Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hij zijn tegen mij hoe moet ik laten zien dat ik van je hou!!!!

Pagina's : [1] 2

salimaforever
27-12-2003, 22:45

ja hoe kan hij dat eigenlijk laten zien??? uitgezonderd dat hij mij komt aanvragen!!! mwau

simpele_dame
27-12-2003, 22:56
Liefde kun je niet laten zien omdat het ontastbaar is...Liefde moet je voelen. Als iemand van je houdt dan voel je dat gewoon, net zo goed dat jij zelf ook voelt wanneer je van iemand houdt. Volg je gevoel en alles komt goed! :)

oem_ismael
27-12-2003, 23:30
wanneer hij met je wil trouwen dan houd hij van jou maar nog meer van Allah swt omdat hij geen zonde wil begaan en dat is toch macha Allah zo'n man moet je hebben

sneakynawal
27-12-2003, 23:35
Door de kleine dingetjes, laat je al genoeg zien... ik verwijs je naar Love Actually (de film!!)... Voorbeeld.. Hij steekt zijn hand uit, als je achter hem aan loopt...(met zijn rug naar je toe...)... en dan pak je zijn hand vast... :) zwijmel zwijmel... Voorbeeld Je veslaapt je... en hij gaat je ontbijt klaar maken...zodat je niet met een lege maag de deur uit gaat...

Glimlachje
27-12-2003, 23:39

Hij kan het laten zien door naar je te luisteren.En je de aandacht geven die je nodig hebt.(Eerst trouwen natuurlijk ;) ) Hij moet jouw respecteren wat natuurlijk ook voor jou geldt. Jah, je kunt zoveel dingen bedenken.En dat is liefde!!! Liefde is geen gevoel maar een gedrag.(Heb ik van Oprah) :haha: :)

chebhassan
27-12-2003, 23:42
liefde kan je niet zien maar voelen diep in je hart dus hij mag beginnen met zoeken

Miss_Vanitas
27-12-2003, 23:55
Origineel gepost door sneakynawal Door de kleine dingetjes, laat je al genoeg zien... ik verwijs je naar Love Actually (de film!!)... Voorbeeld.. Hij steekt zijn hand uit, als je achter hem aan loopt...(met zijn rug naar je toe...)... en dan pak je zijn hand vast... :) zwijmel zwijmel... Voorbeeld Je veslaapt je... en hij gaat je ontbijt klaar maken...zodat je niet met een lege maag de deur uit gaat... Jij leeft ook in een droomwereld :rolleyes:

Glimlachje
27-12-2003, 23:56
Origineel gepost door chebhassan liefde kan je niet zien maar voelen diep in je hart dus hij mag beginnen met zoeken Nee, je kunt het niet zien maar wel LATEN zien.... :p

ChOcOtOfFfF
27-12-2003, 23:58
Nee, je kunt het niet zien maar wel LATEN zien.... :p

Glimlachje
27-12-2003, 23:59
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Nee, je kunt het niet zien maar wel LATEN zien.... :p :giechel:

chebhassan
28-12-2003, 00:00
Je kan bijna alles laten zien maar ja het moet uit het diepte komen als het echte liefde is en het kan niet op de rand liggen

Glimlachje
28-12-2003, 00:02
Origineel gepost door chebhassan Je kan bijna alles laten zien maar ja het moet uit het diepte komen als het echte liefde is en het kan niet op de rand liggen :confused: Dat begrijp ik niet die laatste zin... :)

sneakynawal
28-12-2003, 00:04
Origineel gepost door Miss_Vanitas Jij leeft ook in een droomwereld :rolleyes: Laat mij ook lekker dromen!!! :lekkerpuh

chebhassan
28-12-2003, 00:04
echte liefde licht niet op het randje WAnt echte liefde kom later dus je moet het zoeken je kan niet op 1 plek blijven kijken en het komt naar je toe dat bedoel ik er mee

ChOcOtOfFfF
28-12-2003, 00:05

Origineel gepost door Glimlachje :giechel: :giechel:

Pagina's : [1] 2