Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil niet meer trouwen!!!!

Pagina's : [1] 2

sahira
16-09-2002, 11:17

Salaam mannen..... Ik richt nu voornamelijk het woord tot de mannen....eventuele zusters die een man zoeken voor hun broer/neef/zwager kunnen meelezen: IKK WIL NIET MEER TROUWEN!! ik ben het zat het steeds maar weer uitte moeten leggen.......ik heb geen tijd....ik heb al kinderen....ik wil geen sex......en ik ben niet eenzaam..... beslama...Sahira.... :zwaai:

an3sdej
16-09-2002, 11:26
Sterkte sahira

nl-girl
16-09-2002, 12:44
Origineel gepost door sahira Salaam mannen..... Ik richt nu voornamelijk het woord tot de mannen....eventuele zusters die een man zoeken voor hun broer/neef/zwager kunnen meelezen: IKK WIL NIET MEER TROUWEN!! ik ben het zat het steeds maar weer uitte moeten leggen.......ik heb geen tijd....ik heb al kinderen....ik wil geen sex......en ik ben niet eenzaam..... beslama...Sahira.... :zwaai: You go girl, is dit nog gericht aan een zekere persoon???? ;) Maarruh, ik kan het me best voorstellen, als je jezelf alleen niet gelukkig kan maken, dan lukt dat met een man al helemaal niet.... Dus dat betekent, dat je eigenlijk geen man nodig hebt, en zonder man ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel GELUKKIG kan zijn!!!! En je hebt al hele schattige monstertjes, dat zeg je zelf..... Dus WHO NEEDS A MAN??????? (alleen jammer dat de maatschappij altijd meteen denkt dat je zielig bent zonder man, en al helemaal als je ouder bent en zonder man..... ALSOF JE DAN METEEN ALLEEN OP DE WERELD BENT........ Nee dus, want er bestaat ook nog zoiets als vrienden en familie etc.) NL-girl

Tifah
16-09-2002, 12:51
Sahira zegt:ik wil niet MEER trouwen!! Ik zeg: IK WIL NOOIT TROUWEN!

Cina
16-09-2002, 12:54

Hmmm...ik ben geloof ik een uitzondering hier.... Ik wil later echt WEL een lieve man aan mijn zijde hoor!Inshallah... ;) XxX Cina

DESPERADA
16-09-2002, 12:57
Tiss maar dat het een verplichting is als moslim.... Anderss was mijn reactie ook IK WIL NOOIT TROUWEN..... want ik nu kan doen is zo lang mogelijk uistellen..... :(

Tifah
16-09-2002, 12:57
Origineel gepost door Emshoom ik heb nooit willen trouwen :D Mafketel! :D

Cina
16-09-2002, 12:58
Origineel gepost door Bodylove Het moet "aan" je zijde zijn. :D Maar inscha-allah. ;) Ach...als ik JOU niet had..... Had ik nog steeds gedacht dat het 'bij' mijn zijde was.....:D

Cina
16-09-2002, 13:05
Origineel gepost door Bodylove Ik hoop voor je dat je geen zijde draagt. :D Nope...:D

Cina
16-09-2002, 13:08
Origineel gepost door Bodylove Gelukkig maar. :D :zwaai: :p Ik hoop voor jou hetzelfde...en geen GOUD....:D

Cina
16-09-2002, 13:11
Origineel gepost door Bodylove Dan verwijs ik je naar mijn Topic: Bodylove en zijn lieve Mammie. :D Daar zie je op mijn laatste bericht wat ik van goud vindt. ;) Ik heb het al gelezen.... :zwaai: Bye bye! Ik ga naar school! Fijne dag verder! ;)

sahira
16-09-2002, 13:50
Origineel gepost door nl-girl You go girl, is dit nog gericht aan een zekere persoon???? ;) Maarruh, ik kan het me best voorstellen, als je jezelf alleen niet gelukkig kan maken, dan lukt dat met een man al helemaal niet.... Dus dat betekent, dat je eigenlijk geen man nodig hebt, en zonder man ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel GELUKKIG kan zijn!!!! En je hebt al hele schattige monstertjes, dat zeg je zelf..... Dus WHO NEEDS A MAN??????? (alleen jammer dat de maatschappij altijd meteen denkt dat je zielig bent zonder man, en al helemaal als je ouder bent en zonder man..... ALSOF JE DAN METEEN ALLEEN OP DE WERELD BENT........ Nee dus, want er bestaat ook nog zoiets als vrienden en familie etc.) NL-girl Nee...was het maar 1 persoon...telkens als ik weer eens in de moskee ben geweest of een bijeenkomst wordt me dit gevraagd...dan wordt ik uitgenodigd om te komen eten...in werkelijkheid komt er een man me van top tot teen bekijken..(ahaha..die is gauw uitgekeken...)....sommige mannen die ik afgewezen heb blijven bellen....echt...het zijn aardige mannen...leuk om te zien....maar ik heb totaal geen interesse...ik vind het leuk om mensen te ontmoeten en leuke dingen mee te doen...samen mee te werken...maar een relatie en dus trouwen...waaahhh.....ik loop weg bij het woord trouwen....net wat ik zeg...alhamdoelilah..ik heb al monsters van kinderen...wordt Insha Allah oma....die leuke opa komt vanzelf wel.....(moet wel een rijke opa zijn...kunnen we samen onze kleinkids verwennen..!!)

missleila2002
16-09-2002, 14:25
ik begrijp het niet? wat bedoel je???????????

sahira
16-09-2002, 19:37
Origineel gepost door missleila2002 ik begrijp het niet? wat bedoel je??????????? wie of wat begrijp je niet?? Ik ben al getrouwd geweest....en beide keren is het niets geworden...ondertussen ben ik tot de konclusie gekomen dat een leven zonder man nog niet het ergste is.....ik red me prima.....heb een zinnige invulling van mijn dagen en dus ook van mijn leven... Natuurlijk zegt er straks iemand...zeg nooit nooit....nee, als Allah wil zal ook ik een leuk dekseltje vinden op mijn potje...ooit.... :D Voorlopig heb geen tijd...geen energie en vooral geen zin in een man... Hoop dat ik in iedergeval duidelijk ben geweest.... Beslama....Sahira... :zwaai:

camjo
16-09-2002, 20:38

Origineel gepost door FarD Aan de ene kant lijkt me niets mooiers dan gelukkig getrouwd zijn, aan de andere kant ben ik ook zo dat ik een huwelijk zo lang mogelijk uit wil stellen.... Zo lang mogelijk uitstellen is niet goed FarD..een vrouw die graag kinderen zou willen, moet eigenlijk vroeg trouwen.. Een gezonde en normale vrouw rond de 18 a 20 jaar is fysiek sterk..en kan een zwangerschap heel goed aan..vanaf 30 jaar gaat het minder goed..en vanaf 35 zelfs met risico op een afwijking van het kind.. Maar jij weet beter FarD..dit is maar informatief..

Pagina's : [1] 2