Bekijk originele versie : Ik Vraag Me Af Waarom....
NeverBeenInLove
27-12-2003, 18:55
Ik Vraag Me AF Waarom,
sommige meiden allemaal druk lopen te doen en te stressen wanneer een of andere weirde psycho weer eens een "topic" opent met als onderwerp bijv. "Alle marocmeiden zijn hoeren" "Alle marocmeiden gaan met Negers" etc etc etc
Ten Eerste meiden; there is no such thing als "Alle maroc meiden" iedereen is anders en dat weet je zelf ook. :rolleyes:
Ten Tweede; kijk van wie het afkomt, al die gozertjes zijn mannetjes die het helemaal ge-wel-dig vinden om al die meiden op de kast te jagen. Ze willen juist die reacties van "Oh maar dat is nie zo!!" "Dat is niet waar!! Hoe durf je?!" :rolleyes:
Ten Derde: Check mijn ondertekening..... ik heb het hier dan ook over de mensen die NIET wijs zijn :giechel: :rolleyes:
My Advice:
NIET REAGEREN OP DIE ZINLOZE TOPICS (die over het algemeen genomen steeds door dezelfde mensen worden gestart!! Moet je naaaaaagaan hoe levenloos) DAN HOUDEN ZE VANZELF OP.... I Hope
:zwaai: :zwaai:
PS. Voel je je aangesproken? :vingers: :lekkerpuh
NeverBeenInLove
27-12-2003, 18:57
Origineel gepost door kaaatje
:goedzo:
:D :D :D :D
extremiste_4eva
27-12-2003, 19:12
wallah ila je hebt helemaal gelijk meissie:goedzo:
Lady_moi
27-12-2003, 19:13
Ik klik er zelfs nie es op de auteur zegt al genoeg :)
miss_saliha
27-12-2003, 19:14
Origineel gepost door NeverBeenInLove
Ik Vraag Me AF Waarom,
sommige meiden allemaal druk lopen te doen en te stressen wanneer een of andere weirde psycho weer eens een "topic" opent met als onderwerp bijv. "Alle marocmeiden zijn hoeren" "Alle marocmeiden gaan met Negers" etc etc etc
Ten Eerste meiden; there is no such thing als "Alle maroc meiden" iedereen is anders en dat weet je zelf ook. :rolleyes:
Ten Tweede; kijk van wie het afkomt, al die gozertjes zijn mannetjes die het helemaal ge-wel-dig vinden om al die meiden op de kast te jagen. Ze willen juist die reacties van "Oh maar dat is nie zo!!" "Dat is niet waar!! Hoe durf je?!" :rolleyes:
Ten Derde: Check mijn ondertekening..... ik heb het hier dan ook over de mensen die NIET wijs zijn :giechel: :rolleyes:
My Advice:
NIET REAGEREN OP DIE ZINLOZE TOPICS (die over het algemeen genomen steeds door dezelfde mensen worden gestart!! Moet je naaaaaagaan hoe levenloos) DAN HOUDEN ZE VANZELF OP.... I Hope
:zwaai: :zwaai:
PS. Voel je je aangesproken? Sue Me :lekkerpuh
ja das inderdaad waar hoor het zijn altijd dezelfde die van die levenloze topics openen maar je hebt natuurlijk wel van die interessante kusjes
Mocro4eva
27-12-2003, 20:55
:goedzo: helemaal met je eens en je ondertekening is goed :hihi:
NeverBeenInLove
28-12-2003, 15:30
Origineel gepost door Lady_moi
Ik klik er zelfs nie es op de auteur zegt al genoeg :)
:lol:
Vind je me zo errug????? :rolleyes:
:zwaai:
NeverBeenInLove
28-12-2003, 15:32
Origineel gepost door Mocro4eva
:goedzo: helemaal met je eens en je ondertekening is goed :hihi:
THNX!!!
En ja ... ik vind hem zelf ook wel stoer :maf:
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.