Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dakka: Majmouat al Fatah

zinne79
27-12-2003, 19:30

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar het nummer van Dakka Al Marraksia genaamd Majmouat Al Fatah.Het schijnt dat ze een deel van een andere Dakka waren, welke precies weet ik niet.Maar nu zijn ze gesplitst en heten ze Majmouat Al Fatah. Ik heb ze een keertje meegemaakt (ze waren ERG goed) en hun nummer gekregen, maar helaas kan ik ze niet bereiken op desbetreffende mobiele nummer.Heeft er iemand een nummer van mij waar ik ze kan bereiken?? Alvast bedankt. Groetjes Moi

Beni_Bouyachie17
27-12-2003, 21:15
Als ze uit utrecht komen heb ik wel een idee wie ze zijn en ze zijnn dodelijkkkkk geodddddd .... Ik heb sindibad en el manar vaak meegemaakt maar deze zijn echt gewoon goedd tbarkelahh.... (manar draait naar mijn idee teveel issawa en sindibad hebben geen goede zanger en zingen vaak zelfde nummmers) Ik heb 2 nummers van ze check maar bij welke opgenomen word 06-41894963 en 06-23289760 ... Thalay en suc6, P.s doe ze de groeten van me dj nadia,

zinne79
27-12-2003, 21:50
Salaam Nadia, Ik weet niet precies waar ze vandaan komen.Omdat ze gesplitst zijn weet ik dat niet meer.Klopt Sindibad en L'manar zijn wel goed, maar deze zijn naar mijn mening de beste die ik tot nu toe heb gezien.Ze hebben een viool act en ze dansen op een sinja.Vond ik wel leuk en ze zingen aan het einde van het feest een lang nummer.Niet van die Dakka die je telkens moet aansporen om op te staan.Betaal je er veel geld voor en krijg je er weining voor terug,is zonde vind ik!Vandaar dat ik ze op mijn "feest" wil. ThanX voor de nummers ik ga ze gelijk bellen. Groetjes Moi

soennia83
27-12-2003, 22:13
Origineel gepost door Beni Bouyachie17 Als ze uit utrecht komen heb ik wel een idee wie ze zijn en ze zijnn dodelijkkkkk geodddddd .... Ik heb sindibad en el manar vaak meegemaakt maar deze zijn echt gewoon goedd tbarkelahh.... (manar draait naar mijn idee teveel issawa en sindibad hebben geen goede zanger en zingen vaak zelfde nummmers) Ik heb 2 nummers van ze check maar bij welke opgenomen word 06-41894963 en 06-23289760 ... Thalay en suc6, P.s doe ze de groeten van me dj nadia, salaam alaikom ben jij DE nadia uit Utrecht??? die vrouw die op bruiloften draait?? wasalaam.. he Zineb, nog steeds niet klaar ;)

rajhan
28-12-2003, 00:22

dus wat is nou die nr van die dakkamarakchia majmouat el fatah als ze zoo goed zijn wil ik ze ook voor mijn aanstaande bruiloft, want ik begrijp niet of die tel nr die hier staan van al manar zijn of van sindibad of van elfatah!!!?????

Beni_Bouyachie17
28-12-2003, 12:26
Origineel gepost door soennia83 salaam alaikom ben jij DE nadia uit Utrecht??? die vrouw die op bruiloften draait?? wasalaam.. he Zineb, nog steeds niet klaar ;) Ik ben een nadia uit utrecht die draait op feesten ja.. Zinne 79 ik weet het niet meid, degen die ik had meegemaakt hadden geen vioolact of requassa act.. ik denk dat we het over de verkeerde groep hebben , maar degene die ik had meegemaakt waren ook echt keigoed gewoon ze lieten mensen gewoon meezingen weet je was echht gaaf om te zien en te ervaren... En de nummers die ik heb vermeld zijn van de groep die ik bedoel dus niet van sindibad el manar of die zinne 79 bedoelt..... maar ejj zinne probeer het eens misschien zijn ze het wel jou never know... Thalay,

zinne79
29-12-2003, 13:17
Is goed, als ik Majmouat Al Fatah niet kan vinden dan moet ik (helaas) verder kijken.Ik probeer die ene wel van wie jij mij het nummer hebt gegeven Nadia! Hallo Lieve meid, (NAJ)........Ben er lang niet, weetje ik heb zo een moeilijke smaak, jeweetwel........Word gek van mezelf, laat staan de mensen om mij heen en B.Pfffffffffff.....Kom er wel, na een ERG lange weg.Ben blij als ik eindelijk op het strand lig in Turkey ergens....Ik verlang echt ERG naar, meer dan naar die ene dag die zo voorbij is.Wallah.... Ben zo moe van regelen en doen. En dan komen er steeds dingen bij, kleine dingen die je over het hoofd ziet.En van B hoef ik geen hulp te verwachten, die heeft zoiets van jij weet het beter, jij bent de vrouw dus kijk maar...(financieel gelukkig wel voldoende steun,hihi).....Zag gisteravond op Yorin een programma over Weddingplanners, nou NAJ als dat kon, sjooooooooooo wat een last gaat er van je schouders af......maar aan de ene kant zou ik nog zeuren dat het allemaal niet zo is als het moet..ZEIK ben ik HE??!!Ik zou zeggen doe jij rustig aan, spreken smsen en mailen elkaar Kuzzzzzzzzzzzz.. Groetjes MOI!!

mya
30-12-2003, 15:25
Origineel gepost door zinne79 Is goed, als ik Majmouat Al Fatah niet kan vinden dan moet ik (helaas) verder kijken.Ik probeer die ene wel van wie jij mij het nummer hebt gegeven Nadia! Hallo Lieve meid, (NAJ)........Ben er lang niet, weetje ik heb zo een moeilijke smaak, jeweetwel........Word gek van mezelf, laat staan de mensen om mij heen en B.Pfffffffffff.....Kom er wel, na een ERG lange weg.Ben blij als ik eindelijk op het strand lig in Turkey ergens....Ik verlang echt ERG naar, meer dan naar die ene dag die zo voorbij is.Wallah.... Ben zo moe van regelen en doen. En dan komen er steeds dingen bij, kleine dingen die je over het hoofd ziet.En van B hoef ik geen hulp te verwachten, die heeft zoiets van jij weet het beter, jij bent de vrouw dus kijk maar...(financieel gelukkig wel voldoende steun,hihi).....Zag gisteravond op Yorin een programma over Weddingplanners, nou NAJ als dat kon, sjooooooooooo wat een last gaat er van je schouders af......maar aan de ene kant zou ik nog zeuren dat het allemaal niet zo is als het moet..ZEIK ben ik HE??!!Ik zou zeggen doe jij rustig aan, spreken smsen en mailen elkaar Kuzzzzzzzzzzzz.. Groetjes MOI!! Salaam Zinne79, Zo te horen gaat het plannen, wel vrij vlotjes.Ben ook nog steeds volop bezig en t' is geen makkie. Vroeg me gewoon effe af of je nu Mina Shadoully uiteindelijk hebt genomen uit Antwerpen of n andere negaffa?Ik heb er zelf nog steeds geen vastgelegd,maar wel opties genomen,dus kan binnenkort een beslissing nemen,enkel Mina, ja die was zoals verwacht al volzet,maar ja er zijn er nog die goed zijn hé. ik wens je alleszins nog veel succes verder met het plannen en tot later inchallah. Mhasalamaa :zwaai:

zinne79
02-01-2004, 11:59
Salaam Mya, Ik heb Amina een tijdje geleden gebeld, ze had alleen plek in Maart of Juni, maar ik trouw in MEI, inchallah dus dat ging over. Ik had ook al niet beste verhalen :Miriam Jillah uit Utrecht en Hafida uit Maarssen.In Februari ga ik nog een keer bij beiden kijken, dan hebben ze nieuwe spullen en dan maak ik een keus. Ik denk dat het toch Hafida wordt, want mijn buurmeisje die eind April gaat trouwen neemt Miriam en ik wil niet dezelfde kleding doen zeg maar......Ik heb de verdere voorbereidingen voor de bruiloft bijna rond, dus het gaat de goede kant op. Hoe is het met jouw voorbereidingen, heb je alles al een beetje geregeld?? Groetjes Moi!

mya
02-01-2004, 12:20
Origineel gepost door zinne79 Salaam Mya, Ik heb Amina een tijdje geleden gebeld, ze had alleen plek in Maart of Juni, maar ik trouw in MEI, inchallah dus dat ging over. Ik had ook al niet beste verhalen :Miriam Jillah uit Utrecht en Hafida uit Maarssen.In Februari ga ik nog een keer bij beiden kijken, dan hebben ze nieuwe spullen en dan maak ik een keus. Ik denk dat het toch Hafida wordt, want mijn buurmeisje die eind April gaat trouwen neemt Miriam en ik wil niet dezelfde kleding doen zeg maar......Ik heb de verdere voorbereidingen voor de bruiloft bijna rond, dus het gaat de goede kant op. Hoe is het met jouw voorbereidingen, heb je alles al een beetje geregeld?? Groetjes Moi! Hey Zinne, bij mij gaat t eindelijk een beetje de goede koant op, heb eindelijk 2 zalen gevonden in m'n buurt,die vrij zijn in september inchallah. Heb zelf ook al een optie genomen bij een negaffa uit brussel en wafaa uit rotterdam,ik d8 dat je een topic over haar had geopend,klopt dat?Als het idd zo is,geef me dan n seintje,want ik ben bij haar geweest en heb haar werk al eerder gezien.Heb ook een optie genomen bij 2 decoratiebedrijven,dus moet binnenkort een keuze maken.Ben nu nog op zoek naar een goede dj,kokkin en zeker niet te vergeten m'n bruidsjurk,ik kan maar geen keuze maken,zoveel moois,maar nog niet wat ik echt zoek.Heb jij er al eentje gevonden naar jou smaak? Laat wat van je horen als je tijd hebt inchallah. Mhasalamaa, :zwaai:

zinne79
02-01-2004, 13:19
Salaam Mya, Goed om te horen dat je al zo ver bent.Qua eten verzorgt mijn aanstaande dat, hij is er mee bezig.....dus maak mij daar niet druk om.Ik heb geen topic over Wafae uit Rotterdam geopend, maar ik heb wel gereageerd op iemand die dat wel had.Ik heb haar gezien op de bruiloft van mijn nicht, ze had Hennaversiering voor haar gedaan (mijn nicht wou geen Negaffa, heeft alles zelf gedaan).....Persoonlijk vond ik de Henna niets aan, was te dicht op elkaar, die versieringen zeg maar de anderen vonden het ook minder mooi.Ze heeft mij haar kaartje gegeven, maar heb er verder niets mee gedaan.Dedcoratie van de zaal wordt verzorgd door Sultan Decorations en de DJ wordt denk ik Selina, ga over 2 weken naar haar toe.Met Dakka ben ik bezig dus ben bijna klaar zeg maar. Ik had een paar bruidsjurken gezien, maar zoals je al zei de ene heeft toch dat andere bijzonders dat je zoekt niet.Ik had laatst een hele mooi, die wou ik echt huren, maar een achternicht van mij had zoiets aan op haar bruiloft, een paar weken geleden.....dus dat ging over! Ik ga er toch maar eentje laten maken,heb em gezien in zo een frans/arabisch blad.....Van boven heeft ie een strak lijfje van onder is ie dubbel, Taksitaachtig ..Dus Arabisch/Europees dus een combi van.Na de bruiloft ga ik em laten verstellen/veranderen in een Soort Taksita en kan ik em dus later ook aan, heb ik er tenminste iets aan..... Als je nog wat wilt weten ofzo, hoor ik dan van je. Groetjes Moi!

mya
02-01-2004, 14:55
Ahlaal Zinne, Vond het erg intressant om te lezen dat je je bruidsjurk laat maken door een naaister,is idd. een goed idee,als je niet kan vinden wat je echt wenst.Maar vroeg me af waar je aan zulke stoffen kan geraken en wat het uiteindelijk allemaal gaat kosten, ben je dan toch niet goedkoper af met een bruidsjurk uit de winkel. Heb echt prachtige jurken gezien van Pronovias & Demetrios, wel kostelijke merken,maar echt pracht van jurken.M'n droomjurk heb ik alleszins gevonden op de denemarkse site en ontworpen door een Griek.Die jurk is dus nergens te vinden in Begië of Nederland, als ik echt niets vind,zou ik die wel willen namaken inchallah. Als je me nog wat tips kan geven, ze zijn meer dan welkom en ben je er enorm dankbaar voor!!!! Nog veel succes meid! Mhasalamaa :zwaai: