Bekijk originele versie : Misschien weten jullie hier iets vanaf?
Sammi_Sammi
27-12-2003, 20:55
Beste mensen,
Ik zou jullie hulp graag willen vragen. Het gaat om het volgende. Mijn broer heeft sinds vorige jaar last van pigmentvlekjes, de ziekte heet vitiligo. Het is een heel zwaar jaar geweest voor ons allemaal. Vooral voor mijn moeder en mijn broer..Ik vind het heel moeilijk om dit nu te typen..ik typ dit met tranen in mijn ogen. Het ergste wat je kan overkomen is te zien hoe de mensen waar je van houdt verdriet hebben. Vandaar dat ik jullie hulp vraag.
Mijn broer en ouders hebben bijna heel Marokko afgereisd in de hoop om een medicijn te vinden of iets waardoor het niet erger zal worden. Dit is nog maar steeds de vraag of dit nu daadwerkelijk is gelukt. Een tijdje geleden tot heden is het verslechtert..Mijn moeder en de rest van de familie hebben het heel zwaar hiermee. Mijn broer is nog een jongeman, hij mag nu al heel veel dingen niet eten. Hij probeert van alles maar nix lijkt te helpen.
Ik weet dat alles in de handen van Allah ligt en dat alleen Hij hem kan helpen, maar toch wil ik jullie vragen of jullie hier iets vanaf weten..of jullie moeders of vaders..Ik zou het waarderen als jullie de moeite zouden willen nemen om dit te vragen aan hen.
Ik hoop echt dat een van jullie zal reageren.
LoVeLy_HaNaN
27-12-2003, 21:00
Sorry meid...ik weet er nix van en mn ouders ook niej!
Inscha Allah dat je hulp krijgt en alles goed komt met je broer!
Sammi_Sammi
27-12-2003, 21:02
Incha Allah..bedankt voor je reactie!
Hoi meid,
Mijn zus heeft die pigmentvlekken ook en weet zelf ook niet wat ze ermee aan moet..Ik zie haar er gewoon onder lijden...Echt erg gewoon. Ze vind die vlekken het ergste wat haar ooit is overkomen. IK probeer haar te troosten maar weet niet hoe!!!
EEn middel dat helpt kennen wij ook niet...jammer genoeg..
LaiLaaTJuH
27-12-2003, 22:18
Aah ik vind et echt erg voor je :(
Insha Allah komt alles goed.
Sammi_Sammi
27-12-2003, 22:44
Origineel gepost door radja
Hoi meid,
Mijn zus heeft die pigmentvlekken ook en weet zelf ook niet wat ze ermee aan moet..Ik zie haar er gewoon onder lijden...Echt erg gewoon. Ze vind die vlekken het ergste wat haar ooit is overkomen. IK probeer haar te troosten maar weet niet hoe!!!
EEn middel dat helpt kennen wij ook niet...jammer genoeg..
Ik vind het ook heel moeilijk..Ik heb dit verhaal met moeite getypt, hij weet niet dat ik dit doe maar ik wil het gewoon vragen misschien dat iemand iets weet,ik wil zoeken op het internet, maar al die foto's steken me echt in mijn hart..het is gewoon te eng om naar te kijken.De laatste tijd omdat ik er nu oplet zie je steeds meer mensen met deze ziekte.
mocrogurlietje
28-12-2003, 12:40
smehli maar ik weet hier niks vanaf en mijn ouders ook niet inshalah komt het goed lahrda 3liekom :(
Salaam
Moge Allah jullie helpen in deze moeilijke periode en dat je broer inchallah vlug genezing vindt.
De ziekte waar je het over hebt heet in het arabisch toch " el bars"?
Nolgens mijn grootmoeder bestaat er een middel voor dat het stopt en niet erger maakt.
Het is heel zeldzaam en is eigenlijk bijna alleen te vinden in de sahara bij het nomadevolk ( die rondtrekken met kamelen)
Het zou een middel zijn die gemaakt is van kamelenharen. De kamelenharen worden verbrand en daarna fijngemalen. dit poedermengsel moet je met olijfolie mengen en je hiermee insmeren.
De nomaden kennen het en zullen je hier wel wegwijs maken.
Ik hoop dat je het inchallah vindt en je broer genezing vindt.
Sammi_Sammi
28-12-2003, 14:51
Ja klopt het heet el bars.
Bedankt voor je reactie, ik geef het door aan mijn ouders..Thanks!!!
OneTouch
28-12-2003, 18:11
Salaam oeghti,
Helaas heb ik er geen oplossing voor. Ik ken wel twee broers die dit ook hebben. Ze hebben het al sinds ik ze ken en het is bij hun heel erg. Ze lopen ook altijd met een zonnebril op.
Ik vind het heel erg voor ze en ook voor je broer. Insjallah zal er een medicijn zijn wat hen kan genezen..
princess87
02-01-2004, 18:49
slm sami
mijn tante heeft dat zelf ook gehad en ze is er van genezen!! Ze heeft er iets voor gevonden, het is een dieet en een mengsel van kruiden!! Ik weet er zelf ook niet veel over maar ik ben er zeker van dat ze u broer kan helpen, ze heeft al meerdere mensen geholpen! Wij kunnen dat zelf bezorgen zonder dat jullie naar marokko gaan! Ik kan u nu nog geen adres of zo doorgeven want mijn vader is nog niet thuis zodra hij thuis is zal ik iets laten horen. Maar dan moet jij eerst wel zien of het ok is!
Ik hoop dat ik u hiermee kan helpen. Laat snel iets weten.
MoUnIa_MiSs_Me
02-01-2004, 21:45
ik zelf kjen de ziekte niet
maar moge allah jou broer beschermen
en insha'Allah komt alles goed
:blauwkus:
alhoceima_boy15
03-01-2004, 01:13
Origineel gepost door Sammi_Sammi
Beste mensen,
Ik zou jullie hulp graag willen vragen. Het gaat om het volgende. Mijn broer heeft sinds vorige jaar last van pigmentvlekjes, de ziekte heet vitiligo. Het is een heel zwaar jaar geweest voor ons allemaal. Vooral voor mijn moeder en mijn broer..Ik vind het heel moeilijk om dit nu te typen..ik typ dit met tranen in mijn ogen. Het ergste wat je kan overkomen is te zien hoe de mensen waar je van houdt verdriet hebben. Vandaar dat ik jullie hulp vraag.
Mijn broer en ouders hebben bijna heel Marokko afgereisd in de hoop om een medicijn te vinden of iets waardoor het niet erger zal worden. Dit is nog maar steeds de vraag of dit nu daadwerkelijk is gelukt. Een tijdje geleden tot heden is het verslechtert..Mijn moeder en de rest van de familie hebben het heel zwaar hiermee. Mijn broer is nog een jongeman, hij mag nu al heel veel dingen niet eten. Hij probeert van alles maar nix lijkt te helpen.
Ik weet dat alles in de handen van Allah ligt en dat alleen Hij hem kan helpen, maar toch wil ik jullie vragen of jullie hier iets vanaf weten..of jullie moeders of vaders..Ik zou het waarderen als jullie de moeite zouden willen nemen om dit te vragen aan hen.
Ik hoop echt dat een van jullie zal reageren. wallah ik vin d het egt voor je :traan1:
maar dat had ik mn broertje en mn moeder hadden die ene ziekte ook
maar bij ons is het hamdoelilah vanzelf weggegaan :)
maar ik hoop voor je dat je zo snel mogelijk een medicijn
of iets anders op vindt :(
groetjes AHB15
BESTE MEID,
WAT ERG VOOR JE BROER ZEG HET IS ZEKER EEN VERVELENDE ZIEKTE IWA IK HOOP DAT ALLAH HEM ZO SNEL MOGELIJK KAN GENEZEN EN HELAAS WEET IK EN MIJN FAMILIE NIKS ERVOOR EN MOGE ALLAH HEM MAAR SBAR GEVEN!!!
misstomaatje
03-01-2004, 13:01
Origineel gepost door Sammi_Sammi
Beste mensen,
Ik hoop echt dat een van jullie zal reageren.
sorry meid maar ik kan je niet helpen ik hooop dat alles inshallah goed komt met je broer :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.