Bekijk originele versie : Tip: Huwelijks Cadeau!
Miss_Right
27-12-2003, 22:55
Allemaal tips zijn welkom!
Alvast bedankt. :zwaai:
ChOcOtOfFfF
27-12-2003, 22:57
badhandoeken met de namen van de bruid en bruidegom erin verwerkt in een mooie verpakking.
is dat wat?
:zwaai:
rachidabella
27-12-2003, 23:02
Ik zou wel twee retourtjes italie...das een hele leuke toch?? :D
Miss_Right
27-12-2003, 23:03
Erg orgineel.
Thanks, meid!
rachidabella
27-12-2003, 23:08
Origineel gepost door Miss_Right
Erg orgineel.
Thanks, meid!
en erg duur..... :D
sneakynawal
27-12-2003, 23:10
Tegenwoordig willen ze allemaal geld :rolleyes:
ChOcOtOfFfF
27-12-2003, 23:15
mijn kado is toch niet te duur gierigaards:jammer:
Miss_Right
27-12-2003, 23:18
Weet iemand toevallig hoe duur een kuuroord ongeveer zou kosten?
rachidabella
27-12-2003, 23:19
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
mijn kado is toch niet te duur gierigaards:jammer:
nee daarom houden we het ook goedkoop :D
oem_ismael
27-12-2003, 23:19
een qoraan het mooiste kado wat je kan krijgen!!!
rachidabella
27-12-2003, 23:20
Origineel gepost door Miss_Right
Weet iemand toevallig hoe duur een kuuroord ongeveer zou kosten?
per persoon 175 euro per dag
ChOcOtOfFfF
27-12-2003, 23:21
Origineel gepost door rachidabella
nee daarom houden we het ook goedkoop :D
jou zal ik dus ook niet uitnodigen voor mijn bruiloft:ego: alleen maar komen vreten zeker:jammer: I dOn`T tHiNk So :kwaad:
rachidabella
27-12-2003, 23:27
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
jou zal ik dus ook niet uitnodigen voor mijn bruiloft:ego: alleen maar komen vreten zeker:jammer: I dOn`T tHiNk So :kwaad:
eten en dansen....en wie weet is er wel iemand die met mij wil trouwen :D
alvast bedankt voor je uitnodiging :)
je kan ze een weekendje ergens naar toe schenken. Ergens romantisch in weekendje in een kasteel ofzo....
hangt er natuurlijk allemaal vanaf hoe goed ze je kent
als het een heel goede vriendin,of broer of zus of whatever dan kan je altijd zoals doen wat ik nu momenteel plan...mijn beste vriendin trouwt in april, en ik heb met enkele dichte vriendinnen en haar zussen afgesproken dat we allemaal een bedrag bijleggen en het bruidspaar een huwelijksreis kado schenken....omdat zij denken van we hebben ons geld in de bruiloft gestoken en hun appartementje...dat ze het eigenlijk niet direct kunnen veroorloven om op vakantie te gaan daarna...dus langs onze kant verrassing sturen we ze veeeeer ver ver veer weg....en daar zullen ze heel blij mee zijn als ze na al die heisa gezellig met z'n tweetjes kunnen bekomen en genieten van elkaar.
je laat z'on hele grote mand maken met allerlei leuke spulletjes in van bij casa of blokker ofzo voor hun lovenestje en dat laat je heel mooi verpakken...of z'on speciale ballon waar allemaal eurobriefjes in zitten kunnen ze zelf kopen wat ze willen....
goh er is zoveel en ook weer nix
maar doe 1 ding kom astenblief ni af met iets van bij de turken....jakkie jakkie...met z'on servies ofzo waar je eerst moet gaan kijken naar de vervaldatum....tjonge jonge toch....
vor de rest gebruik uw fantasie
ooh een ballonluchtvaart is ook heel tof ....lekker avontuurlijk....
allé biebieke
bisous
xxx
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.