Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Me nicht gaat trouwen in Hoceima ben op zoek naar een goede NEGGAFA in Al Hoceima!!!!

Meryam20
27-12-2003, 18:57

Me nichtje gaat trouwen van de zomer en is nog op zoek naar een negaffa die goed is in omgeving Al Hoceima, Misschien kennen jullie ook negaffa die uit Nederland komen en ook hun werk doen in Marokko. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen!! Al vast bedankt!!!! :D

crybaby
27-12-2003, 19:48
suc6 hahahha

Meryam20
28-12-2003, 19:12
Origineel gepost door crybaby suc6 hahahha :confused: wat is daar zo lachwekkend aan???

meleknia
30-12-2003, 01:33
de beste in alhoceima is anissa,, is heeel goed,,

Meryam20
30-12-2003, 20:17

Origineel gepost door meleknia de beste in alhoceima is anissa,, is heeel goed,, Ze is zeker goed maar ze heeft een hart van steen, en echt aardig is ze ook niet!!!

echt_radeloos
30-12-2003, 23:56
Anissa is goed maar als je haar neemt dan moet je je zussen / moeder / tantes etc. wel waarschuwen. Ze maakt makkelijk ruzie als haar iets niet aanstaat. ze is nogal opvliegerig en als bruid heb je niets in te brengen. Als je haar tegenspreekt word je echt een lelijke bruid. Maar ik moet zeggen, ze is keigoed en als je haar gewoon haar werk laat doen dan ben je echt een prinsesje op die dag!

Meryam20
01-01-2004, 19:04
Origineel gepost door Ilham18 Anissa is wel goed. maar het is ook de moeite waard om effe te gaan kijken bij kapsalon Dikra zo heet haar salon ik weet niet hoe die neggafa heet. maar ze is wel goed. Kan je me vertellen waar die kapsalon is in Al Hoceima?? Ik zou je heel dankbaar zijn!!! :) Al vast bedankt

Miefaroemen
13-01-2004, 19:39
salam aleikoum, een nicht van mij is negaffa hier in belgiê, en ze doet het ook tijdens de vakantie dus in marokko, en we ze is van alhoceima, dus ja als je wilt kan ik u het nr bezorgen? ok?laat met iets weten op mijn mail moegroer@msn.com :zwaai:

meleknia
21-01-2004, 00:21
anissa is inderdaad een bitch en je heb niks in te brengen,, als je een beetje haar heb op je bovenlips moet het eraf of je moet epeliren maar ik zou zeggen de moeite waard,, ik weet niet waar ze zit maar das niet zo erg want als je vraag waar anissa zit kan iedereen het aanwijzen mnaar je moet wel 2 maande van tevoren boeken anders is ze volgeboekt veel suc6,, pas maar op voor haar niet in haar buurt komen,,,