, dus ook foliumzuur!

Sardina
12-01-2004, 14:31
Ik slik normale foliumzuur, maar ik ga binnenkort ook over op gravitamon, want daar zitten meer vitamines en mineralen in. maar dat moet je inderdaad slikken voordat je zwanger wordt en 8 wkn na je zwangerschap.

Safia21
12-01-2004, 14:44
en Gravitamon kun je gewoon doorslikken, zelfs als je borstvoeding geeft!

Sardina
12-01-2004, 14:53
ja joh is dat zo? maar foliumzuur mag je toch na 3 mnd niet meer slikken, of heb ik t nou verkeerd? dus gravitamon kun je gewoon dooslikken? oh dat wist ik niet. hey safia wat kost zo'n fles met pillen?gravitamon.

Safia21
12-01-2004, 15:00
Gravitamon kost ongeveer €14, de hoeveelheid foliumzuur is niet te hoog om het te blijven doorslikken, maar je mag naast Gravitamon niets anders slikken, tis of het een of het ander!

mardiya
12-01-2004, 15:26
Hey Safia21, hoelang heb jij foliumzuur geslikt, mijn huisarts zei dat ik het gerust nog 2, 3 weken kan doorslikken, dan ben ik insha allah 10 weken zwanger........ En in Gravitamon zit ook foliumzuur en dat mag je wel je hele zwangerschap doorslikken??? liefs mardiya

Safia21
12-01-2004, 15:31
Origineel gepost door mardiya Hey Safia21, hoelang heb jij foliumzuur geslikt, mijn huisarts zei dat ik het gerust nog 2, 3 weken kan doorslikken, dan ben ik insha allah 10 weken zwanger........ En in Gravitamon zit ook foliumzuur en dat mag je wel je hele zwangerschap doorslikken??? liefs mardiya ja Gravitamon kun je gedurende je hele zwangerschap en borstvoeding blijven doorslikken, er zit van alles precies de juist hoeveelheid in, dus het is zeker goed om dat te doen ik ben begonnen met foliumzuur, en ben na 8 weken overgestapt op Gravitamon

laraichia_80
13-01-2004, 08:53
Ik ben begonnen met het slikken van foliumzuur zo'n maand voordat ik sropte met de pil en heb hem doorgeslikt tot 2 maanden nadat ik zwanger was. Ik ben toen overgstapt op gravitamon en dat ga ik slikken tot na de bevalling en tijdens het geven van borstvoeding.

mardiya
13-01-2004, 10:01
Voor de dames die al zwanger zijn, ik heb een vraagje: In welke week zijn jullie voor het eerst naar de verloskundige gegaan, mijn afspraak is pas in week 13 van mijn zwangerschap, is dit laat of normaal???? liefs mardiya :zwaai:

Safia21
13-01-2004, 10:17

Origineel gepost door mardiya Voor de dames die al zwanger zijn, ik heb een vraagje: In welke week zijn jullie voor het eerst naar de verloskundige gegaan, mijn afspraak is pas in week 13 van mijn zwangerschap, is dit laat of normaal???? liefs mardiya :zwaai: Dat je in de 12e of 13e week pas naar de verloskundige gaat is heel normaal, ik ben voor het eerst in de 13e week naar de verloskundige gegaan, ik had wel al een echo gehad in week 9, maar dat was omdat ik me erge zorgen maakte dat er iets mis was. Ik ben toen voor een termijnecho in het ziekenhuis geweest en Alhamdoulilah was alles in orde Liefs Safia

Pagina's : [1] 2 3 4 5