Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : si7r

Mr_Vampire
15-05-2008, 11:48

Ahlan broeders en zusters, Het gaat elke dag slechter en slechter met me. Ben een paar jaar geleden bijna getrouwd. Ze heeft me bedrogen en ik heb het gelijk uitgemaakt. Het is een chittana en wilde me perse terughebben. Voor mij is het over en uit. Sindsdien gaat het niet goed en ik slaap bijna niet en ik wil het liefste niet teveel vertellen. Jullie zullen denken dat ik gek ben. Ze heeft me ooit verteld dat ze er alles aan doet om bijelkaar te komen. Zoniet dan hoef ik nooit meer te dromen over een nieuwe begin. Ik ben over de dertig en wil graag trouwen en kinderen maar iets houd me tegen. Ik wil alleen een adresje of nummer van iemand die me kan helpen. Eventueel si7r weg kan halen. Mensen met reakties hram dit en hram dat hoeven hier niet op te reageren want jullie maken niet mee wat ik meemaak. Ik weet zelf heel goed wat haram is en halal.

PaRaSoNiCa
15-05-2008, 12:50
Heftig...ik kan je helaas niet aan een adres of iets dergelijks helpen. Sterkte!

Jongenman83
15-05-2008, 14:15
Als je dat adres hebt kun je die dan ook even aan mij geven. Ik wil ook shor bij iemand doen (een superrijk nls meisje bij ons om de hoek moet verliefd op mij worden, dan hoef ik niet meer te werken en dingen te doen die het daglicht niet verdragen kunnen)

heb_k_niet
15-05-2008, 14:27
Als je dat adres hebt kun je die dan ook even aan mij geven. Ik wil ook shor bij iemand doen (een superrijk nls meisje bij ons om de hoek moet verliefd op mij worden, dan hoef ik niet meer te werken en dingen te doen die het daglicht niet verdragen kunnen) hij wil het tog weghalen bij zichzelf of begrijp k het nu verkeerd :confused:

Mr_Vampire
15-05-2008, 14:33

heb k niet. ja is waar ik wil het weghalen. Die gast die lult maar wat.

nasima30
15-05-2008, 14:38
Ahlan broeders en zusters, Het gaat elke dag slechter en slechter met me. Ben een paar jaar geleden bijna getrouwd. Ze heeft me bedrogen en ik heb het gelijk uitgemaakt. Het is een chittana en wilde me perse terughebben. Voor mij is het over en uit. Sindsdien gaat het niet goed en ik slaap bijna niet en ik wil het liefste niet teveel vertellen. Jullie zullen denken dat ik gek ben. Ze heeft me ooit verteld dat ze er alles aan doet om bijelkaar te komen. Zoniet dan hoef ik nooit meer te dromen over een nieuwe begin. Ik ben over de dertig en wil graag trouwen en kinderen maar iets houd me tegen. Ik wil alleen een adresje of nummer van iemand die me kan helpen. Eventueel si7r weg kan halen. Mensen met reakties hram dit en hram dat hoeven hier niet op te reageren want jullie maken niet mee wat ik meemaak. Ik weet zelf heel goed wat haram is en halal. Stel die vraag op HUWELIJK en ISLAM. Heb daar vaker zulke vragen gezien, met vele reacties. Moge Alllah swt genezen.

Mr_Vampire
15-05-2008, 14:48
chokrann aghtie