Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : ip adres hyves achterhalen

sultania1980
16-05-2008, 01:28

salaam mensen ik heb een stalker die mij mailt via hyves. Weet 1 van jullie hoe je IP adressen via hyves kan kraken? bedankt alvast! groetjes

06-12345678
16-05-2008, 03:00
Kan je beter niet gewoon de admin een mailtje sturen en vertellen dat iemand je stalkt?

AlHoceima_Boy
16-05-2008, 14:25
salaam mensen ik heb een stalker die mij mailt via hyves. Weet 1 van jullie hoe je IP adressen via hyves kan kraken? bedankt alvast! groetjes Je kunt hem blokkeren dan komt ie op e blocklist te staan. Dan kan hij je geen berichten meer sturen en zelfs niet meer op je profiel komen. ;)

sultania1980
16-05-2008, 21:23
Kan je beter niet gewoon de admin een mailtje sturen en vertellen dat iemand je stalkt? thanks voor de tip:goedzo: maar heb ik al geprobeerd en ze mogen geen gegevens vrij geven pas als je aangifte heb gedaan bij de politie

ILI_Amazigh
16-05-2008, 23:15

salaam mensen ik heb een stalker die mij mailt via hyves. Weet 1 van jullie hoe je IP adressen via hyves kan kraken? bedankt alvast! groetjes je kunt geen IP adres kraken via andere sites.... ook marokko.nl kan zien wat onze ip's zijn per post. Maar daar hebben alleen de moderators en administators inzage in. Zelfde geldt voor hyves. Alleen de site staf kan zien onder welk IP wordt ingelogd en berichten worden verzonend e.d.

mark86
18-07-2011, 08:23
je kunt geen IP adres kraken via andere sites.... ook marokko.nl kan zien wat onze ip's zijn per post. Maar daar hebben alleen de moderators en administators inzage in. Zelfde geldt voor hyves. Alleen de site staf kan zien onder welk IP wordt ingelogd en berichten worden verzonend e.d. Meestal kun je in de mail header van outlook of hotmail het ip adres zien dit kun je dan opzoeken voor meer ip info en lookup via een site zoals www.ipee.nl je krijgt dan de provider en vaak een locatie terug.

NadorinoCrysis
18-07-2011, 19:53
Zelfs al heb je de IP van de stalker, je kan er niks mee. Tenzij je veel kennis over hebt. Maar je zou je niet bezig moeten houden met haram praktijken.

ILI_Amazigh
19-07-2011, 00:10
Meestal kun je in de mail header van outlook of hotmail het ip adres zien dit kun je dan opzoeken voor meer ip info en lookup via een site zoals www.ipee.nl je krijgt dan de provider en vaak een locatie terug. Ik dacht dat ze dat al hadden gefixt in het omzetten van hotmail naar Windows Live maar goed. Zelfs al heb je een IP adres dan is er geen enkele zekere manier waarop je kunt uitzoeken waar dat adres zich echt bevind. Dat die site de provider herkent is logisch aangezien dat in het IP adres staat genummerd.

Miracle_I
16-10-2011, 02:17
hey vraagje aan jullie ik ben op zoek naar een dame ze heet latifa of sara weet niet precies maar ze is 25 jaar ze is 1 meter 72 en ze werkt bij de gemeente in den-haag